En enää kiihotu aviomiehestäni, mitäs nyt?
Onko 10 vuoden liitto tällä taputeltu? :( En ole edes uskaltanut miehelle vielä sanoa, etten pahota mieltään. Tai onkai jo pahoittanut käytöksestäni.
Kolmeen kuukauteen ei seksiä, yksi ilta yritettiin kun en kehdannut enää kieltäytyä ja lopetin kesken. Sanoin vaan miehelle että en halua. Seuraavana iltana yritettiin uudestaan, ajattelin että ehkä ne halut tästä herää... mutta ensimmäistä kertaa elämässäni tuijotin vain kattoon ja toivoin että loppuis kohta. Tunsin oloni jopa iljettäväksi. Mies yrittää koko ajan... lähennellä ja lämmitellä. Lempeästi. Kun olen kiukkuinen niin yrittää mielistellä ja kulkee perässä kuin koiranpentu joka asiassa. Ihmettelee mikä minulla on. En edes tajua mikä minua vaivaa!! En vaan pysty kiihottumaan miehen kanssa yhtään. Olen sanonut että tarvitsen nyt aikaa, mutta rehellisesti sanottuna ei tunnu siltä että se aikakaan auttaisi. :(
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon. Itse heittäisin sut hiuksista pihalle ja ottaisin avaimen pois jos olisit mun muija.
t. M29, Lääkäri
Niin varmaan. En koskaan asuisi miehen asunnossa. Ja jos koskisit hiuksiini sua ei enää olisi.
Hoitoon varmaan pitäisi mennä joo.
Minkä ikäinen olet? Tuli mieleen että jos on jotain muutoksia hormonitoiminnassa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Tuli mieleen että jos on jotain muutoksia hormonitoiminnassa?
29v. Eli eikai vielä mitään isoja muutoksia...
Ja lapset on jo 2v ja 4v, eli nekin muutokset pitäisi olla tasottuneet.
Lääkäriin siitä! Ei tuo ongelma hyssyttelemällä parane. Olet suhteelleenne velkaa ainakin sen, että yrität ratkaista asian.
Seksihaluttomuus voi olla myös vakavamman sairauden oire, joten siksikin kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon. Itse heittäisin sut hiuksista pihalle ja ottaisin avaimen pois jos olisit mun muija.
t. M29, Lääkäri
Ja jos koskisit hiuksiini sua ei enää olisi.
Pikkuämmällä on kova uho päällä. Mites mua ei enää olis? Luuletko tosiaan pärjääväs 193cm ja 120kg lihaksikkaalle miehelle? Älä viitsi naurattaa.
t. Se sama M29, lääkäri
Jos se on ninjamuija?
Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Itsellä pillerit veti kokonaan halut pois ja jo toisen läsnäolo tuntui ärsyttävän ihan kamalasti...jos et halua erota niin suosittelen myös parisuhdeterapiaa :)
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi ei pärjäisi,N27 johtaja
Eikä päljäis t. m27 myös päiväkodin johtaja, astlonautti ja plesidentti
Oletko N27 kehitysvammainen? Vai muuten vain idiootti?
Frigidi on kyllä liiton loppu. Varsinkin noin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. M29, Lääkäri
Pikkuämmällä on kova uho päällä. Mites mua ei enää olis? Luuletko tosiaan pärjääväs 193cm ja 120kg lihaksikkaalle miehelle? Älä viitsi naurattaa.
t. Se sama M29, lääkäri
Sinä näköjään ainakin olet hyvin kiinnostunut voittamaan tappelun pikkuämmän kanssa. Noloa, "lääkäri".
Vierailija kirjoitti:
Frigidi on kyllä liiton loppu. Varsinkin noin nuorena.
Se on joka toista haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. M29, Lääkäri
t. Se sama M29, lääkäri
Sinä näköjään ainakin olet hyvin kiinnostunut voittamaan tappelun pikkuämmän kanssa. Noloa, "lääkäri".
Olen aina antanut muijilla takaisin. Ämmät ovat tasa-arvoa halunneet, ja sitä myös olen heille jakanut reilusti takaisin päin.
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. M29, Lääkäri
t. Se sama M29, lääkäri
Unelmissas olet tuota kaikkea.
Teinit voisi vetää henkeä ja lopettaa uhoamisen
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Itsellä pillerit veti kokonaan halut pois ja jo toisen läsnäolo tuntui ärsyttävän ihan kamalasti...jos et halua erota niin suosittelen myös parisuhdeterapiaa :)
En käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. M29, Lääkäri
t. Se sama M29, lääkäri
Olen aina antanut muijilla takaisin. Ämmät ovat tasa-arvoa halunneet, ja sitä myös olen heille jakanut reilusti takaisin päin.
Just, just.
Onko seksinne ollut samanlaista ne 10 vuotta? Jos roolileikkejä, rankempaa otetta, leluja tai peppuseksiä ei vielä ole kokeiltu, löytyisikö niistä uutta säväystä?
Oletko mielestäsi seksikäs? Onko miehesi mielestäsi seksikäs? Ehkä jompi kumpi tai molemmat ovat päässeet vähän lihomaan tai eivät enää panosta pukeutumiseen ja muuhun laittautumiseen. Itsellä ainakin on kriittisempää tuntea itseni seksikkääksi kuin nähdä mieheni seksikkäänä.
Oletteko henkisellä tasolla / keskustelutasolla läheisiä? Sujuuko arki mukavasti? Oletko väsynyt henkisesti tai fyysisesti?
Kiihottaako apta sitten mikään tai kukaan muu?
Koittakaa lähentyä ilman odotusta seksistä. Halailua, silittelyä, hieromista ja pussailua ihan ohimennen ja sillain, että ei tarvitse jännittyä, että taas pitäisi haluta. Yhdessä sovitte, että ei mitään odotuksia.
Lääkäri ja pikkuämmä voisivat viedä uhonsa muualle, tällainen haluttomuus voi vaivata useampaakin suhdetta.
Voi v*ttu että on vaikeaa olla nainen. Huoh.