Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Halla-aholla voi olla eximian yo-paperit kun eximia tuli yo-kirjoituksiin vasta 1996?

Vierailija
10.06.2017 |

"Vuonna 1995 Jussi Halla-ahon elämässä kääntyi taas uusi lehti.

Takana olivat vuoden työt ravintola-alalla. Se riitti. Halla-aholla oli lukiosta eximia-paperit ja laudatur äidinkielestä ja englannista. Halla-aho oli 24-vuotias, ja hän alkoi opiskella venäjän kieltä Helsingin yliopistossa."

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mä kirjoitin 1994 ja eximiaa ei ollut. Yleisarvosana laudatur (joku mietti että mainittiinko yleisarvosana todistuksessa, kyllä mainittiin). Ja olen siis Halla-Ahoa nuorempi. 

Juuri näin, sama ikävuosi, ja tulen aina muistamaan se Intian englanti kuulonymmärtämis kokeessa

Vierailija
42/51 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan palstapersufoliohattuilija on näemmä ylikierroksilla, kun nostaa kaikki vanhat Hallis-ketjut ylös.

Kai se paha olo sitten hetkeksi helpottaa, kun saa haukuttua Jussia.

On mahdollisuuksien rajoissa, ilman foliota, että kyseessä on interpolpon taistelusateliitti joka lähettää perussuomalaisten vastaista signaalia. Jussi joutui niiden hyökkäyksen kohteeksi jo Tukholmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollisuuksien rajoissa, ilman foliota, että Jussi nautti ansiottomasta arvonnoususta lehtijutussa ja antoi asian olla.

Vierailija
44/51 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin 1995 ja jo silloin oli tiedossa, että 1996 tulee E. Eli L:n ja M:n väliin.

1995 on vika vuosi, kun E:tä ei ollu käytössä

Vierailija
45/51 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 useampi sai laudaturin, arvosanahan sitten pilkottiin seuraavana vuonna eximiaksi ja laudaturiksi. Eli Halla-Aho on halunnut olla vaatimaton tässä kohtaa.

Vierailija
46/51 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Copy & paste

Vierailija
47/51 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahon väitöskirja on arvioitu eximian arvoiseksi. Tieto löytyy mm.Wikipediasta. Yo-arvosanoista ei tietoa.

Vierailija
48/51 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin itse 90-luvun lopulla ja muistan että harmitti, kun ajattelin että minulla olisi enemmän älliä jos eximiaa ei olisi olemassa.

Vierailija
49/51 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan palstapersufoliohattuilija on näemmä ylikierroksilla, kun nostaa kaikki vanhat Hallis-ketjut ylös.

Kai se paha olo sitten hetkeksi helpottaa, kun saa haukuttua Jussia.

Hesarin gallup ahdistaa ;-)

Mutta eihän teidän mielestä galluppeihin ole luottamista, ei ainakaan Hesarin gallupiiin. Mites teistä nyt yhtäkkiä on tullut Hesarin ja gallupien rakastajia?

Vierailija
50/51 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
51/51 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä persu, siellä valhe ja vilppi.