Mikä on kallein vaate/esine/asia, minkä omistat?
Rakennuksia, ajoneuvoja, kodinkoneita tai elektroniikkaa ei lasketa.
Kommentit (66)
Muutamat parin satasen kengät varmaan sitten. Sitten on näitä suhteessa kalliita, kuten 70€ trikoopaita tai 60€ luomiväripaletti.
Jos ei elektroniikkaa lasketa niin sitten varmaan kengät, 560€ maksoi
T:mies.
En omista mitään arvokasta. Kallein taitaa olla 95 euros maksava kalevalakoru.
Arvokkain asia, joka minulla on, on lapseni. En luopuisi mistäön hinnasta. (Kuten ei varmaan kovin moni muukaan)
Useita nykymaalauksia, kalleimmat noin kymppitonnin arvoisia.Suomalaisia ja muitakin.
Suurin osa puhuu siitä, mitä noista on maksanut. Arvo on sitten se, mitä noista saisi helposti myydessä.
Vierailija kirjoitti:
Lintukaukoputki 2500€
Swarovski vai Zeiss? Vai joku muu?
14k kultakorut ja cd kokoelma vietiin kun asuntooni murtauduttiin. Jäljelle jäi muu irtaimisto. Jos nyt yhtäkkiä alkaisin huutokauppaamaan tavaroitani saisin todennäköisesti valurautasängystäni muutaman satasen.
Mulla on useampi taulu, joiden hinnat ovat noin välillä 600-3000 euroa. Silmälasit olivat aika hiivatin kalliit, taisi olla yli tonnin.
Mullakin varmaan taide arvokkainta, sitäkään en ole itse ostanut vaan lähinnä perinyt. Pronssiveistos, josta saattaisi hyvällä säkällä saada ehkä enintään kymppitonnin ja joitain muotokuvia, joilla ei niin suurta arvoa ulkopuolisille.
Taitaapi olla sohva, tonnin luokkaa.
Espanjalaisen taiteilijan taulu, 15.000€.
Nuo em. nykymaalaukset ovat sellaisia että hinta on juurikin vähintään tuo. Ei kannata ostaa huonoja. Eikä periä.
Käykö huonekalut? Mun sänky maksoi pari vuotta sitten uutena 5000. Arvo ei varmaan enää ole kuin puolet alkuperäisestä.
Rannekello (Omega) maksoi noin 3000. Sohva saattoi maksaa enemmän, mutta sen arvo on jo tippunut.
Mulla on joitain perittyjä astioita, koruja ja tauluja, joiden arvoa en tiedä.
Piano n. 5000€