Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mulla on sitten ystäviä ja tilanne ahdistaa...

Vierailija
10.06.2017 |

Aloitin vapaaehtoistyössä, olen aktiivinen ja minusta pidetään. Nyt ihmiset haluavat tavata myös työn ulkopuolella, mutta huomaan, etten minä haluakaan, vaikka nämä ihmiset ovat kivoja. Haluan pysyä siinä työn parissa. Mikä minua vaivaa? Minulla on vakityö pikkufirmassa, jossa olen ainoa nainen, joten työkavereiden kanssa ei tarvitse hengata. Takavuosina ystävystyin yhden naisen kanssa, mutta hän lopetti yhteydenpidon kaikkiin poikansa kuoltua tapaturmassa. Ei halunnut osanottoja ja katosi paikkakunnalta. Luultavasti häpesi, koska kyseessä oli kännikuolema. Ei se minua haitannut. Mutta pelkäänkö nyt, että aiheutan mielipahaa tai jotain, kun olen alkanut pelätä yhteydenottoja? Paras kaverini peruskoulusta oli pitkään, mutta hänen kanssaan hiipui hänen löydettyään miehen, joka ei pidä minusta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tutustunut uusiin piireihin ja nyt ihmissuhteet alkavat syvetä ja koet tilanteen epämiellyttäväksi, 

Ei mitenkään tuntematon tunne. 

Onko kyse siitä että tutustuminen käy liian nopeasti ja on siksi epämukavaa/epävarmuutta aiheuttavaa vai koetko uusiin ihmisiin tutustumisen lähemmin yleisesti ottaen epämiellyttäväksi aluksi (itse ainakin koen) vai etkö ylipäätään haluaisi olla heidän kanssaan tutustumisen jälkeenkään? 

Vierailija
2/2 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse siitä että tutustuminen käy liian nopeasti

Varmaan tämä ja oma epävarmuus. En tunne ihmisiä ja yhtäkkiä niitä on monta. Olen ihmissuhteissa hidas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla