Mies ilmoitti lähtevänsä
Töksäytti tänään asian minulle. Hänellä on kuulemma uusi suhde ja muuttaa pois tai sitten mä voin muuttaa.. Ollaan oltu naimisissa 10v ja meillä pari alakouluikäistä lasta. Leuat loksahti auki, kun kuulin. Ei ollut aavistustakaan, että on pettänyt. Anteeksi pyysi, mutta se ei tuntunut miltään. Mulla ollut unelmana ehjä perhe ja avioliitto läpi elämän, mutta näin. Hän lähteköön sitten. Mä jään lasten kanssa ja aion jatkaa hyvää äitiyttä. Mutta miten tällaisesta selviää henkisesti, kun on niin petetty fiilis. Kohtalotovereita?
Kommentit (28)
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hammaslääkäri, sinulle joka kysyit asiaa. Ap
Julkisella?
Eli ensin me vientiteollisuudessa työskentelevät olemme maksaneet koulutuksesi, sen jälkeen oalkkasi, ja vielä joskus eläkkeesi. Ja nyt haluat myötätuntoa? Liity johonkin femaripoppooseen ja "käsittele"eroasi niin.
Minkä ikäinen olet?
Kuhnia kirjoitti:
Kertoiko minkälaisen naisen kanssa hänellä on suhde? Missä ovat tutustuneet ja miten pitkään suhde on jatkunut?
Jos itselle kävisi noin haluaisin tietää kaiken..
Mutta sulle ei kerrottaisi, koska olet tyhmä:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle, joka mainitsit elättäjästä niin minulla on hyvä ammatti. Toimeen tulemme ilman miestäkin ja minä en ole ikinä ollut mikään siivellä-eläjä.
Joku julkisenpuolen työpaikka jonka miehesi/ me muut maksaamme? Hienoa? Olet varmaan ylpeä, kun "elätät"itse itsesi? Et ole ainoa, teitä riittää.
Kuitenkin hoidatat tarvittaessa itsesi sairaalassa etkä suinkaan kiellä palomiehiä sammuttamasta taloasi jos se syttyisi palamaan. Ja poliisikin on kiva kun turvaa selustaasi. Mutta siitä huolimatta on ne julkisen puolen ihmiset kyllä paskamaisia loisia. Eikös vaan? Mitään eivät sen palkkansa eteen tee, eivät. Tää maa pyörii sun ja ap:n miehen verotuloilla. Kyllä.
Niin se pyörii.
Miksi Suomen velkataakka kasvaa koko ajan? Ettei vaan olis siksi, ettei ne teidän rahat sittenkään riitä tän lystin pyörittämiseen? Hyvä kun saatte edes omat kulunne maksettua.
Kyllä ja aika monet teidän lapsistakin varmaan käy julkisen puolen hammashoidossa joten ehkä viitsitte niitä veroja maksaa, jotta esim. lapset saa hyvät terveydenhuollot ja kyllä minäkin maksan normaalisti. On myös vähän jännä, että ammatista tehdään täällä näin iso numero. Ja miten se liittyy muuhun tilanteeseeni, kai tajuatte, että ei elämäni nyt muuten kovasti hymyile? Heti, jos ajatellaan, että joku tienaa niin muututaan vihreiksi kateudesta, mutta ei se raha tuo onnea. Niin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hammaslääkäri, sinulle joka kysyit asiaa. Ap
Julkisella?
Eli ensin me vientiteollisuudessa työskentelevät olemme maksaneet koulutuksesi, sen jälkeen oalkkasi, ja vielä joskus eläkkeesi. Ja nyt haluat myötätuntoa? Liity johonkin femaripoppooseen ja "käsittele"eroasi niin.
Minkä ikäinen olet?
40
Minulla mies lähti kuin nuorimmainen oli vain 2kk vanha.Asia tuli tietoon ihan puskan takaa.Nykyään kun tuosta on jo aikaa niin olen jo ollut uuden miehen kanssa noin 10v. Kyllä sinäkin selviät.
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle, joka mainitsit elättäjästä niin minulla on hyvä ammatti. Toimeen tulemme ilman miestäkin ja minä en ole ikinä ollut mikään siivellä-eläjä.
Joku julkisenpuolen työpaikka jonka miehesi/ me muut maksaamme? Hienoa? Olet varmaan ylpeä, kun "elätät"itse itsesi? Et ole ainoa, teitä riittää.
Kuitenkin hoidatat tarvittaessa itsesi sairaalassa etkä suinkaan kiellä palomiehiä sammuttamasta taloasi jos se syttyisi palamaan. Ja poliisikin on kiva kun turvaa selustaasi. Mutta siitä huolimatta on ne julkisen puolen ihmiset kyllä paskamaisia loisia. Eikös vaan? Mitään eivät sen palkkansa eteen tee, eivät. Tää maa pyörii sun ja ap:n miehen verotuloilla. Kyllä.
Niin se pyörii.
Miksi Suomen velkataakka kasvaa koko ajan? Ettei vaan olis siksi, ettei ne teidän rahat sittenkään riitä tän lystin pyörittämiseen? Hyvä kun saatte edes omat kulunne maksettua.[/
Se kasvaa julkisen takia! Palkat -50% julkiselle!!
Kertoiko minkälaisen naisen kanssa hänellä on suhde? Missä ovat tutustuneet ja miten pitkään suhde on jatkunut?
Jos itselle kävisi noin haluaisin tietää kaiken..