Rippijuhlat tulossa, en löydä esikoisen kastekynttilää mistään
Taidan laittaa kuopuksen kynttilän pöytään, vai mitä mieltä ootte?
Huono äiti fiilis.
Kommentit (12)
Ääh, ei se onnistukaan, kun laitan ristiäiskuvia esiin ja niissä näkyy erilainen kynttilä 😐
Raaskisitko ostaa rippijuhliin ihan oman kynttilän?
Eipä käynyt edes mielessä lasten rippijuhlassa, että sytyttäisin kynttilän. Onko se jokin perinne?
No nyt kun tämä tuli puheeksi niin muistin miten pappi neuvoi että kastekynttilää voi poltaa vähän aina merkkipäivinä. Ei ole kyllä koskaan poltettu. Olisiko heitetty roskiin heti kastetilaisuuden jälkeen. Nyt ei kyllä kukaan perheestä kuulu enää edes kirkkoon.
Huono äiti? No et ole. Olet vain huono hihhuli.
Häh? Ei aavistustakaan missä noi on, roskissa varmaan. Kahdet rippijuhlat onnistuneesti vietetty kuitenkin.
Esikoisen kastekynttilä meni meillä laatikossa palasiksi ja törkeen näköseksi. Heitin roskiin jossain tuossa kymmenen vuoden kieppeillä! Ei haitannut rippijuhlia.
Mikä vaan pitkä valkoinen antiikkikynttilä palamaan kukkapöytään, ei kukaan huomaa. Tuunaa vaikka samanlaiseksi. Voit vaikka siunata itse ristinmerkein kun sytytät, se on halle lujaa ja hyvä tulee. T:uskonnoton ritiaalisti
Koskaan kuullutkaan mistään kastekynttilästä
Vierailija kirjoitti:
Eipä käynyt edes mielessä lasten rippijuhlassa, että sytyttäisin kynttilän. Onko se jokin perinne?
Joillekin on, meillä muilla on elämä.
No mä olen tainnut heittää jo ne menemään eikä lapsista kukaan ole vielä edes koulussa.