Ruma nainen saa miehen, kaunis ei?
Näin kesäisin jo kaduillakin sen huomaa. Ihan ok näköiset miehet, sporttiset tai pitkät ja raamikkaat ovat ylipainoisten ja todella "vaatimattoman" näköisten naisten seurassa. Saisivat varmasti kauniimmankin. Miksi kaunis nainen ei kelpaa?
Kommentit (55)
Ihan puppua tämä aloitus. Jos on kaunis eikä saa miestä lienee syytä opetella sosiaalista kanssakäymistä. Btw, jos on kovin kaunis nainen miehet saattaa kaivata rohkaisua lähestymiseen, joten osoita kiinnostuksesi äläkä anna pakkeja jokaiselle niin kas - saatat saada miehen!
Ap:lle tiedoksi moni ruma oli kaunis miehen tavatessaan. Kyllä sullekin voi iskeä perhe-elämä ulkonäköön.;)
Eikä edes miehille ulkonäkö ole tärkein asia. Mua on kehuttu hauskaksi, älykkääksi ja nykyään olen hoikistumisen myötä kauniskin taas.
Jos nainen on kaunis, mutta ei seuraa uutisia, elokuvia, nauraa vain esim panovitseille ei osaa kokata ja viihdyttää vieraita, on se monelle miehelle miinus.
Miehestäkin on kiva olla naisen kanssa, joka on nätti mutta jolla on myös oma elämä ja joka on pidetty omissa kuvioissaan. Näin naisessa on eloa!
Toivottavasti et kuvittele, että pelkkä kaunis kuori viehättäisi miehiä. Mitä sitten kun vanhenet ja persoonasi on valju. Sittenkö miehen pitää hakea uusi?
Ainakin puhut kuin sinussa ei olisi muuta hyvää kuin ulkonäkö. Uskon, että se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi moni ruma oli kaunis miehen tavatessaan. Kyllä sullekin voi iskeä perhe-elämä ulkonäköön.;)
Eikä edes miehille ulkonäkö ole tärkein asia. Mua on kehuttu hauskaksi, älykkääksi ja nykyään olen hoikistumisen myötä kauniskin taas.
Jos nainen on kaunis, mutta ei seuraa uutisia, elokuvia, nauraa vain esim panovitseille ei osaa kokata ja viihdyttää vieraita, on se monelle miehelle miinus.
Miehestäkin on kiva olla naisen kanssa, joka on nätti mutta jolla on myös oma elämä ja joka on pidetty omissa kuvioissaan. Näin naisessa on eloa!
Toivottavasti et kuvittele, että pelkkä kaunis kuori viehättäisi miehiä. Mitä sitten kun vanhenet ja persoonasi on valju. Sittenkö miehen pitää hakea uusi?
Ainakin puhut kuin sinussa ei olisi muuta hyvää kuin ulkonäkö. Uskon, että se on totta.
Puhut kuin miehillä olisi vain yksi naismaku ja se on joku naispelle jonka seurassa kaikki ihmiset viihtyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut kuin miehillä olisi vain yksi naismaku ja se on joku naispelle jonka seurassa kaikki ihmiset viihtyvät.
Ei. Itse olen hyvinkin introvertti, mutta jostain syystä olen hyvin pidetty ja meidän ruokapöydän ympärillä ja keittiössä käydään mielenkiintoisimmat keskustelut ja turvalliset avautumiset. Ihmiset ovat aivan ihania kun uskaltavat puhua!
Kyllä hieno sosiaalinen elämä tuo kaikenlaisten miesten elämään tasokkuutta. Ei kaikilla naisilla ole kykyä sellaista pitää yllä.
En puhu miehistä, jotka katsovat yksin telkkaria ja juovat kaljaa vaan normaaleista, sivistyneistä miehistä, jotka ovat käyneet muutaman kerran ulkomailla ja seuraavat yhteiskunnan tapahtumia.
Kauneus on katoavaista, rumuus senkun vaan lisääntyy!
Ei ole kovin vaikeaa päätellä, että kyseiset miehet saattavat katsoa pintaa syvemmälle? Kyse on siis enemmän tunteesta kuin ihailusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itse olen hyvinkin introvertti, mutta jostain syystä olen hyvin pidetty ja meidän ruokapöydän ympärillä ja keittiössä käydään mielenkiintoisimmat keskustelut ja turvalliset avautumiset. Ihmiset ovat aivan ihania kun uskaltavat puhua!
Kyllä hieno sosiaalinen elämä tuo kaikenlaisten miesten elämään tasokkuutta. Ei kaikilla naisilla ole kykyä sellaista pitää yllä.
En puhu miehistä, jotka katsovat yksin telkkaria ja juovat kaljaa vaan normaaleista, sivistyneistä miehistä, jotka ovat käyneet muutaman kerran ulkomailla ja seuraavat yhteiskunnan tapahtumia.
Nyt pidät miehiä idiootteina, jotka eivät pysty itse pitämään yllä sosiaalista elämää. Eivät, vaikka olisivat normaaleja ja sivistyneitä.
Jos nainen on selvasti rumempi, niin on kuningatar sangyssa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi olla myös niin, että tämä ap:n kuvailema "todella vaatimattoman" näköinen nainen on pariuduttuaan huomannut, että elämässä on muutakin kuin pynttäytyminen, eikä miestäkään tämä harmita. Kyllä kaikista saa hyvällä meikillä ja näteillä vaatteilla/kampauksella edes kohtalaisen nätin.
No ei tasan saa, eikä kasvoissa tarvitse sinänsä olla mitään äärimmäistä. Riittää että on ns. perusruma.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa nainen saa miehen, mutta kuka tahansa mies ei saa naista. Naiset eivät itse edes ymmärrä miten paljon helpompaa tämä "pariutumisleikki" heille on.
Paskan marjat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan puppua tämä aloitus. Jos on kaunis eikä saa miestä lienee syytä opetella sosiaalista kanssakäymistä. Btw, jos on kovin kaunis nainen miehet saattaa kaivata rohkaisua lähestymiseen, joten osoita kiinnostuksesi äläkä anna pakkeja jokaiselle niin kas - saatat saada miehen!
Miksi naisen täytyy tehdä aina se aloite? Voisivat ne miehetkin rohkaistua.
Koska miehet eivät ole yhtä vaativia kumppanin ulkonäölle kun naiset yleensä näyttää olevan
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on selvasti rumempi, niin on kuningatar sangyssa.
Mistä tämä luulo on peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet eivät ole yhtä vaativia kumppanin ulkonäölle kun naiset yleensä näyttää olevan
Väärin, keskimäärin monelle kauniillekin naiselle kelpaa jopa rumahko mies kun taas epäviehättävät miehet haluavat jonkin missibarbien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, keskimäärin monelle kauniillekin naiselle kelpaa jopa rumahko mies kun taas epäviehättävät miehet haluavat jonkin missibarbien.
Niin hän sitä on kiva leikkiä. Todellisuudessa naiset aivan yhtä pinnallisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa nainen saa miehen, mutta kuka tahansa mies ei saa naista. Naiset eivät itse edes ymmärrä miten paljon helpompaa tämä "pariutumisleikki" heille on.
Paskan marjat.
Laitoin vasta deitti-ilmoituksen, ja herranen aika niiden viestien määrää miehiltä. Olen ihan tavallisen näköinen enkä mikään kaunotar.
Sillä että ruma nainen voi saada hyvän näköisen miehen mutta ruma mies ei voi saada kaunista naista
Olen ruma nainen enkä ole koskaan saanut miestä. Ikääkin jo 28 v. Sen sijaan kaikenlaiset, näköiset ja kokoiset ystäväni ovat saaneet miehen ja suurin osa myös lapsia. On lihavia, vähä-älyisiä kuin vammaisiakin. Minä vaan se en kelpaa, toki tiedän ruma olevani :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä harha syntyy siitä, että luulet suurimman osan naisista olevan keskimääräistä nätimpiä ja suurimman osan miehistä olevan keskimääräistä rumempia. Jos pistetään pariskunnat suihkunraikkaina vierekkäin, niin eipä löydy montaakaan kaunotarta rumahkon miehen viereltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä on se nettitodellisuus. Katsopa kuitenkin tarkemmin ympärillesi tuolla oikeassa todellisuudessa. Aika paljon näkyy tavallisia naisia komeiden miesten kanssa, mutta toisin päin harvinaisempaa.
Koska rumat ovat kivoja ja kauniit ikäviä.