Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä helmikuun helmiä 2005?

28.03.2006 |

Apua. Tulin vain vilkaisemaan, että mitä tänne kuuluu. Aivan pikkuisen vain tekisi mieli alkaa kuumeilemaan, mutta otetaan nyt järki käteen jne.., mutta entäs jos sittenkin ;). Tiedättekö tunteen?

Onko siis kohtalotovereita?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi epäsäännölliset mutta ihan kunnolliset menkat jo 11 vk synnytyksen jälkeen, vaikka täysimetin. Säännölliset 30-32pv alkoi kesällä, mutta minipillerit sotki koko kierron niin että pisin tauko menkkojen välissä oli 2vkoa. Lopetin pillerit ja kierto palautui normaaliin. Imetyksen lopetin kun pikkumies oli n vuoden, jolloin menkat tuli vain kipeämmiksi ja pms oireet muutenkin tuli voimakkaammiksi.

Vierailija
22/51 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kierto oli suht säännöllinen silloin imetyksen aikaan. Sen 28-30 päivää... Tämä on kyllä todella hurjaa kun kohta paukahtaa jo kierron 50. päivä! Jos ei nyt sattuis ne menkat tässä lähipäivinä alkamaan... On kait se lähdettävä yrittämään jos sais tuon pojan nukkumaan. Ei malttais millään nukkua päikkäreitä, mutta väsyneenä tuolla pyörii! Onkos teillä tyttö vai poika tuo helmikuinen 2005? Mukavaa päivänjatkoa!=)

helmimami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin näistä vauvantekojutuista ei viitsisi ihan puistotuttavuuksien kanssa puhella :).

Meillä on pikkuinen poika, joka myös nukkuu juuri nyt päiväunia. Talven tulipalopakkasten aikaan totutin nukkumaan sisälle ja nykyään nukkuukin paremmin pinniksessä kuin vaunuissa. Reissun päällä nukkuu kyllä vaunuissakin mutta vain n tunnin päikkärit, jos sitäkään.

Ihanaa pikkumiehessä on se, että sitä ei tarvitse nukuttaa, mikä on itselleni suuri helpotus, koska pääsen pikemmin hoitelemaan kotitöitä tai vain lukemaan vaikka hesaria, tai sitten tuhlaamaan aikaa koneelle ;))

Olet muuten jaksanut urheasti imettää tänne asti!!! Itse lopetin koska tissin vaatiminen alkoi olla aika rajua, ja tissillä olisi pitänyt saada olla jatkuvasti. Mitenkä teidän pikkumies reagoi kun vieroitit? Kaipaako vieläkin rinnalle?

Vierailija
24/51 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän helposti jäi tissittelyt pois... Päivisin ei oo syönyt enää moneen kuukauteen ja nyt sitten lopetin nuo yö- ja iltatissittelyt. Olispa ihanaa kun rupeis meidänkin pikkumies nukkumaan ilman nukuttamisia! Nyt on taas tavallista vaikeampi kausi menossa. Sisällä ei nukkuis millään, mut ei viiti uloskaan laittaa kun on niin järkyttävän kuuma, eikä meidän pihassa enää tällä aikaa oo varjoa juuri missään... Tuossa parhaillaankin kitisee väsyneenä jaloissa. Todella rasittavaa! Oon yrittänyt jo 2 kertaa tänään saada pikkuherraa päikkäreille mut huonoin tuloksin... Huutaa naama punaisena tuolla sängyssä niin pitkään että otan pois. Ei viittis ihan hirveesti huudattaakaan! Pakko kai jotain vielä yrittää...ei tuosta muuten mitään tule. Oisko vinkkejä....?

Vierailija
25/51 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vois nukkua...

Vierailija
26/51 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhia, kuinka minä tänne eksyin!

No lämpöä on, ei kuumetta vielä pahasti. Meillä iki-ihana Eelis poika joka syntynyt 23.2.05 ja nyt toinen sais tulla...

Syyskuun alusta palaan työelämään ja jos hyvin käy niin en kerkeä siellä hirveen kauaa taas tällä erää olla :-))

Maalisvauva on varmaan vielä turha toivo, mutta huhtivauvaa sitten ankarasti yrittämään....

Elikkäs tervehdys vaan uudet ja vanhat tuttavat!

T: Jaana

Vierailija
27/51 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi helmipoika 25.2.2005 ja arvatkaapa mitä?! Tein tuossa sunnuntaina testin ja nyt näyttäis että meille tulisi toinen helmivauva vuosimallia 2007 eli siis jos kaikki menee hyvin=). Olen todella onnellinen, kun jostain syystä pelkäsin että kakkosta jouduttaisiin yrittämään pitempään, kun esikoinen tuli toisesta yrityskierrosta, mutta niinpä vain kävi nytkin=). Meillä on häät 8.7 eli muutaman viikon päästä ja tämä on kyllä ihana häälahaja meille!! onnea teille kaikille yritykseen...

Vierailija
28/51 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Olipa mukavaa, että täältä löytyi tämmöinen ketju:) ja tuttuja nimiäkin näkyi joukossa. Meillä on helmipoika, syntynyt 12.2.05. Lämpöilyä pikkukakkoseen on ollut jo pitkään ja nyt voikin jo puhua kuumeesta. Esikko ei aikoinaan tullut ihan eka yrittämällä (clomeilla sit heti toka kierrolla), joten eipä olla juuri ehkäisyä käytettyä, vaan lupa kakkoselle on annettu jo varhain. Nyt sit kovin toivomme, et kakkonen saisi alkunsa luomusti, mut eipä oo ainakaan vielä kuulunut... No, kuume on kova ja toivo vielä elää, vaikka jokakuukautinen pettymys käy välillä voimille.

Hyvää juhannusta kaikille! Onnea plussanneille ja tsemppiä muille kuumeilijoille!

Vierailija
29/51 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan tuota pikkukakkosta kuumeiltu jo varmaan puolivuotta! Esikoinen sai alkunsa aika helposti, mutta tämän pikkukakkosen kanssa taitaa käydä toisin... Toisaalta lopetin kyllä imetyksen kokonaan tässä n. kuukausi sitten joten sekin voi tietysti vaikuttaa. Mulla on jotain ihmehäikkää menkkojen kanssa niin kuin tuolla aiemmin kirjoittelinkin. Huomenna taitaa paukahtaa jo kierron 50. päivä eikä menkkoja edelleenkään kuulu! En sit tiedä pitäiskö varmuuden vuoksi tehdä vielä uusi testi ennen Juhannusta....

Mukavaa Juhannusta!=)

helmimami

Vierailija
30/51 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaviliima sinulle kovasti! Ja onnea myös tulevien häiden johdosta! Ettepä olisi parempaa häälahjaa voineet saadakkaan!

Ihanaa, kun saadaan plussa uutisia =) Toivottavasti itsekkin niitä pian voisin ilmoitella :)

tirppis ja simpu05

Hauskaa jussia kaikille!!!

Vierailija
31/51 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten jäi tuo sinun viesti väliin kun en aiemmin tajunnut! Helle tekee näköjään tepposensa näön ja monen muunkin asian suhteen... Meidän esikoispoika myös syntynyt 25.2.2005!=) Tarrasukkia vauvelille!=)

Vierailija
32/51 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tosiaan mukavaa kun on näin paljon helmivauvojen -05 äitejä (ja miksei isiäkin) toivomassa uusia ihmisenalkuja.

Muutamaan päivään en päässyt koneelle kiireiden takia ja kun tänään yritin aamusella, olin unohtanut salasanan! Onneksi muistin sen nyt, koska en olisi voinut uutakaan tilata, mulla on nimittäin joku ikivanha s-postiosoite tuolla tiedoissa. Täytyy varmaan se vaihtaa...

Joonatanille onnea kovasti! Todellakin aivan ihana häälahja teille! =) Pidättekö asian omana tietona vai kerrotteko ilouutisen hääseurueelle?

Helmimami, meillä oli myös sisälle nukuttaminen aluksi myös kovaa huutoa, mutta sinnikkäästi vain jatkoin nukuttamista. Olisko siinä mennyt vajaa pari vkoa, kunnes unille meno oli mutkatonta. Pyrin samoihin rutiineihin kuin illallakin (unimusa cd soimaan ja samalla kirjanluku sohvalla ja unirätti, ja sama unilaulu sänkyyn laitettaessa kuin aina nukkumaan mennessä) Nyt poika toisiaan nukkuu päiväunet hienosti omassa sängyssään. Mutta tiedänhän mä että lapset on erilaisia, ja on melkein yhtä monta tapaa toimivaa tapaa kuin on lapsiakin...

Jaksuja!

Onneksi (?) nämä helteet muuten helpottaa, saattaa samalla helpottaa kaikkien (lasten ja vanhempien) uniakin...

Vaikka on tämä ollut ihanaakin!

Eilen oltiin lähes koko päivä asukaspuistossa picnicillä. Poika nukkui puun alla varjossa tunnin verran ja minä sain sillä aikaa peuhata kummipojan kanssa.

Mulla vissiin toiveet on todella tässä kierrossa menetetty. Tuhrua tuli tänään. Ja niinhän mä veikkailinkin että mitään ei tällä kertaa tapahtunut.

No, uutta mahista odotellessa... kunpa sitä vain osaisi olla rento eikä miettisi ja laskisi liikaa. Viimeiset viikot oviksen jälkeen voi olla niiiiiin piinaavia.

Vierailija
33/51 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia onnitteluista! Tein vielä varotestin tänään ja kyllä se nyt täytyy uskoa että raskaana ollaan. Mulla ei juurikaan ole oireita, mutta eipä ollut esikoisestakaan. Ensiviikon keskiviikkona neuvola ja lupaili että voisi vilkaista ultralla,hitsi että jännittää. Tää on niinkuin ekaa odottaisi, mutta silti niin tuttua ja ihanaa!

Häästressi vie vielä pontta tästä vauvajutusta, mutta jospa siellä pienellä " Toivo-Orvokilla" ois masussa kaikki hyvin. Varmaan vasta häiden jälkeen kerrotaan uutiset. Esikoiselta aikanaan testasin samalla tavalla juhannuksen alla ja kavereille selvisi sitten jo silloin juhannuksena. Mutta saapi nähdä perjantaina kavereiden häät ja minä taas juomatta. Historia toistaa itsensä.

Tää tuntuu oikeasti aika uskomattomalle ja vieläkun odotin ettei tärppää kuitenkaan heti niin toisesta taas. Ovulaatiokin meni minusta sivu suun, mutta taisi olla sinnikkäitä simppoja meillä=)!

Oikein paljon Plussasäteitä tänne kaikille ja toivottavasti kohta ootte kakki tuolla odotuspuolella..

Vierailija
34/51 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tässä on jo kuumeiltu... ehkäisyä ei sitten liioimmin ole helmipoikasen jälkeen käytetty, kun esikoinenkin oli vaikeasti saatava niin on se suraavakin... ja tässä siis on se tulos, ei plussia ei mitään...

Mutta on meillä sentään tuo aivan valtavan ihana pikku herra.

ja kaikkea tätä yritystä vaikeuttamaan on asia nimeltä imetys. siis vieläkin imetän muutaman kerran päivässä. Ja kuukautisenikin alkoi vasta marraskuussa, joten onko jotain muuta voinut odottaakaan? Mutta ei anneta näiden lannistaa, tekeminen on hauskaa puuhaa :)

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
35/51 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapset 11/03 ja 03/05. Odotuksen odotusta on kovasti, mutta nyt on päättänyt saada opinnot ensin päätökseen, joten vasta vuoden päästä " saisi" vauva aikaisintaan tulla.

Vierailija
36/51 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nostelemaan pinoa ja toivottelemaan vappuja kaikille!

Aurinkoisia päiviä toivottelee ; tirppis

Vierailija
37/51 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yritetty tässä marraskuusta asti. Maaliskuussa tärppäs, mutta 8viikko ja tuli keskenmeno. Nyt ei voi muuta kun odotellnn seuraavaa mahdollisuutta.

Vierailija
38/51 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoinen 3/03. Kolmatta lasta toivotaan, mutta yrittämään aletaan vasta 1-2 vuoden kuluttua.

Vierailija
39/51 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja plussahan sieltä tuli!!! Olen ihan jossain alkushokissa! Menkat siis jo kolmatta viikkoa myöhässä

Vierailija
40/51 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja testasin sillon kun menkat oli reilun viikon myöhässä ja sillon tuli nega. Luulin todella että kierto on vaan mennyt sekaisin kun olen tuon imetyksenkin lopettanut noin kuukausi sitten kokonaan. Mutta...meidän pikku-ukosta tuleekin isoveli! En yhtään tiedä milloin se laskettuaika nyt on...olisko taas helmikuussa!??! Olen ihan onnesta sekaisin!=)

Plussasäteitä kaikille muille helmille!=)