Ihanaa, sain 2 viikkoa saikkua ja juhannukselta alkaa loma :)
Ja torstaina ennen jussia meen hakeen lisää niin ei kulu loma :)
Mulla siis diagnosoitu ahdistuneisuushäiriö ja masennus. Lääkitys ihan pielessä.
Mut jeeeee lomalle lomps :D
Kommentit (20)
Nyt ei siis kuitenkaan enää ahdista eikä masenna? Eli olisit terve palaaman töihin, eikö niin.
Vierailija kirjoitti:
Ja torstaina ennen jussia meen hakeen lisää niin ei kulu loma :)
Mulla siis diagnosoitu ahdistuneisuushäiriö ja masennus. Lääkitys ihan pielessä.
Mut jeeeee lomalle lomps :D
Et kuulosta kovinkaan ahdistuneelta tai masentuneelta.
Mullakin masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Siitä jännä juttu, että juuri näiden sairauksien takia en tunne iloa tai mielihyvää mistään, en sairaslomasta enkä kesälomasta. Mut jee.
Suomi nousuun tällaisilla ihmisillä...
Vierailija kirjoitti:
Saisit tulla sniffaa mun hikisii kassei! Lähtis mielenhäiriöt sekunnis, juoksisit onnesta takas duunii.
Oletko erään ruskean talon kellarista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisit tulla sniffaa mun hikisii kassei! Lähtis mielenhäiriöt sekunnis, juoksisit onnesta takas duunii.
Oletko erään ruskean talon kellarista?
Voin olla vaik siellä, jos haluut tulla haistelee kunnon juutokassei! On päivän marinoituneet hiessä ja paskassa, lähtee erilaiset masennukset kun sniffaat vaikka tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Siitä jännä juttu, että juuri näiden sairauksien takia en tunne iloa tai mielihyvää mistään, en sairaslomasta enkä kesälomasta. Mut jee.
Näitäkään "sairauksia" ei olisi entisaikaan ollut aikaa "potea", kun olisi ollut pakko juosta hirvi kiinni.
Sinkkumies
Minäkin olen sairauslomalla, loma tosin alkaa vasta heinäkuun alusta. Mutta yhtään en tiedä, milloin vaivani paranee? Eli sairausloma voi jatkua.
Ottaa armottomasti päähän, täällä minä istun kotona, kun muut viilettää kesässä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon!
Kiitos ihana
Löhöilen partsilla ja syön mansikkakakkua! Ap
Lääkityksessäsi ei taida olla mitään vikaa, kun jaksat olla noin reipas ja pirteä. Kyllä mä en olis jaksanut kirjoitella innostuneita viestejä nettiin silloin kun mulla oli masennusta ja ahdistusta. Hyvä kun pääsin rämpimään sinne lääkärillekään, ainiin, enhän mä kyllä yksin päässytkään.
PS. Lopeta provoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon!
Kiitos ihana <3
Löhöilen partsilla ja syön mansikkakakkua! Ap
Taidat myös olla ylipainoinen. Mutta hei, siitähän voi aina syyttää niitä lääkkeitä. Tai kilpirauhasta.
No onnea vaan sinulle. Minulla meni masennuksen takia viime kesä pilalle. Kesäloman vietin sängynpohjalla enkä todellakaan jaksanut lähteä sairauslomaa hakemaan, loman jälkeen oli pakko. Mansikkakakku ei maistunut eikä mikään muukaan. Toipumisen tiellä edelleen ja tuohon sinun iloiseen "masennukseen" on minulla vielä matkaa. Töissä olen nyt kuitenkin jo ollut. Nautihan sinä kesästä ja masennuksestasi (arvoisa provo).
Seuraavia yt-neuvotteluja odotellessa...
Sairasloma on joskus tarpeen ja mahdollisuus. Mitä vähemmän saikkua, sitä parempi. Työnantajalle se on rahanmenoa. Työpaikassani reilut 300€/päivä.
Ap mistä masennuksesi ja ahdistuksesi johtuu? Joko olet kokeillut ravinnon mahtavat vaikutukset tähänkin vaivaan?
En halua syyllistää, mutta panosta hyvinvointiisi ja työkykyysi.
Sitku masis-höpinä alkaa kyllästyttää ympäristöä, huokaile kuinka "arvot on ihan sekaisin" tai järkkää poskiontelon tulehduksia, katkenneita käsiä, jalkoja ja kylkiluita. Selkä on myös loputon saikkulähde.
Mutta nämähän sinä jo tiesitkin, Saikku-Saija/Sampo.
Haistapa kuule vit*u
T. Työnantaja, ei kuitenkaan sinun. Omat työntekijäni eivät tee tuollaista. Mistä luulet että palkkasi maksetaan pitkällä aikavälillä jos tuollaista teet? Haista v oikeasti.
Meillä työnantaja katsoo, löytyykö sopivia töitä vaikka vain 4h/päivä. Silloin ei lomalle lompsita noin vain, Ja jos kieltäytyy korvaavasta työstä, ei saa palkkaa.