Anoppi virittelee "ansoja" siivoojalle...hjälp
Meillä on iso omakotitalo ja läheiset suhteet anoppiin. Käydään molemmat töissä miehen kanssa joten ollaan päätetty ostaa siivouspalveluja jotta viikonloput ei mene kotitöihin. Mutta anoppi ei luota ulkopuolisiin ja sanoi että on viritellyt pari testiä siivoojaa varten. Kuulemma rahaa on jemmattu jonnekkin. Hävettää ja olen koittanut etsiä näitä jemmoja, onko ideoita? Ei löytynyt mistään ilmeisestä paikasta kuten sohvatyynyjen välistä. Onko väärin ajatella että tällöiset ansat ovat noloja vai onko normaalia?
En halua riitaa anopin kanssa, turha koittaa neuvotella. Hän alkaa oleen jo siinä iässä että taitaa vähän jo höpsähtää (61v)...
Kommentit (24)
Miksi sinä täällä mitään hjälpiä huutelet, kun et ole valmis tekemään asian eteen mitään, eli sanomaan tiukasti anopille, että sinun kodissasi ei tuollaista idiotismia harrasteta. Mikäs logiikka siinä sitten on, että anoppi ei sullekaan sano näitä jemmojaan, teidänhän pitäisi olla ikäänkuin samalla puolella. Hävytöntä siivoojan aliarviointia, toivottavasti tajuaa tollaset lapsellisuudet ja varoittaa kollegoitaan tästä kohteesta. Kun tuo anoppi on niin rakas niin eikö hän voisi sinun kotisi siivota, kun omanaan pitää.
Miksi ihmeessä jotain ansoja tarvitsisi viritellä, kyllähän se työn laatu näkyy joka tapauksessa ja jos on pitkäkyntinen työntekijä niin huomaahan senkin.
On huolestuttavaa jos on 61v. on jäänyt nykymenosta ottaen huomioon sen kuinka moni kuuskymppinen vielä painaa täyttä päivää duunia. Mun äiti on yli 70 ja toisinaan tuntuu että hän on jopa mua paremmin selvillä siitä mitä tapahtuu kuin minä joka menen laput silmillä väliä koti-duuni-kauppa-koti.
Ei tämä trollaus nyt ihan uppoa sori vaan.