Miten saada entinen tyttöystävä takaisin?
Seurustelimme ex tyttöystäväni kanssa yli kaksi vuotta ja meillä meni hyvin, mutta suhteen loppuaikana tyttöystävä alkoi käyttyäytymään oudosti ja kertoi ettei enää rakasta minua, että hänen tunteensa olisivat minua kohtaan jo kuolleet. En aluksi uskonut, koska halusuin kovasti uskoa, että se ajatus menisi hänellä ohi. Erostamme on nyt 5kk ja olen aina välillä yrittänyt kertoa hänelle, että kaipaan häntä ja meitä, mutta joka kerta vastaa ettei rakasta minua tai sitten ei vastaa ollenkaan. Olen nyt huomannut, että exälläni olisi uusi mies jo kuvioissa näyttävät seurustelevankin jo. Olemme siis hyvin nuoria, minä olen 19 ja exäni 18. Kenelläkään mitään hyviä vinkkejä millä voisin saada hänet takaisin ja unohtamaan tämän nykyisen mahdollisen kumppanin? :(
Kommentit (29)
.. se mitä etsii ei oo ennallaan..
T. Kuurankukka
Hi, I'm so happy to share this, I still can't thank you strong enough priest Ola,
My husband went to a younger woman because I couldn't give birth because of PCOS. I was so upset. I was lonely, I cried a lot, I even tried to take my life.
Then about 3 months ago a friend of mine told me about this great man, priest Ade, who helped him make his marriage perfect.
I went online and found out more about him. I wasn’t too sure, but I decided to give it a try, he told me not to worry that everything is going to be fine.
He told me everything I had to pay, which was a convenient payment, and I did and he did his job and sent me a video certificate and told me to wait 24 hours for him to come back.
I waited 24 hours and didn’t call and Shawn (my husband) didn’t show up. I felt betrayed when it was over 24 hours.
Two days later, I heard the doorbell early in the morning, and to my greatest surprise, Shawn, at my husband’s door, apologized to me for my betrayal.
I am so happy because we have a happier life than before. It doesn’t end there, I’m proud to say I’m 3 weeks pregnant. Thank you so much Priest Ade, I am forever grateful.
contact him by email: drola.banjo@gmail.com
WhatsApp +234 814 095 0088
miten saada tyttöystävä takaisin oltiin noin 9kk yhdessä olin hänelle rakastava ja lojaali aina.
sitten kännissä jostain syystä päätin vetää häntä hiuksista, ja kolmeviikkoa myöhemmin menee dry jne ja sanoo että meidän pitäisi erota. onkohan sillä joku toinen ukko siellä.
Menet ilahduttamaan häntä työpaikalle. Kukkia ja lahjoja säännöllisesti. Selvität myös rakkaasi työvuorot suojatyöpaikassa ja hankit hienon auton, jolla viet rakkaasi lomailemaan hakkuuaukealle Keski-Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Menet ilahduttamaan häntä työpaikalle. Kukkia ja lahjoja säännöllisesti. Selvität myös rakkaasi työvuorot suojatyöpaikassa ja hankit hienon auton, jolla viet rakkaasi lomailemaan hakkuuaukealle Keski-Suomeen.
Juurikin näin! Päivittäiset vierailut työpaikalla osoittavat hänelle kuinka tärkeä suhteenne sinulle on ja kuinka nyt on oikea aikaa antaa rakkaudellenne mahdollisuus!
nuoripari kirjoitti:
Olin koko suhteemme ajan niin varma, että tämä tulee kestämään en usko että tulen koskaan pääsemään hänestä yli. Hän oli ensriakkauteni..-ap
Meitä on täällä vaikka kuinka paljon, jotka on tunteneet samoin ja silti päässeet yli ensirakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kukkia tulee toimittaa myös työpaikalle äläkä tyydy mihinkään pikkukimppuihin. Auto voi olla joku 90-luvun premium merkkinen, jonka kasettisoittimessa soi Se on kerrasta poikki-kappale samalla kun päivystä työpaikan ulkopuolella.
Olen seurannut tätä blogia jo jonkin aikaa, ja tänään minusta tuntui, että minun piti kertoa tarinasi, koska olin myös uhri. Seitsemän vuoden ajan ollessani hänen kanssaan, hän hajosi kanssani, tein kaikkensa saadakseni hänet takaisin, mutta kaikki oli turhaa, halusin häntä niin paljon rakkauden vuoksi, jota minua kohtaan häntä kohtaan, pyysin häntä kaikilla, Lupasin, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelman äidilleni ja hän ehdottaa, että otan mieluummin yhteyttä Drigbinovia-nimiseen loitsuun, joka auttaisi minua loitsun palauttamisessa takaisin, mutta en koskaan uskonut loitsuun, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin yrittää jatkaa loitsua, ja hän kertoi Minun ei tarvitse enää huolehtia siitä, että kaikki olisi hyvin, että entinen palaa takaisin, hän heitti loitsun puolestani yllättäen toisena päivänä, se oli noin klo 16.00. Entinen henkilöni soitti minulle, olin niin yllättynyt, vastasin puheluun ja kaikki mitä hän sanoi, hän oli pahoillani kaikesta mitä tapahtui, että hän halusi minut takaisin, että hän rakasti minua niin paljon. Olin niin onnellinen, että se toimi minulle, joten aloimme taas elää yhdessä onnellisina. Siitä lähtien olen luvannut, että jokaisella tiedän, että minulla on suhteellisuusongelmia, autan sellaista henkilöä viittaamalla ainoaan todelliseen ja voimakkaaseen velhoon, joka on auttanut minua omalla ongelmallani ja joka on erilainen kaikista väärästä. Kuka tahansa tarvitsee apua täällä hänen sähköpostinsa: doctorigbinovia93@gmail.com täällä hänen he WhatsApp puhelinnumerolla +2348144480786 saat parhaan tuloksen kaikille tai ongelmasi ......