Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tälläisestä henkilöstä?

Kyllästynyt
09.06.2017 |

Ihmisestä, joka ei tule vastaan missään, ei kuuntele ketään, haukkuu ääliöksi pikku virheistä, sanoo muita sairaaksi ja että pitäisi muka hankkia hoitoa, vaikka ei ole diagnosoitu mitään, käyttäytyy kuin 6 vuotias, (ärsyttävällä tavalla) vaikka jos sanoo hänelle jotain, hän toistaa sen todella ärsyttävällä tavalla, vaikka hän on 17.v! Toiseksi, hän on pikkusiskoni, todella narsistinen, eikä tee vanhempieni luona mitään kotitöitä, ei ole ikinä tehnyt. Tottapuhuen hän vihaa minua, koska olen itse menestynyt paremmin koulussa, koska minulla ei ole paljoa ystäviä, niin en sen kummemmin hengaa kavereiden kans. Kun hän taas viettää joitakin öitä kavereiden kanssa kaupungissa. Luultavasti minulle kateellinen, koska olen aina ollut vanhempien suosiossa, koska olen aina tehnyt kaiken mitä he ovat pyytäneet, mutta siskoni ei tottele ketään, ellei hän itse halua tehdä jotain. Joten olen aina omistanut enemmän varoja kuin hän. Minä, tai vanhempani ei tiedetä enää mitä tehdä, kun tuntuu että siskoni ei edes tajua kuinka pahoja asioita hän sanoo muille. Tänäänki sanoi päin naamaa vaan että "ei ihmekkään ku kukaan ei tykkää susta ku oot tollanen ruma etkä osaa mitään", ja jos sanoo vastaan että tuollaisia ei puhuta nii hän vaan matkii yllämainitulla tavalla ja alkaa haastaa riitaa. Mitä tässä pitäs tehdä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki ja heti.

Ps. Pakko korjata: tällainen, ei tälläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi