Auttakaa! Kuka keskisi mulle pätevän tekosyyn, miksi en voi mennä tänään verkostomarkkinointiesittelyyn
Pää lyö tyhjää. Keksisikö joku mulle hyvän tekosyyn, miksi en voi mennä tänään töiden jälkeen kuulemaan verkostomarkkinoinnista. Eräs puolituttu yrittää kai värvätä mua mukaan toimintaan. Inhoan kaikkea tuollaista verkostomarkkinointitoimintaa, mutta oon niin nössö, etten kehtaa suoraan sanoa, ettei kiinnosta yhtään. Eilen tähän lupauduin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olet miettinyt yön yli: ei olekaan sun juttu. Kiitos kuitenkin ja hyvää kesää!
Suosittelen tuollaista neutraalia mutta suoraa kieltäytymistä. Jos keksit tekosyitä että et pääse juuri tällä kertaa, niin saat miettiä samaa uudelleen seuraavalla kerralla. Kannattaa katkaista asia tähän, kyllä jokainen verkostomarkkinointiin hurahtanutkin tajuaa että se on kusetus johon kaikki eivät lähde ja ymmärtää perumisesi.
Vaimollani on juuri tuollainen väärä toimintamalli puhelinmyyjien kanssa. Hän kertoo tekosyitä miksi ei ehdi juuri nyt puhua asiasta, mutta myyjät tietysti soittelevat myöhmmin uudelleen ja saa monta viikkoa jättää kaikki tuntemattomat ja oudot numerot vastaamatta. Pitäisi vaan sanoa jämäkästi ei, tai vaikka vain katkaista puhelu. Outoa sinänsä, kun minulle vaimo osaa helpostikin sanoa ei ja silloin ei tosiaan on ei eikä siitä neuvotella.
Minua kutsutaan jatkuvasti kaikenmaailman Tuppervare- ja lastenvaatekutsuille.
Sanon aina kohteliaasti: "Anteeksi mutta tällaiset kutsut eivät ole yhtään minun juttuni."
Toimii.
Mulla oli aikanaa yksi nyrpeä luokkakaveri opiskeluaikana, kaikki yhteinen osallistuminen oli hänen mielestään paskaa enkä koskaan juuri hänen kanssaan jutellut. Kerran kuitenkin soitti oikein iloisella mielellä ja halusi tulla käymään koska hänellä oli oikeen hyvä juttu mulle ja halusi tulla siitä juttelemaan. Suostui ja sovittiin kahvittelu seuraavalle päivälle. Seuraavan päivän aamuna välähti että taitaa tämä älyttömän hyvä juttu olla verkostomarkkinointia, joten saman tien soitin ja peruin tämän tapaamisen ja kerroin että en halua kuulla asiasta vaikka kuinka mahtavaa olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Pää lyö tyhjää. Keksisikö joku mulle hyvän tekosyyn, miksi en voi mennä tänään töiden jälkeen kuulemaan verkostomarkkinoinnista. Eräs puolituttu yrittää kai värvätä mua mukaan toimintaan. Inhoan kaikkea tuollaista verkostomarkkinointitoimintaa, mutta oon niin nössö, etten kehtaa suoraan sanoa, ettei kiinnosta yhtään. Eilen tähän lupauduin.
Ei sun tarvi keksiä mitään "pätevää tekosyytä", kun voit vaan laittaa tekstarin että en pääsekään nyt tulemaan, sori.
Minusta pitää mennä, jos ei ole oikeaa syytä kieltäytyä, jos on kerran luvannut.
Ja sitten ottaa opiksren, ettei enää mene lupaamaan.
Itse nauraisin päin naamaa jos joku luulisi niin tyhmäksi että menisi pyytämään tuollaiseen mukaan.
Tai sitten jos kyse on jostain Zinzinosta niin menisin pokkana mukaan naureskelemaan kun porukka paasaa passiivista tuloista jne.
Sanot ettei sinulla ole riittävästi tuttuja, etkä siten saa kasvatettua verkostoa.
Lisäksi haluat säästää hänen rahojaan (nehän joutuvat kaiketi edelleen maksamaan siitä kun tuovat jonkun höynäytettävän mukanaan).
Eikä sinulla ole edes varastotilaa kaikille niille tavaroille jotka joutuisit hankkimaan.
Lähdetkö huomenna seksitreffeille kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Laitat viestin, että valitettavasti pitää nyt perua, tuli muuta, joka on nyt hoidettava heti. Ei sun tarvi selittää mitä muuta.
Näin sitä luulisi, mutta on sellaisiakin lapsekkaita ihmisiä, jotka tivaavat, että:"Mitä muuta, kerro?! Missä, kenen kanssa, miksi?"
Enpä muuten tullut ajatelleeksikaan, että hän pitää minua niin tyhmänä, että mut voisi helposti saada höynäytettyä mukaan. Koska niinhän se juuri on! :D Mukaan lähtee juuri sellaiset sinisilmäiset ihmiset, jotka luulevat tienaavansa tämän tyyppisellä toiminnalla jotakin.
Eli munhan tässä nyt pitäisi olla loukkaantunut :D
Terveisin aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Lähdetkö huomenna seksitreffeille kanssani?
:D
Ei kiitos, minulla on jo muita suunnitelmia huomiselle. Hyvää kesää kuitenkin! :)
Terveisin aloittaja
Sano että mieluummin kompastuisit katukiveykseen ja joutuisit sairaalaan kun menisit verkostomarkkinointitapahtumaan.