En enää kiihotu aviomiehestäni, mitäs nyt?
Onko 10 vuoden liitto tällä taputeltu? :( En ole edes uskaltanut miehelle vielä sanoa, etten pahota mieltään. Tai onkai jo pahoittanut käytöksestäni.
Kolmeen kuukauteen ei seksiä, yksi ilta yritettiin kun en kehdannut enää kieltäytyä ja lopetin kesken. Sanoin vaan miehelle että en halua. Seuraavana iltana yritettiin uudestaan, ajattelin että ehkä ne halut tästä herää... mutta ensimmäistä kertaa elämässäni tuijotin vain kattoon ja toivoin että loppuis kohta. Tunsin oloni jopa iljettäväksi. Mies yrittää koko ajan... lähennellä ja lämmitellä. Lempeästi. Kun olen kiukkuinen niin yrittää mielistellä ja kulkee perässä kuin koiranpentu joka asiassa. Ihmettelee mikä minulla on. En edes tajua mikä minua vaivaa!! En vaan pysty kiihottumaan miehen kanssa yhtään. Olen sanonut että tarvitsen nyt aikaa, mutta rehellisesti sanottuna ei tunnu siltä että se aikakaan auttaisi. :(
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon. Itse heittäisin sut hiuksista pihalle ja ottaisin avaimen pois jos olisit mun muija.
t. M29, Lääkäri
Ja jos koskisit hiuksiini sua ei enää olisi.
Hoitoon varmaan pitäisi mennä joo.
Pikkuämmällä on kova uho päällä. Mites mua ei enää olis? Luuletko tosiaan pärjääväs 193cm ja 120kg lihaksikkaalle miehelle? Älä viitsi naurattaa.
t. Se sama M29, lääkäri
Aina vaan paranee. olet varmaan kaiken muun hyvän lisäksi vielä astronautti ja salainen agenttikin, Ja mister universum.
Tästä sivusta kerron (kun kerran alkuperäinen on hävinnyt), että tuon kokoiset yleensä voittaa yhdellä sormella.
Ei omalla sormella, vaan sen toisen sormella.
Yleensä ne haluavat pitää sen sormensa.
Lisäksi nuo puntteja nostelleet ovat aina tavattoman hitaita liikkeissään.
Kaverini bodasi ja hidastui sen takia todella paljon.
Ei sitten pärjännyt eräässä nopeutta vaativasssa lajissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo väsymys tai se, ettei teillä ole miehen kanssa riittävästi yhteistä aikaa, voi aiheuttaa tuon. Mutta voi olla hyvä käydä lääkärissä tai pariterapiassa, jos yhtään näyttää jommalle kummalle olevan tarvetta.
Palaapa mielessäsi menneisyyteen ja mieti, mihin miehessäsi rakastuit. Pystyisitkö aktiivisesti ja toistuvasti noita asioita ajattelemalla saada miehesi tuntumaan houkuttelevammalta? Kannattaa ainakin kokeilla.
Voisin yrittää. Kyllä vielä rakastan, mutta se intohimo.... kun ei vaan värähdä enää missään. :(
Ala kirjoittelamaan kaikkea eroottista muiden miesten kanssa. Kiihotut siitä ja hyppäät sitten miehes munan päälle. Tai hanki sivusuhde. Elämä on aivan liian lyhyt haluttomana elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ala kirjoittelamaan kaikkea eroottista muiden miesten kanssa. Kiihotut siitä ja hyppäät sitten miehes munan päälle. Tai hanki sivusuhde. Elämä on aivan liian lyhyt haluttomana elämiseen.
Mitä siinä on alapeukuttamista. Niinhän miehetkin tekee, tietäisittepä vaan.
Tarvitset uuden miehen tai rakastajan. Ei siinä muuta. Ehkei ihmistä ole luotu yksiavioiseksi?