Onko täällä helmikuun helmiä 2005?
Apua. Tulin vain vilkaisemaan, että mitä tänne kuuluu. Aivan pikkuisen vain tekisi mieli alkaa kuumeilemaan, mutta otetaan nyt järki käteen jne.., mutta entäs jos sittenkin ;). Tiedättekö tunteen?
Onko siis kohtalotovereita?
Kommentit (51)
Nostellaas hieman niin ei jäädä unholaan =)
Löytyskö lisää helmiä?
Meillä siirtyy pikkukakkosen yrittäminen erinnäisistä syistä syksyyn, marraskuuhun. Voi että miten pitkältä ajalta se tuntuukaan, puoli vuotta!!
No toivotaan että sitte kans tärppäis nopeasti... Mutta sitähän ei etukäteen voi tietää eikä sais mitään ressiä asiasta ottaa!!
Palaillaan taas!
Tässä kuussa poistettiin kierukka ja toista vauvelia toivotaan. Poikamme syntyi helmikuussa -05 ja on niin suloinen hurmuri, että toinen samanmoinen ois tilauksessa.
Kamala vauvakuume pukkasi päälle, ok jo jokin aika sitten ja nyt kovasti yritetään neljättä.
Vimoisin lapsista tyttö syntynyt 2/05
Mä oon nyt muutamana päivänä " vahingossa eksynyt" tänne kuumeilu palstalle ;) Onko jotain ensioireita vauvakuumeesta... En tiiä. No miehen kanssa on puheltu että kesällä/alkusyksyllä ruettais yrittään pikkukakkosta. Saapa nähä maltetaanko sinne asti! No toisaalta välillä mietiskelee että miten raskasta se sitten olisi kahden pienen kanssa mutta sitte taas aina oo halunnut lapset suht pienellä ikäerolla. Tiiän että lapsia ei tehdä vaan ne saadaan joten hirveästi en uskaltas suunnitella.. mutta haaveillahan aina saa :)
Mä tuossa kans mietin että onko kaikki helmet jo siirtyneet tänne kuumeileen kun ei heitä näy tuolla taaperoissakaa?! No toisaalta kyllä tuo meiänki pikkutaapero pitää kiireisenä ettei täällä paljon ehdi aikaa kuluttaa.. Nytki kuuluu makuuhuoneesta meteli ettei sitte tainnukaa nukahtaa päikyille :/ Pitää mennä...
Lisa ja tyttö 1v1kk
Ei tänne oo tainneet vielä helmiäipät 05 rynnistää vai? Pahoin pelkään että mulle on vauvakuume iskenyt ku tänne pitää jokapäivä tulla kattoon :b
Parempi ehkä pysytellä poissa kun ei vielä alotella yrittään.....
Tosin meillä tyttö syntyi jo tammikuun lopussa -05, mutta tunnen kuuluvani helmikuun helmiin, koska la oli silloin helmikuussa.
Kovasti jo kuumeilen ja pakko on aina välillä käydä kurkkimassa kohtalotovereita :) Ollaan miehen kanssa puhuttu, että yritys pikkukakkosesta aloitetaan pikimmiten. Tällä hetkellä työt ovat ajaneet meidät kuitenkin eri paikkakunnille, joten kunhan taas saman katon alle päästään, niin voin päästää kuumeen kunnolla pintaan.
Mä tein joku aika sitten suunillee samanlaisen alotuksen,hui,mitä mä tääl teen,äkkiä pois:).!!
Mutta,mutta,tääl mä huomaan pyöriväni...enemmän tai vähemmän...Kuume ei mulla varsinaisesti oo noussu mutta pitää käydä kattelemassa täälä,jostain kumman syystä!
Noita ihanankamalia lapsia on jo kolme ja kolmesta aina ollaa puhuttu miehen kanssa mut...mut...kyl se neljäski...ei...joo...ei..joo...Että tiedän tunteen!
Nyt meen taas,enkä vähään aikaa tuu..kait;)
P
Löytyyhän meitä näemmä muitakin!
Mä oon kylläkin pyöriny täällä jo puolisen vuotta, ilman tulosta kuitenkin.
Ja eilen kuulin gyneltä, että ei ainakaan lähiaikoina tarvi ees kuvitella onnistuvansa joten täällä kai tulee pyörittyä vielä jonkun aikaa!
Eli täällä yksi helmi 2005 ilmoittautuu mukaan... Varsinaisesta vauvakuumeesta ei ehkä vielä voi puhua, mutta ensi vuoden puolelle olisi mahdollisesti seuraava pikkuinen suunnitteilla... Kahden talvivauvan jälkeen toivoisin kevät- tai kesävauvaa. Edelliset raskaudet ovat alkaneet helposti, joten mielenkiinnolla odotan kuinka tällä kertaa käy. Toiveissa olisi tyttö kahden pojan jälkeen mutta kolmas poika olisi ihan yhtä tervetullut, koska pienet pojat ovat aivan ihania... =)
t Nonna2, Esikko 3v3kk ja Emppu 1v2kk
itse testailen viikolla 28-29 jollei tätiä näy..