Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis miten löydän naisen ,jolla ei ole ystäviä tai kavereita?

Vierailija
08.06.2017 |

Itselläni menee naisten kanssa hyvin ennen kuin kyylevat ettei minulla ole kavereita. neuvokaa minua.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sitten sanoo?

Vierailija
2/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sitten sanoo?

sanovat jotain ympäripyöreää ja katoavat elämästäni muutaman päivän päästä . ( en siis itse tuo asiaa esiin, mutta en rupea valehtelemaan jos kysyvät millaisia ystäväni ovat)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla ei ole kavereita tai ystäviä?

Vierailija
4/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sitten sanoo?

sanovat jotain ympäripyöreää ja katoavat elämästäni muutaman päivän päästä . ( en siis itse tuo asiaa esiin, mutta en rupea valehtelemaan jos kysyvät millaisia ystäväni ovat)

Mulla ei oikein ole, tai ehkä korkeintaan kavereita, johtuu siitä että tykkään olla kotona/harrastaa jotain miehen kanssa eikä aika riitä kaikkeen. Ihmissuhteet vaatii ylläpitoa. Tykkään käydä ihan yksin salilla/lenkillä.Ohje on, että etsi introverttejä naisia tai mainitte jopa deitti-ilmoituksessa etsiväs introverttiä.

Vierailija
5/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei aavistustakaan. en vaan saa kavereita vaikka olen mielestäni kuten muutkin ihmiset ja kysyn ihmisiä tekemään asioita kanssani, mutta eivät yleensä tule.

ap

Vierailija
6/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan käy missään juuri siitä syystä että ei ole kavereita, niin vaikea sanoa mistä minunlaisia voisi löytää..

N24

Vierailija
7/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan käy missään juuri siitä syystä että ei ole kavereita, niin vaikea sanoa mistä minunlaisia voisi löytää..

N24

Sama! En käy koskaan missään kun ei ole kavereita, niin parisuhdettakaan ei tällä menolla löydy mistään.

Vierailija
8/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen eikä mullakaan kavereita oo. Tai on, mutta en niitä halua kauhean usein nähdä. Tykkään enemmän olla yksin / miehen kanssa.

Vierailija
9/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitti palstalle ilmoitus "arvostaisin jos sinulla ei olisi ystäviä".

Ei vaan. Olet tavannut typeriä ihmisiä. Minua ei haittaisi vaikka miehellä ei ole ystäviä, kunhan ei takerru sitten liikaa minuun ja ole mustasukkainen omistani :)

Vierailija
10/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytää tuolta pitkin yksin haahuilemasta.

Vierailija
11/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei aavistustakaan. en vaan saa kavereita vaikka olen mielestäni kuten muutkin ihmiset ja kysyn ihmisiä tekemään asioita kanssani, mutta eivät yleensä tule.

ap

Väittäisin, että et kuitenkaan ole kuten muut ihmiset, vaan vain kuvittelet olevasi. Ja se sosiaalisten tilanteiden puute on ongelma. Sillä sinulla on jokin ongelma, jonka vuoksi sinulla ei ole kavereita. Ja se sama ongelma tulee olemaan parisuhteessakin kompastuskivi. Puhun kokemuksesta.

Mutta voit olla ihan hyvillä jäljillä siinä, että toinen samanlainen voisi ymmärtää sinun ongelmaasi parhaiten. Ja ennen kaikkea katsoa sitä läpi sormien, kun tietää, ettei itsekään ole täydellinen.

Itselleni ihmissuhde kaverittoman ihmisen kanssa on pysynyt kasassa vain siksi, että joudun joka tapauksessa tekemään hänen kanssaan töitä. Joten jotta työnteosta ei tule mahdotonta, niin kakki tilanteet on vain kestettävä. Mutta täytyy sanoa, että elämäni vaikein ihmissuhde tämä on.

Vierailija
12/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Väittäisin, että et kuitenkaan ole kuten muut ihmiset, vaan vain kuvittelet olevasi. Ja se sosiaalisten tilanteiden puute on ongelma. Sillä sinulla on jokin ongelma, jonka vuoksi sinulla ei ole kavereita. Ja se sama ongelma tulee olemaan parisuhteessakin kompastuskivi. Puhun kokemuksesta.

Mutta voit olla ihan hyvillä jäljillä siinä, että toinen samanlainen voisi ymmärtää sinun ongelmaasi parhaiten. Ja ennen kaikkea katsoa sitä läpi sormien, kun tietää, ettei itsekään ole täydellinen.

Itselleni ihmissuhde kaverittoman ihmisen kanssa on pysynyt kasassa vain siksi, että joudun joka tapauksessa tekemään hänen kanssaan töitä. Joten jotta työnteosta ei tule mahdotonta, niin kakki tilanteet on vain kestettävä. Mutta täytyy sanoa, että elämäni vaikein ihmissuhde tämä on.

työskentelen suuressa firmassa ja puhun päivittäin noin  20 ihmisen kanssa  projekteista sekä asiakkaiden kanssa. lisäksi on monia tilaisuuksia iltaisin. eli sosiaaliset tilanteet eivät ole ongelma. naisetkin pitävät jutustelustani ja ulkonäöstäni kunnes huomaavat etten tunne oikeasti ketään. 

ap

Vierailija
13/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei voi päältäpäin nähdä, kenellä on kavereita ja kenellä ei. Jos tämä on vaatimus, se pitää vaan suoraan kysyä, jos on pokkaa tai ilmaista vaikka jossain deittipalstalla. En tiedä onko mitään paikkaa, mistä varmasti tällaisia naisia tai miehiä löytää.

Vierailija
14/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä on täyttä paskaa ja yleistystä. Minäkin puhun kokemuksesta. 

Vierailija
15/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kavereita. Minut löytää kotoa, kaupoista, kirjastosta, ulkoilemasta, yliopistolta...

Vierailija
16/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kavereita. Minut löytää kotoa, kaupoista, kirjastosta, ulkoilemasta, yliopistolta...

Wau, onpa mahtavan selkeät tuntomerkit - nyt kyllä löydät roppakaupalla  sekä ystäviä, että sen mielitiettysi vihdoin  elämääsi! :/

Vierailija
17/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi löytää lenkkipolulta (jossa en tosin ole otollisimmillani tutustumaan keneenkään), kirjastosta, ruokakaupasta, töistä tai jostain hiljaisesta kahvilasta jossa ei ole opiskelijalössiä tai muita hipstereitä tunnelmoimassa tuntitolkulla yhden teekupposen tai latten ääressä. Käyn myös ravintolassa syömässä yksin, matkustan yksin ja shoppailen (harvoin) yksin.

Vaikka minulla ei ole ystäviä tai kavereita, minulla on kuitenkin miesystävä, jota tapailen silloin tällöin. En ole kuitenkaan täysin tyytyväinen tilanteeseen. Mieluummin seurustelisin jonkun kanssa oikeasti, jakaisin enemmän asioita. Joka päivä ei tarvitse nähdä eikä yhdessä asua, mutta olisi kiva matkustaa yhdessä ja viettää muutenkin lomia yhdessä.

Vierailija
18/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että juurikin muutama viikko sitten ei enää kiinnostanut jatkaa juttelua muuten ihan mukavalta vaikuttavan miehen kanssa. Tulin kysyneeksi, että on liikkeellä kavereiden kanssa, omani olivat tupakalla käymässä. Niin totesi, ettei hänelle ole kavereita. Jotenkin yllätyin ja hän selitti perään, että hän ei tarvitse kavereita. Öööhh...

Vierailija
19/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
20/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tunnustaa, että juurikin muutama viikko sitten ei enää kiinnostanut jatkaa juttelua muuten ihan mukavalta vaikuttavan miehen kanssa. Tulin kysyneeksi, että on liikkeellä kavereiden kanssa, omani olivat tupakalla käymässä. Niin totesi, ettei hänelle ole kavereita. Jotenkin yllätyin ja hän selitti perään, että hän ei tarvitse kavereita. Öööhh...

Oot kyllä ennakkkoluulonen. Mikset olis voinut jatkaa juttelua? Mukavasta miehestä tulee kertaheitolla hylkiö, kun myöntää, ettei ole kavereita. Kannattaa miehet vaan valehdella, että on paljon kavereita. Pääsee helpommalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi