Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti, mitä sanoa toiselle naiselle?

Vierailija
09.06.2017 |

Mies jäi tänään kiinni pettämisestä. Menneisyydestä tuttu nainen lähetteli minulle heidän välisiään keskusteluita ja esimerkiksi miehen hänelle lähettämiä alastonkuvia. Tämä "suhde" eli viestit ja muutama tapaamiskertan oli ollut käynnissä n. kuukauden. Tämä nainen on kuitenkin jo muutamia vuosia sitten itse lähetellyt miehelle alastonkuvia ja muita vihjailevia viestejä, mutta näinä kertoina mies on torjunut yritykset. En tiedä miksi tällä kertaa mies lähti näihin mukaan, mutta eipä sitä tarvitsekaan enää miettiä.

Miehen kanssa keskusteltuani kuitenkin selvisi, että nainen on uhannut nyt viimeaikoina useasti "pilata sun elämän" eli ilmeisesti lähettää nämä kuvat yms. minulle. Epäilyksenä on myös, että nainen aikoo laittaa näitä kuvia julkiseen levitykseen, joka on rikos. Toinen nainen ei tiedä, että olemme miehen kanssa tästä keskustelleet ja ns. sopineet asiat, eli ero tuli, mutta minkäänlaista ylitsevuotavaa vihaa en miestä kohtaan tunne.

Miehen takia haluaisin kuitenkin vastata tälle toiselle naiselle jotain, sillä tähän mennessä en ole reagoinut hänen viesteihinsä, vaan otin asian heti puheeksi miehen kanssa. Mitä minä voisin siis vastata naiselle näihin hänen lähettämiinsä viesteihin? Nainen on nyt viimeisten päivien aikana esimerkiksi tehnyt miehelle selväksi, että aloitti tämän pettämissuhteen vain päästäkseen pilaamaan miehen elämän. Sinänsä pitkän parisuhteen takia tunnen myös pientä sympatiaa miestäni kohtaan ja haluankin esimerkiksi estää näiden kuvien julkisen jaon ja päästä jotenkin näpäyttämään tätä toista naista ja kertomaan, että hän on kyllä päästään sekaisin. En halua kuitenkaan kuulostaa vihaiselta, sillä se on juuri sitä mitä nainen tällä toiminnallaan on hakenut. Passiivis-agressiivisia vastausehdotuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yrittäisin pelastaa avioliittoni. Siinä vasta näpäytys ämmälle: ei pystynyt erottamaan teitä.

Vierailija
22/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yrittäisin pelastaa avioliittoni. Siinä vasta näpäytys ämmälle: ei pystynyt erottamaan teitä.

Onko tämä oikea syy jatkaa?! Ihmeellinen ajatus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oon aina luullut että nää tälläset jutut on vaan vitsiä...mutta siis......miten tää 'toinen nainen' on koston kohde mutta miehes kanssa (joka itseasiassa on se _sinun_ luottamuksesi pettäjä.joka kertoi tilanteen vasta kun häntä oltiin uhkailtu) kaikki on ihan okei . Wat :D

Haloo ei tässä nyt vihata tuota toista naista, vaan ap ei halua antaa pettämissuhteen toiselle osapuolelle minkäänlaista tyydytystä tilanteesta nyt kun on selvää, että naisen agendana oli tarkoituksella satuttaa miestä. Mun mielestä aloitus ei osoita minkäänlaista kostonhalua naista kohtaan, vaan ainoastaan ex-miehen suojelunhalua. Ap on kyllä suoraan sanottuna on jopa petettynä harvinaisen empaattinen ennen tärkeää ja rakasta ex-miestään kohtaan. Se on kuitenkin eri kuin olla kostonhaluinen. Vähän eri asia kuin kuvailemasi tilanteet, joissa petetty hyökkää suoraan toisen naisen kimppuun.

Vierailija
24/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ja ihailen ap:n kaltaisia viileähermoisia ihmisiä. Vai onkohan shokkivaihe päällä kun noin empaattinen? Mä repisin mieheni kappaleiksi jos pettäisi. Kuvainnollisesti tietenkin.

Vierailija
25/26 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoinformaatiota: pysyin kylmänä, enkä vastannut naiselle mitään. Mies taas on jopa joutunut nyt uhkaamaan naista poliisilla, sillä tämä edelleen uhkaili, että kuvat päätyvät julkiseen levitykseen. Poliisin mainitsemisen jälkeen mieskin lopetti naiselle vastailun ja nyt n. 40 vastaamattoman viestin jälkeen nainen tuntuu rauhoittuneen. Eli eiköhän se tästä.

Niille, jotka ihmettelevät empatiaani, niin tunnen sääliä miestä kohtaan, kun on joutunut tuollaisen hullun kohteeksi.

Vierailija
26/26 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkoinformaatiota: pysyin kylmänä, enkä vastannut naiselle mitään. Mies taas on jopa joutunut nyt uhkaamaan naista poliisilla, sillä tämä edelleen uhkaili, että kuvat päätyvät julkiseen levitykseen. Poliisin mainitsemisen jälkeen mieskin lopetti naiselle vastailun ja nyt n. 40 vastaamattoman viestin jälkeen nainen tuntuu rauhoittuneen. Eli eiköhän se tästä.

Niille, jotka ihmettelevät empatiaani, niin tunnen sääliä miestä kohtaan, kun on joutunut tuollaisen hullun kohteeksi.

Tämä siis ap, ettei jää epäselväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi