Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaalloista mustasukkaisuutta?

Mustis
09.06.2017 |

Kaipaisin vertaistukea ja mielipidettä erääseen asiaan, josta olemme miehen kanssa pariin kertaan vähän kinastelleet.
Aiheena on siis mieheni ystäväporukka, ja tarkemmkn porukassa oleva nainen, joka on ilmeisimmin ollut jo kauan kiinnostunut miehestäni. Mies on itse asiasta minulle kertonut.
Olen tavannut naisen pari kertaa, hän on minua nuorempi ja kaunis, mutta olen myös itsekkin näyttävä nainen. Minusta tuntuu pahalta välillä se, että mies hengailee tämän naisen kanssa, välillä isommalla porukalla ja välillä kaksin. Tämä ihastus asia on juuri siinä se, mikä tökkii ja ahdistaa. Mieheni mielestä olen kohtuuton kun olen ottanut asian pari kertaa puheeksi. Hän on loukkaantunut koska kokee etten luota häneen, kun motkotan ihastuneesta naiskaverista. Luotan kyllä mieheeni, mutta ajatus että hän saattaa käytöksellään ruokkia toisen ihastusta entisestään tuntuu ikävältä. Välillä mietin että olenko vain sairaalloisen mustasukkainen ja pitäisikö minun ottaa iisimmin.

Miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa, antaisitteko miehen vapaasti hengailla ihastuneen naisekaverin seurassa? Onko mustasukkaisuuteni kohtuutonta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kohtuutonta, vaan täysin ymmärrettävää. Miehesi on kohtuuton, jos ei aseta tärkeysjärjestystä uudelleen. Kun rakastuu ja sitoutuu, ei silloin enää hengailla vastakkaista sukupuolta olevien kavereiden kanssa aivan miten sattuu kuten ennenkin. Eikä varsinkaan tuollaisissa tilanteissa. Isolla porukalla tqapaamisten pitäisi ihan totta riittää. Eikä niitäkään tarvitse olla kaiken vapaa-ajan täyttäen, täytyyhän teidän omaakin kahdnekeskistä suhdetta rakentaa.

Tottakai sellaisessa tilanteessa voi käydä niin, että syntyy suhde. On vain järkevää välttää sellaisia tilanteita.

Olen bi, seurustelen miehen kanssa, kaveripiirissäni on sekä miehiä että naisia, homo- ja heteroseksuaaleja. Kenen kanssa siis saan hengailla kahden kesken? En kenenkään? Homomiesten?

Kaikkien niiden kanssa jotka eivät ole avoimesti osoittaneet haluavansa kanssasi jotakin enemmän kuin ystävyyttä.

Vierailija
42/44 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä pitäis kysyä toisinpäin, että onko hänestä ok jos hengailet sellaisen miehen seurassa, joka on sinusta kiinnostunut?

Jos ei ole ok, niin voisi miettiä mitä muuta hänen on ok tehdä mutta sinun ei.

Olen esittänyt hänelle tämän kysymyksen ja hän väittää ettei asialla ole väliä. Hän on kuitenkin ollut mustis jos olen nähnyt exääni, jonka kanssa välini ovat kaveruutta, ilman mitään romanttisia tunteita.

T.ap

Mies ei tykkää että sä tapaat exää kaverina siksi että se tietää mitä se itse ajattelee tästä ihastuneesta kaverinaisesta, ja siksi epäilee sekä sun että sun exän ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samassa tilanteessa. Miehen tutustuttua tähän naiseen meidän suhde on tuntunut menevän huonompaan suuntaan. Joka ikinen vklp tulee vaan joku tekosyy ryypätä (En oo ihan mut melko varma että silloin tapaa tätä naista) eikä välitä siitä, että omalla vaimollakin voisi olla jo pikkuhiljaa intoa lähteä ulos ennen kun pää lahoo neljän seinän sisälle. Meillä siis 9kk vauva, 4.v tyttö ja miehellä myös 8.v poika. Oon yrittänyt miestä pyytämällä sekä nätisti että ei niin nätisti että osallistuisi lasten ja kodin hoitoon myös kun kotona kerran on, mutta EI NIIN EI! En siis itse pääse edes yhtä vitun iltaa viettää ilman huolia kun herra ei vittu voi itse hoitaa lapsia.. Sitten päivät vaan kuluu puhelinta räpläten ja sängyssä makoillen.. Pariin kertaan on valehdellutkin olinpaikkansa ja oli ylläripylläri tällä muijalla. Kiinni jäi kun tämän naisen ex kertoi mulle. Itse myös ollut pari kertaa "sammunut tämän muijan sohvalle", eli en tiiä onko näin vai onko paneskellutkin sen kanssa. Pari kertaa myös pussaillut tän ämmän kanssa ihan vaan tämän eksän kiusaks.. Yritäppä sitten tälläisen paskajutun jälkeen luottaa toiseen.. Mulle mies kyllä on sanonut että osaisi itsekkin erota jos haluaisi (paitsi en tiedä siitä, jos vaikka ilmanen siivooja/lastenhoitaja lähtee ni herrahan joutuisi vaikka tehdäkkin jotai) ja ei anna tollasen kylälorton tulla väliin.. Siltikin pitää vaan kännissä viettää aikaa sen kanssa. Ikinä ei edes selvinpäin voi tätä naista pyytää meille niin ehkä se omakin mielipide voisi tästä muuttua. Tätä kirjottaessa tekisi niiiiin mieli pakata lapset ja kamat ja vaan lähteä, mutta en haluaisi kaikkea vaan heittää hukkaan jonku ämmän takia.... Sori sekava teksti, oon yksin ollu näiden ajatusten kanssa, kun mies ei edes halua jutella mun kanssa kun kuulemma "jankkaan vaan tästä muijasta samoja juttuja" ja kavereitakaan ei tunnu olevan silloin kun niitä tarvitsee....

Vierailija
44/44 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen samassa tilanteessa. Miehen tutustuttua tähän naiseen meidän suhde on tuntunut menevän huonompaan suuntaan. Joka ikinen vklp tulee vaan joku tekosyy ryypätä (En oo ihan mut melko varma että silloin tapaa tätä naista) eikä välitä siitä, että omalla vaimollakin voisi olla jo pikkuhiljaa intoa lähteä ulos ennen kun pää lahoo neljän seinän sisälle. Meillä siis 9kk vauva, 4.v tyttö ja miehellä myös 8.v poika. Oon yrittänyt miestä pyytämällä sekä nätisti että ei niin nätisti että osallistuisi lasten ja kodin hoitoon myös kun kotona kerran on, mutta EI NIIN EI! En siis itse pääse edes yhtä vitun iltaa viettää ilman huolia kun herra ei vittu voi itse hoitaa lapsia.. Sitten päivät vaan kuluu puhelinta räpläten ja sängyssä makoillen.. Pariin kertaan on valehdellutkin olinpaikkansa ja oli ylläripylläri tällä muijalla. Kiinni jäi kun tämän naisen ex kertoi mulle. Itse myös ollut pari kertaa "sammunut tämän muijan sohvalle", eli en tiiä onko näin vai onko paneskellutkin sen kanssa. Pari kertaa myös pussaillut tän ämmän kanssa ihan vaan tämän eksän kiusaks.. Yritäppä sitten tälläisen paskajutun jälkeen luottaa toiseen.. Mulle mies kyllä on sanonut että osaisi itsekkin erota jos haluaisi (paitsi en tiedä siitä, jos vaikka ilmanen siivooja/lastenhoitaja lähtee ni herrahan joutuisi vaikka tehdäkkin jotai) ja ei anna tollasen kylälorton tulla väliin.. Siltikin pitää vaan kännissä viettää aikaa sen kanssa. Ikinä ei edes selvinpäin voi tätä naista pyytää meille niin ehkä se omakin mielipide voisi tästä muuttua. Tätä kirjottaessa tekisi niiiiin mieli pakata lapset ja kamat ja vaan lähteä, mutta en haluaisi kaikkea vaan heittää hukkaan jonku ämmän takia.... Sori sekava teksti, oon yksin ollu näiden ajatusten kanssa, kun mies ei edes halua jutella mun kanssa kun kuulemma "jankkaan vaan tästä muijasta samoja juttuja" ja kavereitakaan ei tunnu olevan silloin kun niitä tarvitsee....

Niin ja siis eilenkin kertoi että poikansa kaverin isä olisi liikenteessä ja oli pyytänyt häntä baariin, pyysi toiselta kaverilta kyytiä mutta ei sitten viitsinyt tälle pojan kaverin isälle soittaa että olisi tulossa... Tämäkin haiskahtaa, olisikohan tää "kaverinainen" se pojan kaverin isä kun ei viitsinyt mun kuullen soittaa...