Paljonko teidän lapset painaa yhteensä?
Minulla painavat yhteensä 52 kiloa! Pitäiskö olla huolissaan?
Pelottaa mennä neuvolaan!
Kommentit (34)
Tämä nyt riippuu ihan lasten iästä. Meillä on 8-v ja 5,5-v lapset. Yhteensä he painavat 45 kiloa. Mutta kyllä olisin huolissani jos lapsesi ovat tyyliin 1 ja 2 vuotiaita
Heh, onpa järjetön kysymys.
Neuvolassa tuijotetaankin nimenomaan lasten yhteispainoa :D
Mutta vastataan nyt -- siinä 200 kg. Kaksi aikuista miestä ja naisen koossa oleva tyttö (17v.)
Vierailija kirjoitti:
180 kiloa. Kaksi potraa tyttöä :)
Herranjumala... Aika lihavia!:S en sanois tota potraa mitenkään positiivisesti
Vierailija kirjoitti:
Reilu parikymmentä kiloa. Nelivuotias ja vajaan vuoden ikäinen.
Oho, onpa pienet lapset sulla! Onko nelivuotias hoikka?
Mietin vaan kun mun parivuotiaasta ja 9kk vauvasta tulee jo yli 20kg ja molemmat kasvaa alakäyrillä :o
2v taisi olla noin 13kg
Ja 9kk oli päälle 8kg
Vierailija kirjoitti:
Potraa?! Tyttöä?? Minkä ikäinen TYTTÖ painaa 90kg?? Kun aikuinen normaalipainoinenkaan ei ole noin painava olematta ylipainoinen.
Toivottavasti tää oli provo vaan. Jos ei niin tyttösi ovat sairaalloisen ylipainoisia! Suosittelen käyntiä lääkäriin ja jollekin ravintoterapeutille. Tyttöjen täytyy pudottaa painoa terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla! Tuo on todella vaarallinen ylipaino tytölle! Itse en painanut raskaana edes noin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potraa?! Tyttöä?? Minkä ikäinen TYTTÖ painaa 90kg?? Kun aikuinen normaalipainoinenkaan ei ole noin painava olematta ylipainoinen.
Toivottavasti tää oli provo vaan. Jos ei niin tyttösi ovat sairaalloisen ylipainoisia! Suosittelen käyntiä lääkäriin ja jollekin ravintoterapeutille. Tyttöjen täytyy pudottaa painoa terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla! Tuo on todella vaarallinen ylipaino tytölle! Itse en painanut raskaana edes noin paljon!
Eiköhän tuo ollut ensimmäinen kommentti ollut puhtaasti sarkasmia =D Onhan kysymyskin aivan ihmeellinen! "Paljonko lapsesi painavat yhteensä" ! Onko lapsia yhteenä 1,2 ,3........ ja siihen vielä neuvolajuttu :)
Tyttö 13v 70kg ja poika 9v 40kg...? Nää on aikalailla arvioita, mutta tuskin kauheesti metsään.
Eli yhteensä 110kg