Genitaaliherpeksen yleisyys: yläpeukkulla on herpes ja alapeukulla ei ole herpestä
Kommentit (44)
tiedän yhden diabeetikkonaisen, joka sai ekalta seksikumppaniltaan. Luultavasti se yleinen immuunivaje sai ärhentelemään.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla on piilevänä. Eli vasta-aineet ja virukset elimistössä on mutta rakkuloita ei ole (toistaiseksi) ollut.
Hygienian parantumisen myötä on kuulemma vähentynyt. Itselläni ei ole ikinä ollut mitään herpekseen viittaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla on piilevänä. Eli vasta-aineet ja virukset elimistössä on mutta rakkuloita ei ole (toistaiseksi) ollut.
Hygienian parantumisen myötä on kuulemma vähentynyt. Itselläni ei ole ikinä ollut mitään herpekseen viittaavaa.
Terveyskirjaston mukaan 60 % keski-ikäisistä tartunta. Leviää yleisimmin suudellessa. Thank God, olen aina inhonnut pussailua, eikä tulis mieleenkään pussata tuntematonta, jonka mahdollisesta herpeksestä ei tietoa.
Se leviää vain rakkulavaiheessa vaikka toisiakin väitteitä on. Joskus rakkulat ovat vaan niin huomaamattomia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähentynyt? Genitaaliherpes on ainakin huimasti yleistynyt, kiitos suuseksin suosion.
Ja mitä hygienia tartuntaan vaikuttaisi, pussailulla ja seksillä tuo tarttuu. Ja tosiaan vain osa saa oireita vaikka olisikin kantaja.
Mulla on genitaaliherpes. Ja saan muuten kenelle tahansa teidän miehistä tarttumaan, terv.
Treenaava ja nätti 22v :D ei ole mikään rutto.
Huuliherpes 2-4 kertaa vuodessa suht rajuna ja rakkula-aikoina olen hyvin, hyvin tarkkana etten ensinnäkään tartuta itseäni myös genitaalialueelle (käsien pesua USEIN), ja en myöskään suutele kumppania, en huulille enkä etenkään anna suuseksiä silloin. Hänen perheessään kellään ei ole ainakaan ilmennyt edes sitä huuliherpestä, minulla ja kaikilla sukulaisillani oireilee huulissa tuon tuosta... itsekin äidiltäni/isältäni tämän jo pienenä pusujen välityksellä saanut. On se perkeleen ärsyttävä virus ja kyllä varon antamasta lapsillenikin tulevaisuudessa. >:(
Mulla on germitaaliherpes,se on saksalainen versio.
Tosi mielenkiintoinen aloitus muuten, en itse tiennyt että genitaaliherpes noinkin yleinen....koska mistäpä sitä tietäisi? Huuliherpestä näen kyllä monilla
Vierailija kirjoitti:
Tosi mielenkiintoinen aloitus muuten, en itse tiennyt että genitaaliherpes noinkin yleinen....koska mistäpä sitä tietäisi? Huuliherpestä näen kyllä monilla
Lisääntynyt suuseksi. Hyvä vaan jos ihmisten tietoisuus lisääntyy tästä
Vierailija kirjoitti:
Joo minäkin sain suuseksissä. Mun mies oli niin halvatun pälli ettei tiennyt huuliherpeksen tarttuvan myös genitaaleihin.
Mun eksäni tiesi, ja yritti silti tartuttaa sen mulle. Eksä, ja mulla ei huuliherpestä genitaaleissa. Huulessa on kyllä, ihan omasta takaa ja pienestä pitäen, mutta onneksi ei oireile kuin tosi lievästi kerran vuodessa tai parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähentynyt? Genitaaliherpes on ainakin huimasti yleistynyt, kiitos suuseksin suosion.
Ja mitä hygienia tartuntaan vaikuttaisi, pussailulla ja seksillä tuo tarttuu. Ja tosiaan vain osa saa oireita vaikka olisikin kantaja.
Tietenkin hygienia vaikuttaa! Jossain Zovirax-sivullakin neuvotaan, miten huolehditaan hygieniasta, ettei virus leviä muihin.
Genitaaliherpes on, mutta koskaan ei ole ollut huulissa mitään.
Lisää