Miksi aina samoilla ihmisillä on hyvä tuuri?
Tiedätkö sinä oman näitä oman elämänsä Hannu Hanhia joilla tuntuu käyvän uskomattoman hyvä tuuri? Näitä ihmisiä joille Loton päävoitto osuu kahdesti. Vedin nuorempana mummoille bingoa ja siellä tuntui voittavan aina samat ihmiset. Karma vai mikä tässä on??
Kommentit (86)
Minä olen tuollainen. Jotenkin asiat vain aina käyvät parhain päin ja jos joskus luulen että kävi huono tuuri, sen ansiosta päädynkin johonkin vielä parempaan paikkaan :,D olen onnetarten lempilapsi, en tiedä todellakaan miksi.
Ne tietysti aina haukkuu epäonnisia saamattomiksi ja laiskoiksi kun eivät edes yritä, kun heillä itsellä aina kaikki ihan väistämättä onnistuu ja menee maaliin vaikka eivät niin kauheasti vaivaakaan näe, kaikki tapahtuu kuin itsestään, eivätkä ymmärrä yhtään miten toisilla mikään ei koskaan onnistu vaikka kuinka kovasti tekee töitä sen eteen, eikä mistään yrittämisestä seuraa kuin lisää ongelmia.
Kyllä oli taas niin minun tuuria kauppareissu, heti ensimmäiseksi pullonpalautuskoneilla oli ruuhka, sitten kun yksi vapautui minulle, kuitille ei tulostunut mitään. Sitten sain keräiltyä ostokset ja menin kassalle, tietysti edelläoleva oli jättänyt punnitsematta tuotteensa ja myyjä joutui lähtemään punnitsemaan ne ja isossa automarketissahan sinne saa kävellä ihan jonkinverran + takaisin kassalle.
Ei kyllä pysty laatimaan mitään minuuttiaikatauluja, AINA tulee jotain viivästyksiä ja negatiivisia yllätyksiä, mutta sitten jos lähtee riittävän ajoissa vaikka töihin, kyllä silloin sattuu vihreät aallot jne. että joutuu työpaikalle aivan liian aikaisin :/
Tämä on kuin jotain kosmista v1ttuilua minua vastaan...
Miksi huonokin tuuri osuu aina samoille ihmisille?
Nyt tämäkin päivä alkoi sillä että kahvimuki osui keittiön vesihanaan ja eikun kappaleiksi vaan. Siruja sai keräillä tiskialtaasta, tiskipöydältä, lattialta ja matolta, yllättävän kauas lentää sirut!
Nyt on käytössä viimeinen muki tätä sarjaa, se on varmaan niin että väistämättä tämäkin särkyy jossain vaiheessa :/
Monta kertaa on käynyt niin että ihan päivän alkajaisiksi sattuu jotain huonoa tuuria joka vituttaa sitten koko päivän...
Vierailija kirjoitti:
Miksi huonokin tu9uri osuu aina samoille ihmisille?
Nyt tämäkin päivä alkoi sillä että kahvimuki osui keittiön vesihanaan ja eikun kappaleiksi vaan. Siruja sai keräillä tiskialtaasta, tiskipöydältä, lattialta ja matolta, yllättävän kauas lentää sirut!
Nyt on käytössä viimeinen muki tätä sarjaa, se on varmaan niin että väistämättä tämäkin särkyy jossain vaiheessa :/
Monta kertaa on käynyt niin että ihan päivän alkajaisiksi sattuu jotain huonoa tuuria joka vituttaa sitten koko päivän...
Kahvimuki osui? Jos sä koheltaessas kakkaat lattialle, pöntön viereen, niin onks se huonoo tuuria? Pitkälle lentää.
Uskon täysin että ihmisten elämään vaikuttaa jokin karma tai muu jota ei voi tieteellä selittää.
Omallakin kohdalla en käsitä miksi menestyn elämässä niin huonosti, ei ole ollut mitään merkitystä mitä teen tai olen tekemättä, menestystä ei vain tule ja kaikki on ihan kohtuuttoman vaikeaa, joutuu tekemään epämielekkään paljon työtä vähän vastineen edestä kun muut pääsee selvästi paljon helpommalla!
Työelämässäkin joudun aina kaikkein huonoimpiin paikkoihin ja tehtäviin, huonolla palkalla, jne. ihan pikkuasioista lähtien kaikki on aina ensimmäisenä menossa pieleen, mikään ei suju helposti ja vaivattomasti.
Tämä tällainen päättymätön paskan kierre vie elämästä kaiken mielekkyyden!!