Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira jätettiin hoitoon hätäpäissään kahdeksi viikoksi. Ihmettelen, etteivät yhtään kysele

Vierailija
09.06.2017 |

Koira on koira ja en rinnasta lapseen.

Silti minusta vähän outoa, etteivät ole laittaneet viestin viestiä. Ensisijainen hoito oli pettänyt ja viime tipassa kysyivät minulta, voinko hoitaa ja passasi minulle ihan hyvin.

Vai?

Koira ollut nyt kymmenen päivää ja tullaan hakemaan siis tiistaina.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ne luottavat sinuun? Olettavat, että osaat ongelmatilanteessa laittaa itse viestiä.

Kaikki eivät ole ihme säheltäjiä ja huolehtijia.

Vierailija
2/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kysyttävää olisi? 

Ihan kuulumisia vain siis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on itsekästä toimintaa. Vaikka eivät koiraa murehtisi tai ikävöisi, niin olishan se nyt käytöstapoihin kuuluvaa vähän ottaa yhteyttä. Kysellä miten menee, onko koira ollut kunnolla, ootko pärjännyt...

Mua ainakin ärsyttäisi.

Vierailija
4/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saiskos Murren puhelimeen? No kuis menee? Onko tullu punkkeja?"

Vierailija
5/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä kysyisin, mutta eivät kai kaikki katso tarpeelliseksi. Ja ei kai siinä mitään outoa.

Vierailija
6/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat vaikka ulkomailla, niin mitä se kysely auttaa? Tuskin voit koiran ikävän takia keskeyttää oomaasi.Koira ei osaa puhua puhelimessa.

Vierailija
7/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne olettaa että jos on ongelmia niin kerrot niille kysymättäkin.

Vierailija
8/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien kissani kissahotelliin. Enkä kysele, vaikka kaipaankin. Hoitajalla on yhteystiedot ja olen antanut sukulaiseni yhteystiedot myös. Sukulaiseni voi tulla apuun ja tehdä hätätilassa päätöksiä kissojen suhteen.

Vierailija
9/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin, jos on uusi hoitopaikka, olettaisin, että kysyttäisiin, miten on mennyt. Siis hoitajan, eikä koiran takia.

Vierailija
10/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat vaikka ulkomailla, niin mitä se kysely auttaa? Tuskin voit koiran ikävän takia keskeyttää oomaasi.Koira ei osaa puhua puhelimessa.

Ei se kysely autakkaan. Samalla periaatteella vois aatella että kun laitat lapses jollekin hoitoon loman ajaksi, niin et ota yhteyttä kun mitä se auttaa? Turha vedota siihen että lapsen ja hoitajan kanssa voi puhua puhelimessa, sillä mitä sekään hyödyttää? Oot silti sielä ulkomailla.

Mitäpä hyötyä on yleensä mitenkään käyttäytyä peruskohteliaasti missään vastaavissa tilanteissa, ei se mitään auta.

ei ap

Vierailija
11/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kysely autakkaan. Samalla periaatteella vois aatella että kun laitat lapses jollekin hoitoon loman ajaksi, niin et ota yhteyttä kun mitä se auttaa? Turha vedota siihen että lapsen ja hoitajan kanssa voi puhua puhelimessa, sillä mitä sekään hyödyttää? Oot silti sielä ulkomailla.

Mitäpä hyötyä on yleensä mitenkään käyttäytyä peruskohteliaasti missään vastaavissa tilanteissa, ei se mitään auta.

ei ap

Lapsethan otetaan mukaan lomalle, joten ongelmaa ei ole. En ole koskaan jättänyt lapsiani hoitoon lomilla.

Vierailija
12/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Lapsen kanssa puhutaan puhelimessa sen lapsen itsensä kanssa (on ikävä), ei hoitajan.

Ei kaikki ole lomalla puhelimen tai netin ääressä ollenkaan.

Ei kai ole vain yhtä tapaa olla kohtelias, kai ne antaa sulle jonkun korvauksen + tyyliin kukkasen tai suklaarasian tai muun siitä hoidosta? Ehkä he katsovat sen kohteliaammaksi.

Voi olla, että pitävät itse utelua nimenomaan epäkohtaliaana. Eivät tee sitä, jotta sinulle ei tule olo, etteivät luota.

Meitä on niin moneen junaan, ettei nyt kannata vetää pulttia tuollaisesta. Vaikuttaa minusta siltä, että oikein etsit syytä loukkaantua.

Vierailija
13/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minun kissani oli vanhemmilla hoidossa ollessani sairaalassa leikkauksessa, halusin jutella sille puhelimessakin, mutta kun isä laittoi luurin kissan korvan viereen mutta katti lähti karkuun.

Vierailija
14/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Lapsen kanssa puhutaan puhelimessa sen lapsen itsensä kanssa (on ikävä), ei hoitajan.

Ei kaikki ole lomalla puhelimen tai netin ääressä ollenkaan.

Ei kai ole vain yhtä tapaa olla kohtelias, kai ne antaa sulle jonkun korvauksen + tyyliin kukkasen tai suklaarasian tai muun siitä hoidosta? Ehkä he katsovat sen kohteliaammaksi

Voi olla, että pitävät itse utelua nimenomaan epäkohtaliaana. Eivät tee sitä, jotta sinulle ei tule olo, etteivät luota.

Meitä on niin moneen junaan, ettei nyt kannata vetää pulttia tuollaisesta. Vaikuttaa minusta siltä, että oikein etsit syytä loukkaantua.

Niin niin, lasta on ikävä ja siksi sen kanssa puhutaan mutta kysymyshän olikin siitä että mitä se auttaa? Oot kuitenkin sielä lomalla. Ja oudolta kuulostaa ettet puhuisi hoitajan kanssa, todella kummalliselta. No, eipä sekään mitään auttaisi.

Enkä mä mitään pulttia vedä, enkä mitään muutakaan. Kunhan ihmettelen tuota ettei voi pitää mitään yhteyttä kun se ei auta mitään.

Enkä mä ole vieläkään ap :)

Vierailija
15/36 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette toki oikeassa, ettei puhelu/viesti mitään auttaisi, jos jotain ongelmia olisi. Jos olisi jokin esim. terveyttä koskeva asia, soittaisin itse. 

Mutta minusta se nyt vain kuuluu asiaan kysäistä kuulumisia tässä tilanteessa. Ihmiset ovat tietysti erilaisia ja ehkä ajattelevat, etteivät turhaan häiritse. 

Ruuan annosteluohjeet minua vähän mietityttivät, kun tuntui tosi paljolta. Pussi kyljestä sitten katsoin, niin ohjeistivat kaksinkertaiseen määrään, mitä valmistaja suosittelee. Olen antanut pussin mukaisesti, koska koira on aivan liian pulska. Onkin laihtunut vähän. Toivottavasti eivät sitä katso pahalla. 

Sain haukkujakin yhdeltä tantalta koirapolulta: sun koira on ihan liian lihava :D

-ap

Vierailija
16/36 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Me juteltiin aina meidän koiralle puhelimessa kun oltiin pidempään lomalla.

Vierailija
17/36 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekkin ne koirat on vaan koiria. Ei kaikki ole sitä sellaista (ärsyttävää) koiraihmistyyppiä joilla koira on koko elämän keskipiste ja sille pureskellaan ruokakin valmiiksi.

Vierailija
18/36 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava koira on laiska ja passiivinen, siis helppo. Mutta terveys voi pettää ja tulla kalliiksi hoitaa. Ihan hyvä jos hiukan vähennät ruokintaa, mielestäni lemmikin/lapsen syöttäminen lihavaksi on kaltoinkohtelua. Soittamattomuuteen voi olla syynä vaan "Poissa silmistä - poissa mielestä" -ilmiö. Lomalla menee lujaa. Ja kaikilla nyt vaan ei ole käytöstapoja.

Vierailija
19/36 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vien kissani kissahotelliin. Enkä kysele, vaikka kaipaankin. Hoitajalla on yhteystiedot ja olen antanut sukulaiseni yhteystiedot myös. Sukulaiseni voi tulla apuun ja tehdä hätätilassa päätöksiä kissojen suhteen.

Sinä viet lemmikkisi suunnitellusti hoitoon paikkaan, jossa työkseen hoidetaan eläimiä ja niiden hoidosta maksetaan.

Tässä eläin on dumpattu, jonkun kotiin suunnittelematta. Hotolassa eläimillä on omat tilat. Kodissa ne voivat pistää vieraan ihmisen kodin palasiksi niin halutessaan.

Vierailija
20/36 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä viet lemmikkisi suunnitellusti hoitoon paikkaan, jossa työkseen hoidetaan eläimiä ja niiden hoidosta maksetaan.

Tässä eläin on dumpattu, jonkun kotiin suunnittelematta. Hotolassa eläimillä on omat tilat. Kodissa ne voivat pistää vieraan ihmisen kodin palasiksi niin halutessaan.

Mä aattelin että tässä puhutaan jostain joka hoitaa työkseen koiria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän