Miksi "kiltteys" riittäisi? Eihän se ole mitenkään ihmeellistä, kuka vaan osaa olla sellainen.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta naisella on siis tarjottavana miehelle? Luettele kaikki.
No mulla ei ainakaan ole sitä kiltteyttä tarjota. Tsori.
Sinä sen sanoit! Kiltteys on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tietäisin? Parhaimmillaan paljon. Pahimmillaan ei oikein mitään.
Onko vaikkapa vaimonhakkaaja kiltti?
Yksi sadasta on vaimonhakkaaja, loput kilttejä. Pitää ehkä olla muutakin omiaisuuksia, millä erottautua.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sadasta on vaimonhakkaaja, loput kilttejä. Pitää ehkä olla muutakin omiaisuuksia, millä erottautua.
Ominaisuuksia tai omaisuuksia, mitä nyt kukakin on vailla.
Olla kiltti on eri asia kuin teeskennellä kiltteyttä.
Olenkin ihmetellyt miksi täällä kilttimiehet korottaa itseen jollekin jalustalle kun en ole elämässäni tuntenut kuin pari ihmistä jotka eivät pääsääntöisesti ole kilttejä.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin ihmetellyt miksi täällä kilttimiehet korottaa itseen jollekin jalustalle kun en ole elämässäni tuntenut kuin pari ihmistä jotka eivät pääsääntöisesti ole kilttejä.
No hyvä. Mitä te naiset sitten aina valitatte kuinka kamalia miehiä teillä on ollut? Loppu hyvin kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ja koska olin kiltti ja maksoin sun kahvit ja avasin oven, oot velkaa panon. Onpa kilttiä!
Vierailija kirjoitti:
Onko vaikkapa vaimonhakkaaja kiltti?
Varmaan osaisi olla. Eihän sitä nyrkkiä yleensä kai mikään vastustamaton voima sentään saa heilumaan.
Vierailija kirjoitti:
Entäs vaikkapa pettäjät, varkaat ja henkistä väkivaltaa harjoittavat? Yksi sadasta jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Mitä te naiset sitten aina valitatte kuinka kamalia miehiä teillä on ollut? Loppu hyvin kaikki hyvin.
Kamalamiehellä on ainakin muisto naisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs vaikkapa pettäjät, varkaat ja henkistä väkivaltaa harjoittavat? Yksi sadasta jne?
Ei oo nyt tilastoja tässä. Voihan varaskin olla kiltti varas?
Vierailija kirjoitti:
tämäpä juuri
Itse miellän sanan "kiltti" liittyvän lapsiin tai niihin hoitoon. "Olepas nyt kiltisti" tai "Sanos nyt kiltisti kiitos, kun kiva/kiltti täti antoi karkkia". Ja vastakohtana tuhma. Luulevatko nämä kiltit miehet olevansa jotenkin erikoisia sillä, että äitin kiltteys- ja reippauskehotukset ovat menneet perille?
Kiltti lapsi/aikuinen käyttäytyy kohteliaasti yleisten käytöstapojen mukaan ja tottelee auktoriteetteja. Tälläistä yleistä kunnolla käyttäytymistä odotan kyllä kaikilta kanssaihmisiltä, kaikissa tilanteissa. Hyvin harvoin tulee vastaan ketään niin pahansuopaa, ettei voisi olla hänen kanssaan tekemisissä. Ei se silti tarkoita, ettäkö 99% tapaamistani ihmisistä kelpuuttaisin parisuhteeseen.
Kittimiehet kai luulevat olevansa harvinaisia, mutta tosiasiassa kiltteys on normi ja siitä poikkeamattomuus ei ole mikään mainittava ja palkittava hyve/ansio.
Kamala-/jännämies on ainakin joskus saanut heteroseksiä...toisin kuin atm.
Minä en ole kiltti, mutta minulla on muita hyviä ominaisuuksia kuten itsevarmuus, älykkyys ja hyvä keskustelutaito.