Onko täällä helmikuun helmiä 2005?
Apua. Tulin vain vilkaisemaan, että mitä tänne kuuluu. Aivan pikkuisen vain tekisi mieli alkaa kuumeilemaan, mutta otetaan nyt järki käteen jne.., mutta entäs jos sittenkin ;). Tiedättekö tunteen?
Onko siis kohtalotovereita?
Kommentit (51)
Kolmatta kuumeillaan meilläkin, helmineidin lisäksi löytyy myös 2,5v esikoistyttö. Pongasin sut tuolta toisesta pinosta, missä kyseltiin esikoisen 05 saaneiden perään ja itse en siihen viitsinyt vastata, koska kakkonenhan tämä jo oli.
Meillä pitäis toivoakseni ajoituksen ja muun olla kunnossa tässä keväämmällä joten alan haikailla helmivauvaa vuosimallia 07! =D
Yritystähän on jo takana, hmm noin 7 kk, mutta toinen helmivauva ois kyllä mukava, on tuo edellinen ainakin niin ihana pakkaus!
Vai voiko!!??
Nii.. tai.. siis.. ei mulla oo viel kuumetta,lämpöö vaa:D:D:D:D:D!!
täällä myös mahdoton vauvakuume mut saattaapi olla että kohta ollaan odottajien puolella kun on ollut tässä viikon jo tuntemuksia että taidan olla raskaana :) Pitää lähipäivinä tehdä testi ja jännätä mitä se sit näyttää...tää ei kyllä ollut vielä mikään suunniteltu juttu kun alunperin mietittii et vasta syksyllä tai ens talvena tytön 2 vuotis synttäreiden jälkeen mut lapsia saadaan ei tehdä niinhän se oli ennen tytönkin syntymää!!
Kaikki kuumeilijat vaan mukaan :)
Kotona on ennestään kesäkuun kullanmuru -03 ja helmikuun helmi -05 ja kolmatta tässä puuhataan. Vakaa ajatukseni oli mennä tässä helmivauvan kasvaessa ensin taas töissä vähän käymään, mutta mutta...Niin ne ajatukset muuttuu. Kummasti se kolmas alkoi kutkutella mielessä ja miestäkään ei tarvinnut edes suostutella. Ihan minun alkavasta kuumeilusta tietämättömänä mieheni oli se, joka ajatuksen kolmannesta heti tähän sarjan jatkoksi ensin heitti ilmaan. Hormonikierukan kävin poistattamassa pari viikkoa sitten (johan se vuoden ehti ollakin) ja tuloksia toivotaan pikaisesti. :0)
Meillä kans poika syntynyt 2/05 ja pikkukakkosta kuumeillaan!=)
meilläkin on kesäkuun kullanmurukin:)
Muistelinkin että nikkisi on tuttu:)
joten ei ainankaan uutta Helmivauvaa ole tulossa, mutta toivotaan Maalisvauvaa:)
Missäs vaiheessa muilla kuumeiljoilla on olot?
Minulla on menossa kp 16/???. Kierrosta ei ole mitään hajua kun sen kierukan kanssa tiputtelua tuli miten sattui ja kunnon vuotoa ei ollenkaan. Pari päivää kierukan poistamisesta alkoi kunnon vuoto, josta olen nuo kp:t nyt laskenut. Helmineiti vaatii nyt välipalaa päiväunilta herättyään. Pitää mennä ruokkimaan lapsi. :0)
Onhan tänne ilmaantunut muitakin helmikuun helmiä :) No mites kävi Pikkanen, joko testasit oletko raskaana?
Siis helmivauva -05 ja uutta kuumeillaan ja ilman ehkäisyä onkin oltu jo puoli vuotta, mutta vasta viimekuukausina aktiivisemmin yritetty. Viimeksi olin lähinnä taustailijana listalla, laiska kun olen itse kirjoittamaan, mutta päivittäin luin kyllä teidän muiden juttuja. Ja onkin mukava huomata tuttuja nimimerkkejä samoissa puuhissa kuin itse siis KUUMELEIMASSA.
Täällä kp 6/28-?, kyssäri sillä kun just lopetin pillerit niin en tiedä kuinka kierto mahdollisesti muuttuu!Eilen loppui menkat eli virallinen yritys on alkanut :)
meillä neiti oppi viimeinkin itse tulemaan pois jatkiksesta, niin kipittää melkein joka yö/aamuyö viereen..eräänä aamuna yritti jo ennen 5 nousta ylös...ehei onnistunut, nukkui sit meidän välissä ja eilen illalla oli nukahtanut omaan sänkyyn puol8, mutta viipottanut ennen 11 jo meidän sänkyyn, siellä se supisi, kun töistä tulin vaille12 :)isäntä yritti kovasti nukkua, kun töihin meno oli hällä jo 2lta yöllä...
plussatuulia kaikille joilla yritys jo alkanut! ja helteisiä päiviä!! toivottavasti niitä riittää edelleen heinäkuussakin, kun loma alkaa!!!
Onpas ollut hellettä huhhuh! Meillä ollut sisälläkin ainakin 25 astetta. Mulla on ollut täällä viime päivinä miettimistä. Kirjoittelinkin tuonne omaan ketjuunkin... Eli nyt menossa kp 43/28-30. Edelliset menkat kesti 2 vk ja imetyksen olen lopettanut n. 3vk sitten... Mietin nyt sitten onko kierto noiden asioiden takia ihan sekaisin vai oonko raskaana? Jotenkin olen varma että kierto on vaan totaalisesti sekaisin! Toisaalta on ollut jonkinmoisia raskausoireitakin...jatkuvaa vessahätää ja normaalia enempää väsymystä. En sit tiiä oonko vaan vauvakuumeissani kuvitellut ne kun semmosta on sattunut aikaisemminkin. Onko teillä muilla imetyksen lopetus vaikuttanut kuinka paljon kuukautiskiertoon? Huomenna varmaan ostan testin jos ei nyt sattus ne menkat alkamaan...
Plussasäteitä kaikille helmille!=)
helmimami
Helmikuussa -05 syntyi ihana tyttönen meille, ensimmäinen lapsemme ja toista kuumeillaan kovasti! Ehkäisy jätettiin helmikuun lopulla pois ja uusi vauva saa tulla kun on tullakseen. Ei oteta paineita asiasta...vielä, heh! Ensi viikolla pitäis alkaa menkat, mutta sormet ja varpaat pidän ristissä, ettei ne tulis, vaan olis mies päässy kunnolla tökkäseen pesään :)
Eilen illalla tein sitten sen raskaustestin ja positiivista se näyttikin niin kuin arvelinkin jo aikaisemmin mutta onni oli lyhyt tänä aamuna sitten alkoi vuoto ja kauhea kipu!!
Tuli tunne että taas se alkaa näin keskenmeno toisensa perään,itkua,pettymystä ja niin suunnaton tyhjyyttä sen jälkeen vaikka tämä raskaus ei ollut suunniteltu niin siitäkin huolimatta vauva olisi ollut tervetullut!!Nyt pelko tulevasta että onko tämä ainoa keskenmeno vai onko luvassa useampi ennen kuin saan toisen vauvani syliini ennen sitä ei edes uskalla toivoa ei ajatella tulevaisuutta uuden vauvan kanssa!!
Aikaisemman raskaudenkin aikana vaan pelkäsin ja vauvan terveydestä oli suuri huoli..ei ollu päivääkään etten olisi miettynyt tulevaisuutta pelolla :(
Onneksi pikkuinen prinsessani syntyi helmikuussa 05 terveenä ja hän on minulle kaikki kaikessa :) Siltikin toiveissa elää vielä se pikku kakkonen mutta uskaltaako sitä enää yrittää ei jaksaisi käydä läpi enää yhtään keskenmenoa..nytkin itkettää vaan ja on niin paha olla :( Onneksi tyttöni tähden jaksan aamulla nousta sängystä ja tehdä arki askareita!!
Tyttäreni aurinkoinen hymy saa piristymään :)
Puhuin tänään hyvän ystäväni kanssa ja myös mieheni kanssa...se onneksi helpotti ja sain ajatukset kasaan!!
Näin surullisilla uutisilla tänään :(
-Pikkanen-
Olipa ikävä uutinen. Onnea matkaan kuitenkin seuraavaan kertaan, toivotaan ettet joudu kokemaan enää yhtään keskenmenoa vaan kaikki menisi hyvin alusta loppuun!
Voi miten ikävä kuulla että kesken meni :( Toivottavasti seuraavalla kerralla pysyy vauva matkassa loppuun asti!! Ilmeisesti oot kokenut useampia keskenmenoja... Rankkaa, voin vaan kuvitella. Itselläni oli km ennen esikoisen syntymää ja pieni pelko on jos sen joutuu kokemaan uudelleen....
Voimia!!
Olipas ikäviä uutisia! :( Otan osaa! Toivottavasti tärppää pian uudelleen ja vaavi pysyy masussa kasvamassa!
Minulla pilsuja kaksi kiekkoa jäljellä ja sinä aikana tarviis käydä papassa tarkistamassa että kaikki ok ja sen jälkeen alkaa yritys! Kovasti yritin tossa miekkosta houkutella aiempaan yritykseen, mutta ei lämmennyt ajatukselle :)
Uusi mahdollinen raskaus ajateltiin pitää salassa niin kauan kunnes näkevät itse että nyt taitaa olla vaavi tulossa ;)
mutta nyt kutsuu iltapuuron valmistus...neidillä alkaa uniaika lähestyä!
aurinkoisia päiviä kaikille helmimammoille ja helmille! Ja plussatuulia kaikille!!!
Teinpä sitten perjantaina testin ja negahan sieltä tuli! Eikä menkat oo vieläkään alkaneet! Nyt siis menossa jo kp 47/28-30?!?!? Että näköjään ihan pikkusen vaan on kierto sekaisin! Ei kai tässä auta kuin odotella että alkais ne iki-ihanat menkat niin tulis taas joku järki tähän hommaan... Aurinkoisia päiviä ja plussatuulia kaikille helmille!=)
Meillä olisi toiveissa kakkonen. Aikoinaan helmikuun helmien ketjussa kirjoittelin aika harvakseltaan, joten luulenpa ettei minua muisteta. Lueskelin kyllä aika ahkerasti, joten tuttuja nimiä pyörii tässä ketjussa.
Tosi kiva että tämä löytyi... on mukavaa kun on tovereita, joilla samanikäinen huupelo ja toiveissa ja mahdollisesti tulossakin lisää (monella oli muistaakseni jo useampiakin).
Meillä on oikeastaan vasta eka kierto menossa kun mies vasta tämän kierron alussa ilmoitti vauvan olevan tervetullut. En jaksa laskea mikä kp on menossa mutta oviksesta on to tai pe se 14 vrk, eli todennäköisesti juhannus vietetään rätti pöksyissä... en usko että tässä kierrossa mitään tapauhtui, vaikka oviksen aikaan olikin toimintaa... jotenkin vain en usko.
moila
Vauvakuumetta pukannut jo monta kuukautta, ja nyt saanut miekkosenkin innostumaan...Yritys alkaa tuossa kesällä =)
Lapsoset: Poika 8v ja Helmineitonen elikkäs kolmatta kuumeillaan =)