Mikä olisi kiva nimi kissalle
Mulle tulee kaunis harmaa aikuinen uros, löytökissa, leuassa vähän valkoista. Ikä noin vuosi. Kissalla on löytäkissapaikassa nimi, mutta se on ihmisen nimi ja en pidä siitä nimestä yhtään, enkä ihmisen nimistä eläimillä.
Minä en vain keksi mitään poikakissalle sopivaa nimeä. Harmo kuulostaa lehmälle ja mieleen tulevat kivat ovat tyttökissan nimiä. Ei tartte alkaa H:lla. Tämä kissa vain valikoitui, kun meillä "synkkasi".
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wolfgang
Ehkä jylhin ja arvokkain nimi ikinä. Sopii kissalle.
Tää on ihmisen nimi, mutta aika kiva kyllä. ap.
Ihmisen nimi? Kissasi voi olla eri mieltä.
Leo, Leonardo, Arman, Felix, Oliver, Onni tai Malou. Osa on ihmisten nimiä, mutta mielestäni kivoja ja kissalle sopivia sellaisia :). Onnea uuden perheenjäsenen johdosta!
Dr Meredith Grey kuten Taylor Swiftin kissa. Jos on ylväs kissa ehkä Misteri, jos vähän rämäpäisempi yksilö niin Masa vaan. Itselläni on diivailija mimmi joka piipittää kun kuulee nimensä eikä sitä voi enää vaihtaa.
Väyrynen.
Oikeasti, mun mielestä Väyrynen on oikeasti kissan nimi. Pahasti väärinkäytetty nimi tosin, mutta kuulostelkaas nimeä, eihän se voi olla mikään muu kuin kissa.
Vierailija kirjoitti:
Alivaltiosihteeri
"Vastaus x kohdassa y ikävä kyllä vittaa siihen että pojastanne voi tulla enintään kokoomuslainen naisministeri"
Mr. Bottomsley
Vähän niin kuin Frasierissa: