Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Genitaaliherpeksen yleisyys: yläpeukkulla on herpes ja alapeukulla ei ole herpestä

Vierailija
10.06.2017 |

Peukut tähän.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
22/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

More...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden diabeetikkonaisen, joka sai ekalta seksikumppaniltaan. Luultavasti se yleinen immuunivaje sai ärhentelemään.

Vierailija
24/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla on piilevänä. Eli vasta-aineet ja virukset elimistössä on mutta rakkuloita ei ole (toistaiseksi) ollut.

Hygienian parantumisen myötä on kuulemma vähentynyt. Itselläni ei ole ikinä ollut mitään herpekseen viittaavaa.

Vierailija
25/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kumpaakaan😂

Vierailija
26/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla on piilevänä. Eli vasta-aineet ja virukset elimistössä on mutta rakkuloita ei ole (toistaiseksi) ollut.

Hygienian parantumisen myötä on kuulemma vähentynyt. Itselläni ei ole ikinä ollut mitään herpekseen viittaavaa.

Terveyskirjaston mukaan 60 % keski-ikäisistä tartunta. Leviää yleisimmin suudellessa. Thank God, olen aina inhonnut pussailua, eikä tulis mieleenkään pussata tuntematonta, jonka mahdollisesta herpeksestä ei tietoa.

Vierailija
27/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se leviää vain rakkulavaiheessa vaikka toisiakin väitteitä on. Joskus rakkulat ovat vaan niin huomaamattomia...

Vierailija
28/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta kiellon päälle...

Vierailija
29/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viel kerta...

Vierailija
30/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkuu

Vierailija
31/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 vastausta haluan

Vierailija
32/44 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähentynyt? Genitaaliherpes on ainakin huimasti yleistynyt, kiitos suuseksin suosion.

Ja mitä hygienia tartuntaan vaikuttaisi, pussailulla ja seksillä tuo tarttuu. Ja tosiaan vain osa saa oireita vaikka olisikin kantaja.

Vierailija
33/44 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on genitaaliherpes. Ja saan muuten kenelle tahansa teidän miehistä tarttumaan, terv.

Treenaava ja nätti 22v :D ei ole mikään rutto.

Vierailija
34/44 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliherpes 2-4 kertaa vuodessa suht rajuna ja rakkula-aikoina olen hyvin, hyvin tarkkana etten ensinnäkään tartuta itseäni myös genitaalialueelle (käsien pesua USEIN), ja en myöskään suutele kumppania, en huulille enkä etenkään anna suuseksiä silloin. Hänen perheessään kellään ei ole ainakaan ilmennyt edes sitä huuliherpestä, minulla ja kaikilla sukulaisillani oireilee huulissa tuon tuosta... itsekin äidiltäni/isältäni tämän jo pienenä pusujen välityksellä saanut. On se perkeleen ärsyttävä virus ja kyllä varon antamasta lapsillenikin tulevaisuudessa. >:(

Vierailija
35/44 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on germitaaliherpes,se on saksalainen versio.

Vierailija
36/44 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mielenkiintoinen aloitus muuten, en itse tiennyt että genitaaliherpes noinkin yleinen....koska mistäpä sitä tietäisi? Huuliherpestä näen kyllä monilla

Vierailija
37/44 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi mielenkiintoinen aloitus muuten, en itse tiennyt että genitaaliherpes noinkin yleinen....koska mistäpä sitä tietäisi? Huuliherpestä näen kyllä monilla

Lisääntynyt suuseksi. Hyvä vaan jos ihmisten tietoisuus lisääntyy tästä

Vierailija
38/44 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo minäkin sain suuseksissä. Mun mies oli niin halvatun pälli ettei tiennyt huuliherpeksen tarttuvan myös genitaaleihin. 

Mun eksäni tiesi, ja yritti silti tartuttaa sen mulle. Eksä, ja mulla ei huuliherpestä genitaaleissa. Huulessa on kyllä, ihan omasta takaa ja pienestä pitäen, mutta onneksi ei oireile kuin tosi lievästi kerran vuodessa tai parissa.

Vierailija
39/44 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähentynyt? Genitaaliherpes on ainakin huimasti yleistynyt, kiitos suuseksin suosion.

Ja mitä hygienia tartuntaan vaikuttaisi, pussailulla ja seksillä tuo tarttuu. Ja tosiaan vain osa saa oireita vaikka olisikin kantaja.

Tietenkin hygienia vaikuttaa! Jossain Zovirax-sivullakin neuvotaan, miten huolehditaan hygieniasta, ettei virus leviä muihin.

Vierailija
40/44 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genitaaliherpes on, mutta koskaan ei ole ollut huulissa mitään.