Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako hotellin aamupalalla hakea myös ns lastenpöydästä?

Vierailija
11.06.2017 |

Sokos Hotelleissa.. Lasten pöydässä oli lettuja ja katkerana jäin miettimään olisinko saanut sieltäkin hakea :D

En kehdannut - oli hiljainen aamu eikä omiakaan lapsia siis.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laivallahan on ihan kyltti ettei aikuiset saa ottaa lasten pöydästä! Itse otan kyllä silti, koska ranskalaisia saa vaan sieltä.

Vierailija
22/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi olla erikseen lapsille ruoka? Eikö ne nyt pysty syömään ihan samaa aamiaista kun vanhempansa? Meillä ainakin syövät, ei herran jestas mitään lättyjä aamulla.

Meillä lomaan kuuluu se, että saa herkutella.

Ei lesepuristeita aamiaiseksi juomana haalea vesi ja jälkiruuaksi kourallinen karpaloita.

Ja mitään muuta noiden väliltä et löydä? Nutellalla pilattuja lättyjä tai vettä? Lapset ovat yleensä syöneet ihan samaa kuin aikuiset ja ovat kaikki ruokaisia.

Ruokaiset lapset :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi olla erikseen lapsille ruoka? Eikö ne nyt pysty syömään ihan samaa aamiaista kun vanhempansa? Meillä ainakin syövät, ei herran jestas mitään lättyjä aamulla.

Joo on se kamalaa että lomalla saa vaikka lättyjä aamupalaksi. Kyllä ne nyt pitää kieltää ja täytyy vaan katsoa kun muut syö niih!

Vierailija
24/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis laivallahan on ihan kyltti ettei aikuiset saa ottaa lasten pöydästä! Itse otan kyllä silti, koska ranskalaisia saa vaan sieltä.

Siis onko oikeesti kielletty? :o

Vierailija
25/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy kyllä olla mieleltään köyhä aikuinen, jos haluaa niitä lapsille erityisesti varattuja juttuja. Huoh.

Vierailija
26/32 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, noutopöydän vetisiä ranskiksia. Oikeasti, syökö niitä joku?

Vierailija
27/32 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ottanut ja kummasti siellä on aina jotain mitä juurikin haluaisi ja miksi ei aikuisillekin kuten letut, ranskikset, jäätelö .

Vierailija
28/32 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen ottanut ja kummasti siellä on aina jotain mitä juurikin haluaisi ja miksi ei aikuisillekin kuten letut, ranskikset, jäätelö .

Missä on aamupalalla jäätelöä ja ranskalaisia?

Vierailija
29/32 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on aamupalalla jäätelöä ja ranskalaisia?

Lastenpöydissä pikkutarkasti

Vierailija
30/32 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä noita yleensä buffeteissa ole erikseen määritelty, että joku pöytä on vain lapsille. Siellä on usein yksi pöytä, jossa on ranskalaisia, nakkeja, lihapullia ja kurkkutikkuja, mutta on se myös aikuisille, jos sellaista haluaa. Sitä vaan sanotaan lasten pöydäksi. Itse en yleensä nauti erikoisruokavaliopöydistä (esim. gluteenittomat leivät), koska niiden määrä on rajallinen varmasti, mutta muuten voi ottasa mistä vaan.

Vierailija
31/32 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, isät ne siellä pöydässä kumminkin mussuttaa niitä lasten lettuja. itse hakisin myös.

Vierailija
32/32 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt missään hotellista erityistä lasten pöytää. Jos sellainen on, ei varmaan voi mitenkään estää ottamasta jotain siitäkin.