Miksi niin moni pukeutuu kesällä tosi paljastavasti?
Miksi niin monet pukeutuvat kesällä tosi paljastavasti? Tuntuu että suurinosa pukeutuu kesällä minihameisiin, minimekkoihin, todella lyhyisiin shortseihin ja crop toppeihin.
Ei tuota voi edes perustella sillä että tulee kuuma jos on enemmän päällä. Kevyestä kankaasta olevat housut tai pidempi mekko ovat helteelläkin vilpoiset päällä. Kaupoista löytyy ihania pidempiä mekkoja ja ihan maksimekkoja.
Ja kyllä, mua häiritsee teinit ja aikuisetkin jotka pukeutuu niin että pe*se vaan vilkkuu!
Kommentit (37)
Ihan parasta kun helmi naiset pitävät petseshortseja tai minihameita! Nousee oksennus suuhun muunlaisesta pukeutumisesta!!!!!! Ärsyttää täällä perseshortseja arvostelevat, minäkin vihaan teidän peittävää pukeutumista, pysykää kotonanne minua häiritsemästä!!
Kylläpäs sitä ollaan ahdasmielisiä. Antakaa ihmisten pukeutua miten haluaa.
Huh ihan totta, kaikki mahdollisimman lyhyttä ja paljastavaa ja vielä paksuja, epämukavia kankaita. Sitten hiotaan ja hankitaan kunnon auringonpolttamat. Ohut, ilmava ja peittävä on ehdottomasti mukavin päällä.
Tuntuu, että kaikki ohutta kangasta olevat mekot ja paidat ovat läpikuultavia, jolloin en todellakaan ole aikeissa ostaa niitä. Samahan se olisi kuin menisin alusvaatteissa kadulle, jos näiden ohuiden ja viileiden vaatteiden alle ei laita yhtä kerrosta. Mistä oikein ostatte ohuita mekkoja, joista ei näkyisi lävitse?
Pukeuduin teininä niin paljastavasti,että kavetit häpesivät puolestani.Oli niin huono itsetunto,että kaikki kyseenalainenkin huomio hiveli mieltä.
En tosin tiedä muiden syitä paljastella itseään,kuumuus ei tosiaan selitä niukkaa pukeutumista,helteellä väljät,hengittävää materiaalia olevat vaatteet ovat parhaat.
Perusmeininkiä av:llä. Joko pukeudut peittäviin (pellava, pakko olla pellavaa!) pitkiin housuihin ja pitkähihaisiin tai sitten kuljet persposket paljaana. Ei ole mitään välimuotoa tässä.
Tykkään minihameista niin siksi käytän niitä. En kyllä niin lyhyitä että perse näkyy.
Koska pitää ruskettua! Kun sitä aurinkoa näkyy, ei ole varaa hukata sädettäkään! Kulkisin mieluiten alasti, mutta mammojen mieliksi tulen edes puoleenväliin vastaan ja verhoan intiimeimmät alueet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä säkkiinkään tarvitse pukeutua helteellä.
Jos sinulla ei ole muita asuja kuin säkki ja persposkisortsit,kannattaisi ehkä laajentaa maailmankuvaa ja käydä vaatekaupoilla.
Vierailija kirjoitti:
Perusmeininkiä av:llä. Joko pukeudut peittäviin (pellava, pakko olla pellavaa!) pitkiin housuihin ja pitkähihaisiin tai sitten kuljet persposket paljaana. Ei ole mitään välimuotoa tässä.
Tämä keskustelu kuvastaa kyllä hyvin mammojen mustavalkoista maailmankuvaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Koska pitää ruskettua! Kun sitä aurinkoa näkyy, ei ole varaa hukata sädettäkään! Kulkisin mieluiten alasti, mutta mammojen mieliksi tulen edes puoleenväliin vastaan ja verhoan intiimeimmät alueet.
Tuo on kyllä eriomainen kompromissi 👍
En kyllä oikein ymmärrä ruskettumisvimmaa sen paremmin kuin niukkoja vaatteitakaan,odotan että kalpea iho tulee muotiin!😜
Talvella tulee kylmä, niin kesällä sitten vähemmän vaatetta. Saa myös aurinkoa.
Olen 50-vuotias nainen ja olen aina ihmetellyt suomalaisten rumaa kesäpukeutumista. Itse olen pukeutunut aina tyylikkäästi ja peittävästi, enkä mennyt tuolla rinnat ja perse paljaana, vaikka olisi ollut mitä näyttää. Maailmalla ihmiset pukeutuvat varsin tyylikkäästi myös kesällä esim. Italia, Ranskan riviera. Ottakaa ihmiset oppia eletään sentään jo 2019.
Tyylitajun puuttuminen ja huono itsetunto. Sekä epäkohteliaisuus! Koska sitähän se on, epäkohteliasta, kun pakottaa muut ihmiset katselemaan nahkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun haluaa? Miksi kenenkään pitäisi pukeutumisessaan välittää siitä mikä sua häiritsee? Oletko niin kovasti muiden yläpuolella?
Ja ei, en itse pukeudu paljastavasti, en vaan ymmärrä miten jonkun vaatteet tai vaikka perskannikat voi tuntemattomia ihmisiä niin kovasti haitata.
Mutta mistä se halu näyttää kaikille vastaantulijoille persettä ja tissejä kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä niin nauran mauttomalle, paljastavalle trikoopukeutumiselle.
Itse pukeudun kesällä tyylikkäästi läpikuultavaan silkkiin sekä pieniin pellavapuseroihin ja nautin auringon tunteesta iholla :)
Olin tässä jokin aika sitten löysissä mutta istuvissa college -housuissa lenkillä ja valoissa seistessäni satuin kääntymään taakse ja siinähän joku pervo kyykisteli vieressä ja klik kuului kun otti kuvan puolen metrin päässä mun takapuolesta. Lähti äkkiä pois kun käännyin. Luuli etten huomaisi. En ole ennenkään mitään perseshortseja yms käyttänyt, mutta tämän jälkeen olen entistäkin varovaisemppi koska jotenkin häiritsee, että jotkut luuseirt tekee tuollaista. Voin vaan kuvitella miten helppoa sama on tehdä esim. liukuportaissa minihameen ja perseshortsien alle. Jotkut miehet on vaan reppanoita.