Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottotiedoissa kaks vuotta vanha merkintä

Vierailija
10.06.2017 |

Onko joku muu jolla on ollut merkintä, siis luottotiedot muuten ok mut merkintä tullut, ja saanut autoliikkeestä ostettua auton osamaksulla?

Ite ostamassa suht halpaa autoa ja kysyin kyllä sitten vaikuttaako merkintä ja se myyjä meinas että ei pitäs vaikuttaa. Mut vähän pelottaa kun meen maanantaina uudelleen kun nyt ei onnistunut papereitten teko, niin jos käykin niin et sanovat ettei osamaksu onnistu. Mutta oon kuitenkin jo melkein puolet maksamassa heti käteisellä ja loput sitten parissa erässä, niin kannattaako täsdä nyt murehtia asiaa...?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida itsekään ymmärtää koko luottotietoasiaa.

Vierailija
22/28 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet aivan sekaisin. Siis onko merkintä vai eikö ole? Ota nainen nyt asioista selvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulosottoon sopiminen vaikuta luottotietoihin yhtään mitään, ainoastaan sen verran, että pitkäaikaisessa ulosotossa sen maksaminen lyhentää sen merkintää. Ei muuten. Merkintä on ja pysyy vähintään sen kaksi vuotta. 

Vierailija
24/28 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olet aivan sekaisin. Siis onko merkintä vai eikö ole? Ota nainen nyt asioista selvää!

On siellä merkintä. Ulosotossa ei ole. Laskuja ei tule. Mutta joo sekasin olen kun on väitetty että ei tuollanen merkintä vaikuta ja kuitenki vaikuttaa. Eli turhaan oon menossa autoliikkeeseen kun saan poustua sieltä tyhjin käsin.

Vierailija
25/28 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen, kyllä pitäisi olla vino pino ulosotonlaskuja ja ukaaseja ihmisellä, jos luottotiedot menneet. Kannattaisi oikeasti selvittää omat luottotiedot. Googleta ja tarvitset vain pankkitunnukset siihen.

Vierailija
26/28 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se merkintä ja velka on, jos ei ulosotossa? Oletko nyt sekoittanut asiat ap? Miksi et ota selvää tiedoistasi! Perintätoimistojen merkinnät ei ole sama kuin ulosotto

Vierailija
27/28 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö pysty niitä veroja maksamaan? On totta, että auton verolaput lähetetään haltijalle, mutta luulis sun poikaystävän ne maksavan kun kerran lähti liikkelle seisonnassa olevalla autolla. Idiootti mies,.Toivottavasti asia selviää, koska luottohäiriömerkintä vaikuttaa niin moneen alueeseen elämässä. Et saa asuntoa, puhelinliittymiä tai vakuutuksia. Selvitä sun luottotietohäiriösi kesto asiakastiedosta, sieltä saa kerran vuodessa ne ilmaiseksi. 

Pakkohan mun on ne maksaa pois, en luota siihen että tää hyvästä syystä nykyään exä, maksaisi. Ja oikeasti silloin luotin tähän mieheen kun hän ehotti et laitetaan mut autonsa haltijaks. En ikinä arvannu että siitä vois seurata jotain tällästä.

Ja tapauksen jälkee mies hoki koko ajan ja vieläkin, että ei tuo merkintä vaikuta mihinkään.

Laskuja mulle ei oo tullu, ellei mies oo piilotellu niitä kun viel yhessä asuttiin. Mutta ei oo näkynyt. Siel se summa kasvaa koko ajan. Pitää varmaan syksyllä ruveta maksaa pois pikkuhiljaa..

Kuinka sinisilmäinen ja yksinkertainen sä olet? Uskot exääsi? Haloo?

Tsiisus! Sun ois pitänyt heti ottaa asia hoitoon eikä  odotella. Eli  yhteys trafiin/verottajaan, asia selväks  heti vaikka maksusuunnitelmalla eikä jättää asiaa hoitamatta kuten nyt on käynyt.Noi pitää maksaa pois heti ja sitten vaikka karhuta exältä.Sä olet maksuvelvollinen jos olet ollut auton haltija, ihan sama olitko vain paperilla vai et. Kaikki velat pitää hoitaa niin pian kun mahis eikä  jättää viivästyskorkoja raksuttamaan.Sanoohan sen maalaisjärkikin.Tiedot puhdistuu vasta määräaikana suorituksen jälkeen eikä nyt ole vielä suoritettu mitään.

Vierailija
28/28 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä...totta. Typerä ja sinisilmänen. Nyt kun oon puhunut asiasta ton äijän kaa, niin hän on ruvennut väittämään mulle että olin silloin siinä autossa mukana. Hän luulee että uskon puheitansa kun väittää jotain mikä ei pidä paikkaansa. Mutta tarpeeks kauan kun jankkaa asiaa niin ainakin hän itse rupee oikeesti uskomaan että näin oli. Mun syytä. Mun elämässä tuo mies on ollut muutenki pahinta ja ainoa mitä kadun ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme