Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako hotellin aamupalalla hakea myös ns lastenpöydästä?

Vierailija
11.06.2017 |

Sokos Hotelleissa.. Lasten pöydässä oli lettuja ja katkerana jäin miettimään olisinko saanut sieltäkin hakea :D

En kehdannut - oli hiljainen aamu eikä omiakaan lapsia siis.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa

Vierailija
2/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh ei tietty saa, ne on lapsille. Siellä on aamiaisvahti, yleensä sellainen tuhdimpi täti karttakepin kanssa joka pitää aika möykän jos yrität nälkäisten lasten ruokia viedä.

No daa, tietty saa. Mutta ne on sellaisia kumilettuja, et missannut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa ottaa mitä haluaa mistä vaan

Vierailija
4/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen lasten pöytä? Olen yöpynyt varmaan sadassa eri hotellissa, enkä ikinä ole niissä mitään lasten pöytää huomannut aamupalalla.

Vierailija
5/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi olla erikseen lapsille ruoka? Eikö ne nyt pysty syömään ihan samaa aamiaista kun vanhempansa? Meillä ainakin syövät, ei herran jestas mitään lättyjä aamulla.

Vierailija
6/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näissä joku ns Onni Orava pöytä missä on muksuille ruokailuvälineitä ja lettuja tai muuta vastaavaa.

Höh, ois pitänyt hakea :D oli kyllä muutenkin aika huono aamupala kun ei ollut mitään "jälkkäriä". Alkuviikosta yövyin hotellissa joka ei ketjuun kuulunut, ja siellä oli ihan kaikille amerikkalaisia pannukakkuja, oli nutellaa ja kermavaahtoakin niille. Nyt oli tyydyttävä vain hedelmiin, voi harmi :D

Vierailija
7/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ite hakisin. Ite en kyllä oo ollu aamiaisella paikassa jossa ois erikseen lastenpöytä.

Vierailija
8/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi olla erikseen lapsille ruoka? Eikö ne nyt pysty syömään ihan samaa aamiaista kun vanhempansa? Meillä ainakin syövät, ei herran jestas mitään lättyjä aamulla.

Meillä lomaan kuuluu se, että saa herkutella.

Ei lesepuristeita aamiaiseksi juomana haalea vesi ja jälkiruuaksi kourallinen karpaloita.

Vierailija
9/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla lasten pöytä oli merkitty?

Vierailija
10/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lesepuristeita aamiaiseksi juomana haalea vesi ja jälkiruuaksi kourallinen karpaloita.

Ja mitään muuta noiden väliltä et löydä? Nutellalla pilattuja lättyjä tai vettä? Lapset ovat yleensä syöneet ihan samaa kuin aikuiset ja ovat kaikki ruokaisia.

Vierailija
11/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hotellissa oli lastenpöytä ja ap kysyy asiallisen kysymyksen, miksi av-mammat alapeukuttaa?

Vierailija
12/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen lasten pöytä? Olen yöpynyt varmaan sadassa eri hotellissa, enkä ikinä ole niissä mitään lasten pöytää huomannut aamupalalla.

Kyllä noita lasten pöytiä on useissa hotelleissa. Aika hyvin olet onnistunut nuo välttämään noilla majoitus kerroilla.

Ja aloittajalla. Tottakai saat! Sinä olet maksanut aamupalasta, joten kaikki tarjottava on myös käytössäsi.

Vierailija
13/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hotellissa oli lastenpöytä ja ap kysyy asiallisen kysymyksen, miksi av-mammat alapeukuttaa?

Siksi koska HEIDÄN hotellissaan ei ollut lasten pöytää = hotelleissa ei ole lasten pöytää.

Vierailija
14/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitään muuta noiden väliltä et löydä? Nutellalla pilattuja lättyjä tai vettä? Lapset ovat yleensä syöneet ihan samaa kuin aikuiset ja ovat kaikki ruokaisia.

Kaakati kaakati

Vierailija
15/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, munkin mielestä noita lastenpöytiä on ollut jo vuoosia, jo silloin kun omien vanhempieni kanssa tehtiin kesälomareissuja. Sokos Hotelleja kyllä silloinkin suosittiin mutta on kyllä aamupalan taso laskenut.

Vierailija
16/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi todellakin saa!! On kaikkia suklaaputouksia ja tuoreita vohveleita ja lettuja yms. Ei tulis mieleenkään olla hakematta.

Vierailija
17/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon mä ainakin hakenut, koska lastenpöydässä oli vaahtokarkkeja ja suklaaputous, jota en voinut vastustaa. Kokeiltuani tosin totesin, ettei ollutkaan mun juttu. Mutta en huomannut, että kukaan olisi paheksunut. Enkä muuten edes ollut ainoa aikuinen siinä jonossa...

Vierailija
18/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisethan sen yöpymisen+aamupalan maksaa joten kyllä hakisin.

Vierailija
19/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan katkerana katsoit lastenpöytään. 😁

Vierailija
20/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole huomannut lasten pöytiä juuri koskaan. Mutta yövytään yleensä S-hotelleissa. Mutta kyse voi olla siitä, etten ole tajunnut jonkun pöydän olevan lasten pöytä tai ei ole sattunut kohdalle tai sitten siitä, ettei sitä ole vielä laitettu, kun yleensä olen aamupalalla heti, kun sinne pääsee. Mun mielestä lapset ei muuten tarvitse kyllä mitään eri ruokia aamupalalla, mutta sen ymmärrän, että laitetaan lapsille vähän alemmalle tasolle, että voivat itse hakea ja eivät jää jalkoihin.