Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi päätellä miehestä jolla ei ole yhtään luottokorttia vaan maksaa aina käteisellä?

Vierailija
10.06.2017 |

Hän ei edes käytä maksukorttia vaan käy aina automaatista hakemassa rahaa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "tämänkin ilmaisen rahanlähteen"?

Vierailija
22/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on iältään yli 70v.

Kertooko tuo ap:n miehestä?

Ei ihme jos on vanhus niin harva heistä luottaa muuhun kuin käteiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "tämänkin ilmaisen rahanlähteen"?

Luottokorteissa yleensä ensinmäinen kuukausi on korotonta ja kulutonta. Näin ostamalla luottokortilla esim 2000 €, saan sen 2000 euroa itselleni käyttöön kuukaudeksi, sen sijaan että oisin sillä 2000 maksanut heti sen ostoksen. Lykkäämällä maksua kuukauden päähän minä olen saanut tuotteen käyttööni heti, mutta raha häviää vasta myöhemmin. Tänä aikana tämä raha on tehnyt minulle töitä ja tuottanut pääomatuloja. 

Vierailija
24/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meikä käytä luottokorttia kuin ruokakaupassa tai tosi tunnetussa lafkassa. Läheisillä hakkeroitu kortteja ihan riittämiin. 300-400 E pussissa aina. 

25/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on niin paljon et kannattaa kysyä, ei sitä voi arvata

Vierailija
26/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipi iski kätensä paskaan jo pari vuotta sitten. Hallitus ei tämän jälkeen kestä edes koko kautta ja tämän silmään kusemiseen jälkeen kepua ja kokkeleida ei äänestetä hallitukseen seuraavaan 50 vuoteen.

Vierailija
27/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tietää tasan, paljonko hänellä menee rahaa ja haluaa tietää, paljonko tilillä on. Rahaa voi olla hyvinkin paljon. Luotettava.

Tietenkin jos joku on joku taivaanrannanmaalari, jolla ei oikeasti olekaan rahaa ja luottotiedot menneet, se on eri asia.

Vierailija
28/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan moni huijari maksaa käteisellä paitsi jos on jonkun lypsettävän kortti mukana. Äärimmäisen säälimätöntä ja pahaa. Ja käteinen hankittu kyseenalaisella tavalla.

Kokemuksesta oppineensa haluan varoittaa muita. Minulla oli kyseessä aviomies - mutta se ei tahtia hänen kohdallaan haitannut.

Itse asiassa ihmetteli kun ei onnistunut tuhoamaan minua. Tavoite sekin 😒.

Vierailija
29/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan aina käteisellä. Joka viikolle on budjetti, jossa pysyy helposti, kun seuraa kukkarossa olevan rahan määrää. Näin tili ei koskaan tyhjene ennen seuraavaa palkkapäivää. Laskut menevät erilliseltä tililtä, johon siirtyy reilusti kiinteiden kulujen summa palkkapäivänä. Myös säästötili karttuu joka kuukausi.

Sinänsä pankkikorttia ei saa ilman luotto-ominaisuutta. Jollei ole minkäänlaista maksukorttia, on kyllä syytä epäillä maksukykyisyyttä. 90-vuotiaalla isoäidillänikin on pankkikortti, joten ikä ei riitä selitykseksi kortittomuudelle.

Vierailija
30/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka onnettomia rahankäyttäjiä ihmiset ovat kun pitää ihan fyysisiä rahoja käyttää budjetoinnin lisäksi että rahat riittää?

Vierailija
31/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä voi päätellä mitään.

Vierailija
32/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedot ei ole kunnossa. Sitä se meinaa. 

Vierailija
33/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei edes käytä maksukorttia vaan käy aina automaatista hakemassa rahaa.

Viisas mies! Ei halua että hänen ostoskäyttäytymistään ja elämäänsä seurataan näillä lukuisilla siihen luoduilla järjestelmillä! Kaikkien pitäisi toimia kuten hän!

Komppaan ihan täysillä.

Vierailija
34/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottotiedoton..

Luottotiedoton saa kyllä maksukortin jos ei luottokorttia saakaan.

Vierailija
35/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuudella se tarkoittaa vain sitä, että henkilöllä on maksutapahtuman hetkellä hallussaan tarvittava rahasumma. Mitään muuta siitä ei voi päätellä.

Vierailija
36/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minäkin olisin löytänyt tuollaisen miehen! Vaikka muuten olen tyytyväinen miesystävääni, hän maksaa aina lähimaksulla. Inhoan lähimaksuominaisuutta ja kaikkea "helppoa ja mukavaa". Ei raha-asioiden tarvitse olla helppoja ja mukavia. Anonymiteetti ennen kaikkea.

Itse nostan myös rahaa pankin tiskiltä ja käytän yleensä vain käteistä. Luottokortteja on useampia, mutta en kuljeta niitä mukana lompakossa. Ulkomaanmatkalle otan mukaan varmuuden vuoksi, vaikka sielläkin pyrin käyttämään käteistä.

Käteinen on hieno asia ja tuntuu mukavalta, kun kotona on setelinippuja ja lompakko pullistelee :-)

Vierailija
37/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun minäkin olisin löytänyt tuollaisen miehen! Vaikka muuten olen tyytyväinen miesystävääni, hän maksaa aina lähimaksulla. Inhoan lähimaksuominaisuutta ja kaikkea "helppoa ja mukavaa". Ei raha-asioiden tarvitse olla helppoja ja mukavia. Anonymiteetti ennen kaikkea.

Itse nostan myös rahaa pankin tiskiltä ja käytän yleensä vain käteistä. Luottokortteja on useampia, mutta en kuljeta niitä mukana lompakossa. Ulkomaanmatkalle otan mukaan varmuuden vuoksi, vaikka sielläkin pyrin käyttämään käteistä.

Käteinen on hieno asia ja tuntuu mukavalta, kun kotona on setelinippuja ja lompakko pullistelee :-)

ja ei tuota yhtään mitään ja "lottovoitto" varkaille. Minulla on ainoastaan satunnaisia kolikoita kotona.  Käteinen on harmaassa taloudessa paras mahdollinen, muuten vain riesa ja riski.

Vierailija
38/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti

Vierailija
39/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli tuollainen. Luottotiedoton ja päihdeongelmainen (jälkimmäinen syy edelliseen).

Vierailija
40/51 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella?

Isälläni ei ole edes pankkikortti ja pankkitilin saldo on reippaasti plussalla. Hakee kerralla isomman määrän käteistä pankista, autoa ostaessakin meinasi mennä nostamaan rahat käteisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan