Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada entinen tyttöystävä takaisin?

nuoripari
09.06.2017 |

Seurustelimme ex tyttöystäväni kanssa yli kaksi vuotta ja meillä meni hyvin, mutta suhteen loppuaikana tyttöystävä alkoi käyttyäytymään oudosti ja kertoi ettei enää rakasta minua, että hänen tunteensa olisivat minua kohtaan jo kuolleet. En aluksi uskonut, koska halusuin kovasti uskoa, että se ajatus menisi hänellä ohi. Erostamme on nyt 5kk ja olen aina välillä yrittänyt kertoa hänelle, että kaipaan häntä ja meitä, mutta joka kerta vastaa ettei rakasta minua tai sitten ei vastaa ollenkaan. Olen nyt huomannut, että exälläni olisi uusi mies jo kuvioissa näyttävät seurustelevankin jo. Olemme siis hyvin nuoria, minä olen 19 ja exäni 18. Kenelläkään mitään hyviä vinkkejä millä voisin saada hänet takaisin ja unohtamaan tämän nykyisen mahdollisen kumppanin? :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Etiäpäin

Vierailija
2/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään hyväksy tappiosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pakottaa toista haluamaan. Löydät varmasti uuden rakkaan kun olet valmis. Sure nyt tuo edellinen suhde kunnolla loppuun.

Vierailija
4/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Karu totuus, mutta ihan oikeasti sinulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia.

Exälläsi ei ole enää tunteita sinua kohtaan, ja hän on tehnyt sen selväksi. Tunteita ei pysty toiselle pakottamaan, vaikka sinulla niitä vielä olisikin.

Nyt et voi muuta kuin unohtaa exän ja mennä elämässä eteenpäin. Alkaa mennä jo stalkkerilinjalle kohta muutenkin se, jos vieläkin viestittelet hänelle ja pohdit miten päästä eroon tuosta poikaystävästä jne.

Vierailija
5/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se sen uus äijä. Johan exä tulee takaisin :)

Vierailija
6/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatat balltsit ja jatkat miehenä etiäpäin. Exäsi ei sinua selvästikään kaipaa, joten jätä itsesääli ja epätoivoiset haaveet.

Muista että tämäkin kasvattaa sinua. Uutta fisua koukkuun!

Vierailija
7/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko suhteemme ajan niin varma, että tämä tulee kestämään en usko että tulen koskaan pääsemään hänestä yli. Hän oli ensriakkauteni..-ap

Vierailija
8/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais exälläsi olla jo uusi äijä katsottuna ennen kuin edes erositte ?

Vierailija
9/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa...

Vierailija
10/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoripari kirjoitti:

Olin koko suhteemme ajan niin varma, että tämä tulee kestämään en usko että tulen koskaan pääsemään hänestä yli. Hän oli ensriakkauteni..-ap

Sympatiani sinulle, ap, mutta juuri noin useimmat ihmiset sen elämänsä ensirakkauden kokevat. Ja sitten elämä kuitenkin jatkuu ja edessäpäin on uusia, mahdollisesti parempia ja kypsempiä ihmissuhteita. Jos olette noin nuoria ja seurustelleet käytännössä -  ei millään pahalla - ihan lapsina, niin aivan marginaalinen määrä parisuhteista kestää noilla spekseillä loppuelämän.

Vierailija
11/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua :( Mutta tiedätkö, et ole ainoa tuon kokenut. Omasta ensirakkauden menetyksestä on jo lähes 15 vuotta, ja voin kertoa, että parempaa on ollut sen jälkeen. Ei sitä silloin tajunnut, mutta melko pian kuitenkin. Nyt on vieläpä kesä, paras aika seikkailla ja löytää uutta säpinää. Tai jos se tuntuu ajatuksena pahalta, niin kavereiden kanssa hauskaa pitämään, ei siihen mitään säätöä tarvitsekaan.

Päästä tytöstä irti. Ja lähde liikkeelle, älä hukkaa nuoruuden kesää pelkkään suremiseen. Tsemppiä!

Vierailija
12/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoripari kirjoitti:

Seurustelimme ex tyttöystäväni kanssa yli kaksi vuotta ja meillä meni hyvin, mutta suhteen loppuaikana tyttöystävä alkoi käyttyäytymään oudosti ja kertoi ettei enää rakasta minua, että hänen tunteensa olisivat minua kohtaan jo kuolleet. En aluksi uskonut, koska halusuin kovasti uskoa, että se ajatus menisi hänellä ohi. Erostamme on nyt 5kk ja olen aina välillä yrittänyt kertoa hänelle, että kaipaan häntä ja meitä, mutta joka kerta vastaa ettei rakasta minua tai sitten ei vastaa ollenkaan. Olen nyt huomannut, että exälläni olisi uusi mies jo kuvioissa näyttävät seurustelevankin jo. Olemme siis hyvin nuoria, minä olen 19 ja exäni 18. Kenelläkään mitään hyviä vinkkejä millä voisin saada hänet takaisin ja unohtamaan tämän nykyisen mahdollisen kumppanin? :(

Kuule, juna meni jo. Tunteita ei saa takaisin. Hän ei  halua enää olla sun kanssa eikä  siihen tilanteeseen auta mikään.Oisit kohdellut häntä paremmin!

Turha haikailla sellaisen ihmisen perään joka ei  halua olla kanssasi!

Vierailija
13/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäystippoja ja nippusiteet.

Vierailija
14/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät varmasti huonomman naisen! Tsemppiä. Muista että on paljon huonompia naisia jotka haluaisivat antaa juuri sinulle. tsemppii

Vierailija
15/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettava puulaatikko. Nokkakärryt. Eetteriä pumpulissa.

Vierailija
16/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi ei selvästikään rakasta sinua joten unoha se tyttö ja jatka elämää ilman häntä ja löydä itsellesi uusi tyttönen. Tai sitten runkkaa yksin pimeässä huoneessa ja tilaa itselles maksulline naikkone

Vierailija
17/29 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoripari kirjoitti:

Olen kokenut saman sinun ikäisenäsi,ensimmäinem sydänsuru on hirveä kokemus ja siitä voi kestää kauan toipua. Jos asia on kuitenkin niin,että toinen on tehnyt selväksi,ettei halua palataypalatay yhteen,olisi molempien kannalta parempi,että jätät exän rauhaan ja alat työstää eroa.Löydä oma tapasi surra.Itse ryyppäsin ja harrastin irtosuhteita puoli vuotta,sitten alkoi helpottaa.Ei kovin fiksu tapa kyllä,mutta auttoi pahimman tuskan yli.Voimia!

Vierailija
18/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 years after marrying my husband and 3 children, my husband started out with other women and showed me cold love, on several occasions he threatened to divorce me when I wanted to ask him about her relationship with other women, I was completely destroyed and confused until my old friend told me about the love of a Doctor named DR Goko who helps people with their relationship and marriage problem, he introduces me to this doctor who really helps me when I contacted him he got my husband back for 48 hours so he started apologizing now he has stopped going out for the ladies and he is with me good and real. Contact this loving doctor about a relationship or marriage problem and find all kinds of troubles that are difficult to resolve and give them a lasting solution. Here is his email address (dr.gokosspiritualcaster@gmail.com 

Vierailija
19/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 years after marrying my husband and 3 children, my husband started out with other women and showed me cold love, on several occasions he threatened to divorce me when I wanted to ask him about her relationship with other women, I was completely destroyed and confused until my old friend told me about the love of a Doctor named DR Goko who helps people with their relationship and marriage problem, he introduces me to this doctor who really helps me when I contacted him he got my husband back for 48 hours so he started apologizing now he has stopped going out for the ladies and he is with me good and real. Contact this loving doctor about a relationship or marriage problem and find all kinds of troubles that are difficult to resolve and give them a lasting solution. Here is his email address (dr.gokosspiritualcaster@gmail.com

Vierailija
20/29 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuoden kuluttua avioliitosta mieheni ja 3 lasta kohtaan, mieheni alkoi mennä ulos muiden naisten kanssa ja näytti minua kylmästä rakkaudesta, useaan otteeseen hän uhkasi erota minua, kun halusin kysyä häneltä hänen suhteestaan muihin naisiin, Olin täysin tuhoutunut ja hämmentynyt, kunnes vanha ystäväni kertoi minulle rakkaudesta Tohtori nimeltä DR Goko, joka auttaa ihmisiä heidän suhdettaan ja avioliittoonsa ongelmaa, hän esittelee minut tälle lääkärille, joka todella auttaa minua, kun otin yhteyttä hänelle hän sai mieheni takaisin 48 tuntia, joten hän alkoi pyytää anteeksi, nyt hän on lopettanut mennä ulos naiset ja hän on minun kanssani hyvä ja todellinen. Ota yhteyttä tähän rakastetieteelliseen lääkäriin suhde- tai avioliitto-ongelmasta ja löydä kaikenlaisia ongelmia, joita on vaikea ratkaista, ja hän antaa heille kestävän ratkaisun. Tässä on hänen sähköpostiosoitteensa (dr.gokosspiritualcaster@gmail.com 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi