Kun Sipilästä tuli pääministeri, ajattelin että nyt asiat paranee suomessa kun on uskovainen joka auttaa heikoimpia.
Kommentit (29)
et ole tainnut tavata paljoa uskovaisia jos oikeasti kuvittelit noin.
Tein saman virhearvion ja nyt on jo pitkään kaduttanut. En anna tätä itselleni ikinä anteeksi. Olin ap yhtä hölmö ja hyväuskoinen.
Lääkekuluissa on periaatteessa näin. Ne, joilla menee alle 50e vuodessa kelakorvattuihin lääkkeisiin eivät saa niihin enää yhtään valtion tukea. Ne, joilla menee enemmän saavat 40% korvausta aiemman 35% sijaan. 50 eurosta oli aiemminkin joka tapauksessa 65% itse maksettavaa, joten siitä tuli vuodessa lisää vain jotain 17 euroa per lärvi. Jonka se parempi 40% tasoittaa, jos niitä ostoja on paljon.
Lääkekatto on toki rikkaille ja köyhille sama, 605e vuodessa. Oletin siis, että köyhä on useammin kipeä kuin hyvintoimeentuleva.
Älkää luottako ollenkaan politiikkaan hyvät ihmiset. He ovat rahaherrojen joita ei saa täällä mainita, juoksupoikia.
kyllähän se saattoi sillä uskovaisuuden maineellaan paljon ratsastaa. Totuus paljastuikin täysin päinvastaiseksi. Tyäsin jumalaton mies. Olen itse uskova, ja se ei ole. Raha raha raha.
En kestä! Onko joku oikeasti noin äärettömän typerä! Voi luoja :DDD
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisia ulkokultaisempaa ja suvaitsemattomampaa porukkaa saa hakea. Kaikki ne toimivat toisin kuin saarnaavat.
Joo ei ne ainakaan rakasta lähimmäistään niin kuin itseään.
Luulen tosissani että Sipilä sai säälipisteitä poikansa kuoleman johdosta pääministerin valinnan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisia ulkokultaisempaa ja suvaitsemattomampaa porukkaa saa hakea. Kaikki ne toimivat toisin kuin saarnaavat.
Juuri meinasin kirjoittaa tästä mutta eipä tarvitse kun veit sanat suustani. Juuri näin
Uskovaisten keskuudessa on hyvä asia tehdä rahaa, koska se hyödyttää uskonveljiä ja sisaria esimerkiksi säätiöiden avulla niin kuin Sipilällä vaimonsa kanssa on.
Sipilä ei edes yritä peitellä ahneutaan. Se pitää suomalaisia ihan pelleinä.
Pari vuotta vielä aikas pistää verorahat omaan taskuun
En edes kehtaa sanoa mitä haluaisin sipilälle tapahtuvan.
Mikä oli sen pojan kuolinsyy... olisko häpeä.
Nauratti silloin kun kohkattiin $ipilän yrittäjä taustasta, juu kyllä se mies pistää Suomen kuntoon.
Hienoa, että joku kehtaa tunnustaa erehtyneensä.
Älä huoli ei se totta ole. Näin Sipilän vaalimainokset kesälomalla jo 20 vuotta sitten.
Mulla on oikea harras uskovainen työkaveri. Ja oikeastaan pahin oman edun tavoittelija ja muiden maahan polkija. Tekee sen vain niin hurskaasti ja hymyillen että aina ei edes tajua miten joutui kynnysmatoksi. Oksettavaa!
Mä olin ymmärtänyt että Sipilä tekis veroparatiiseille jotakin kuten itse oli aiemmin puheissaan tuonut ilmi. Puhui kuinka Suomen ongelmat juontuu nimenomaan veroparatiiseista, jotka pitää saada kuriin. Mut heti valtaan päästyään käänsi kelkkansa ja nopeesti. Oksettava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ne ainakaan rakasta lähimmäistään niin kuin itseään.
Rakastaapa. Hyvä verkostot pelaa erittäin hyvin noilla lestoilla. Mutta sinä et ole heidän lähimpiään ;)
Mitä se köyhistä huolta pitäminen sulle tarkoittaa, ap? Muiden tienaamien rahojen köyhille jakamistako?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ymmärtänyt että Sipilä tekis veroparatiiseille jotakin kuten itse oli aiemmin puheissaan tuonut ilmi. Puhui kuinka Suomen ongelmat juontuu nimenomaan veroparatiiseista, jotka pitää saada kuriin. Mut heti valtaan päästyään käänsi kelkkansa ja nopeesti. Oksettava tyyppi.
Edellisessä hallituksessa oli valtiovarainministerinä demari Antti Rinne, miksei hän tehnyt veroparatiisiasialle mitään? Vvm:llä on valta puuttua asiaan, se on hänen alaansa. Veikkaan että ei puuttunut koska ay-liikkeelläkin on rahoja veroparatiiseissa. Muissakin kuin vain Hakaniemessä.
Vierailija kirjoitti:
et ole tainnut tavata paljoa uskovaisia jos oikeasti kuvittelit noin.
Ei nyt yleistetä, kyllä uskovaisista empaattisiakin ihmisiä löytyy...
Paholaiselle se tekee hommia