En osaa uida
Kommentit (12)
Ainakaan Riina-Maija Palander ei osaa uida.
Osasin 20 vuotta sitten, mutta en tiedä osaanko enää, kun en ole taitoa mihinkään tarvinnut
Mene kursseille, jos haluat oppia uimaan. Se on mukava ja hyödyllinen taito, jonka voi hankkia aikuisiälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mene kursseille, jos haluat oppia uimaan. Se on mukava ja hyödyllinen taito, jonka voi hankkia aikuisiälläkin.
Ensi kesänä voisin vaikka mennäkkin.
Ainakin osaan viivyttää hukkumista
Vierailija kirjoitti:
Hyödyllinen my ass
Mäkään en osaa uida! Tai ehkä jos hengenhädässä olen jostain syystä vedessä, niin varmasti pystyn muutaman metrin uimaan, mutta väsyisin kyllä nopeasti. Ja nopeasti mulle iskisi paniikki siitä, että mun jalkojen alla on vaan tyhjää eikä jalat yllä pohjaan, mikä on siis se perimmäinen syy miksi pelkään/vihaan vettä ja uimista.
*hrrrr*
Onko suomessa oikeasti aikuisia ihmisiä jotka eivät osaa uida? Miksi teitä ei laitettu lapsina uimakouluun edes koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Onko suomessa oikeasti aikuisia ihmisiä jotka eivät osaa uida? Miksi teitä ei laitettu lapsina uimakouluun edes koulussa?
Onhan Suomessa myös aikuisia ihmisiä, jotka eivät osaa prosenttilaskuja tai yhdyssanoja. Eikö heitäkään laitettu peruskouluun?
Vierailija kirjoitti:
Asuin kunnassa jossa oli vain yksi tekojärvi. Sinne kin oli meiltä kotoa vähintään 20km eikä meillä ollut autoa. Eipä siinä tullut opittua uimaan kun kerran vuodessa pääsi koulusta naapurikaupungin uimahalliin.
Uimataito on halpa henkivakuutus. Eikä edes vaikeaa. Kesällä uimarannalle ja opettelet?
Ei löydy. Saman tasoisen juttu kun et osaisi kävellä