Mihin rakastuit ensimmäisenä mieheesi ja mikä yleensäkin on miehen ulkonäössä tärkeää?
Minä rakastuin vihreisiin silmiin. Miehessä minulle on ihanaa, jos hänellä on viikset ja kauniit hiukset.
Kommentit (33)
Silmät, katse, kädet, kunnon lihaksikkaat jalat (ei rimpulat). Silti kaikkein tärkeimmät ominaisuudet ovat korvien välissä, äly, ajattelu, ihminen.
Mun äijä on iso, hauska ja ehkä maailman huomaavaisin. Tekis mitä vaan mun eteen... ja mä hänen.
Ihastuin miehen luonteenseen, erityisesti kiltteyteen, lempeyteen ja huumorintajuun. Miehen ulkonäössä ei ole mikään erityisesti tärkeää, mutta rento tyyli vetoaa enemmän kuin kokoomusnuori-kauluspaita-look.
Ulkonäköön, tosi söpö poika! Tässä vierellä edelleen 44 vuotta myöhemmin!
Myönnän että ulkonäkö kiinnitti ekana huomion.pitkä,tumma,ihanat siniset silmät.....;) mutta kyllä se luonne on mun miehessä tottakai kaikkein parasta! Iso mies mutta lempeä ku nallekarhu:D Huumorintaju meillä natsaa tosi hyvin yhteen. Maailman ihanin sulho<3
wt pari kirjoitti:
Kokonaisuuteen.Ennenkaikkea miehellä oltava tukka,miehen mitat= paino ja pituus.
Ei kaljua pukinpartaa 😱 Näin äsken karmeen hääkuvan 😭
Morsiolla lyhyt mekko,balleriinat,bolero ja mustaksi värjätty tukka
Miehellä kaljupää ja pukinparta.
Oikeet wt häät ja olut virtaa 😂😂
Joo musta tukka ja parta on kyllä varma wt merkki. Noot.
hymykuoppiin ja pyöreisiin silmiin.
Oli se huumori ja luonne, ei ulkonäkö.
Ihan ensimmäiseksi huomasin että hän on pitkä ja raamikas,haluan käpertyä ison mirhen kainaloon ja tuntea oloni turvalliseksi.Sitten huomasin kauniit,viheeänruskeat silmät ja lämpimän hymyn.
Silmät on ehkä sellainen ulkonäköjuttu,johon kiinnitän eniten huomiota,parta on myös plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Hymyyn ja silmäryppyihin. Salamarakastuminen. Vasta jälkeenpäin tajusin, että ne naururypyt ovat samannäköiset kuin isälläni ja yhdennäköisyys muutenkin huomattava ja pituuskin sentilleen sama. Sovitaan muutenkin hyvin yhteen ja on hyvä avioliitto.
Sitähän on tutkittukin, että naiset usein alitajuisesti ihastuvat isänsä näköisiin miehiin ja miehet äitinsä näköisiin naisiin. Mä tosin olen ihan eri näköinen kuin mieheni äiti, mutta miehen ex vaimo on ihan samannäköinen kuin hänen äitinsä, luonteet vaan eivät heillä sitten natsanneetkaan.
Mä ihastuin mieheen joka muistuttaa.veljeäni,mutta veljeni on ihan kuin isäni nuorena,joten kyllä tuossa on varmasti perää.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin miehen kotiviinintekoon. Ei tarvitse alkossa käydä, on omasta takaa tarpeeksi juotavaa.
On tainnut olla melko huurui...siis ruusuinen suhde.
Kokonaisuuteen.Ennenkaikkea miehellä oltava tukka,miehen mitat= paino ja pituus.
Ei kaljua pukinpartaa 😱 Näin äsken karmeen hääkuvan 😭
Morsiolla lyhyt mekko,balleriinat,bolero ja mustaksi värjätty tukka
Miehellä kaljupää ja pukinparta.
Oikeet wt häät ja olut virtaa 😂😂