Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis miten löydän naisen ,jolla ei ole ystäviä tai kavereita?

Vierailija
08.06.2017 |

Itselläni menee naisten kanssa hyvin ennen kuin kyylevat ettei minulla ole kavereita. neuvokaa minua.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kavereita. Minut löytää kotoa, kaupoista, kirjastosta, ulkoilemasta, yliopistolta...

Heh, vai "löytää" sinut kotoa. Eipä puutukaan kuin se kotisi osoite. Ja mitenkähän oikeasti reagoisit, jos sieltä kotoasi tulisin sinua etsimään

Vierailija
22/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kavereita. Minut löytää kotoa, kaupoista, kirjastosta, ulkoilemasta, yliopistolta...

Heh, vai "löytää" sinut kotoa. Eipä puutukaan kuin se kotisi osoite. Ja mitenkähän oikeasti reagoisit, jos sieltä kotoasi tulisin sinua etsimään

En luultavasti kiljuisi riemusta, koska vaikutat aika huumorintajuttomalta ihmiseltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytää parhaiten kadulta kävelemässä. Tunnistat olemuksestani joka on syrjäänvetäytyvä.

Vierailija
24/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanokaas mikä siinä miehen kaverittomuudessa on niin pelottavaa.

Vierailija
25/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan aina naisen ja pakotan laittamaan välit poikki ystäviin ja sukuun. Naisen paikka on kotona.

t. joku hirveä ihminen

Vierailija
26/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanokaas mikä siinä miehen kaverittomuudessa on niin pelottavaa.

Läheskään kaikille naisille ei olekaan. Eikä minullekaan siinä ole mitään pelottavaa, mutta olen todennut, että minun kanssani sellaiset suhteet eivät toimi. Jos toinen on luonteeltaan introvertti, hän jaksaa vain rajallisen määrän sosiaalisia kontakteja. Itse olen ekstrovertti ja tapaan niin sukulaisiani kuin ystäviänikin paljon. Myös kotonani, mikä taas aiheuttaisi introvertissa puolisossa ärsyyntymistä. Introverttiä ei myöskään saa lähtemään mukaansa sukujuhliin yms paikoihin tai jos hän lähteekin, niin lähtee mukaan pitkin hampain. Ja ymmärrän tuon ihan hyvin enkä sen vuoksi halua suhdetta introvertin miehen kanssa. 

Jos taas kyse on miehestä, joka haluaisi kavereita ja haluaisi olla muiden ihmisten kanssa, tällaisesta miehestä tulee helposti takertuja. Ihan jo kavereistaankin huomaa, että jos on toiselle ainoa ystävä, tämä haluaa sinulta kaiken ystävillesi tarkoitetun ajan. Muille ystäville ei ole enää aikaa tai jos heitäkin tapaa, tämä yksi haluaa aina tulla mukaan. Tällainen ihminen - olipa hän puoliso tai kaveri - on kuin kahle jalassa. 

Lika barn leka bäst eli tosiaankin kannattaa etsiä sellaisia kumppaniehdokkaita, jotka haluavat samoja asioita kuin mitä itse haluat. 

Vierailija
27/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä on yks. Ainoa ystäväni asuu toisella puolella Suomea. En ikinä käy missään tai tee mitään, en siis myöskään käy treffeillä. Ei musta kukaan mies kuitenkaan kiinnostu. En oo puhunut vapun jälkeen sanaakaan ääneen.

Vierailija
28/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vielä yksi. Laitan aina välillä nettideittiin ilmoituksen jossa mainitsen yleensä introverttiuden, yksinäisyyden ja toiveen siitä että yhteyttä ottavalla miehellä olisi baarijuoksut jo juostu. Silti yhteyttä ottaa vain miehet jotka juoksee koko ajan kavereiden kanssa bileistä toiseen eikä mitään yhteistä pidemmän päälle ole.

29/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä olen mutta valitettavasti olen varattu. Miehelläni on paljon kavereita ja hänellä ei juuri riitä aikaa minulle. Itsellä ei ole kuin yksi kaveri, joka haluaa nähdä ehkä 2x/vuosi.

Vierailija
30/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee muuten löytää sellaista vapaata naista, joka ei ole yhdenkään miehen liekassa vaikka näennäisesti vapaa olisikin.   Panosuhde ainakin yleensä on, tai taloudellinen hyväksikäyttäjämiestuttu.

Vierailija
31/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ystävättömät ollaan yleensä erakoita tai introvertteja niinkuin nykyään sanotaan ja se että miehellä ei ole ystäviä tuo mieleen pelon,että mies takertuu parisuhteessa ja yksin olo on mennyttä.

Minä haluaisin suhteen,mutta kukaan mies ei ymmärrä etten halua hengata 24/7 vaan näkeminen pari kertaa viikossa on tarpeeksi.

Vierailija
32/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikee muuten löytää sellaista vapaata naista, joka ei ole yhdenkään miehen liekassa vaikka näennäisesti vapaa olisikin.   Panosuhde ainakin yleensä on, tai taloudellinen hyväksikäyttäjämiestuttu.

Bullshit. Me naiset jotka olemme oikeasti vapaita, emme myöskään halua sinunlaistasi epäilijää ja kyräilijää pitämään meitä talutusnarussa. Tekstistäsi huokuu luottamuspula.

Vierailija
33/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bullshit. Me naiset jotka olemme oikeasti vapaita, emme myöskään halua sinunlaistasi epäilijää ja kyräilijää pitämään meitä talutusnarussa. Tekstistäsi huokuu luottamuspula.

Luottamusta on sitten kun on osoitettu että on sen arvoinen.  Miksi lähtökohtaisesti pitäisi olettaa että jokainen uusi tuttavuus olisi luotettava.  On noita koijaustapauksia ihan riittämiin ollut, kun on luotettu johonkin nettissä tuttavaksi tulleeseen sinisilmäisesti ja jopa lainarahaa otettu niille annettavaksi.  Ja toisekseen kunnon alffaruros pitää useammankin naisen seksuaalisesti tyydytettynä ja pyörittää omaa rinkiään, jossa jokainen saa oman osansa ajallaan. Siinä sitten yrittää riistää tuosta vaikutuspiiristä itselleen naisystävän... onnistuuhan se, en epäile ollenkaan.

Vierailija
34/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan käy missään juuri siitä syystä että ei ole kavereita, niin vaikea sanoa mistä minunlaisia voisi löytää..

N24

Sama täällä! Olisi kyllä kiva käydä joskus jossain ulkona mutta yksin en kehtaa mennä. Asun vielä melko pienessä kaupungissa joten yksinäinen nuori nainen jossain drinkillä tai ihan vaan kahvilassa olisi outo näky enkä todellakaan kaipaa ihmisten kummeksuntaa ja ikävää huomiota. Joskus olen käynyt yksin yksillä ja pistin kyllä silmään kuin huutomerkki niiden isojen kikattavien tyttö- ja poikaporukoiden joukossa. Oli kyllä ahdistavaa ja masentavaa. Nykyään pysyn suosiolla kotona. N22

Vierailija
35/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaverittomat ihmiset yhteystietoja vaihtamaan, niin voitte käydä yhdessä ulkona!

Vierailija
36/36 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi mainiosti kaveritonkin mies. Itselläni on vain muutama hyvä ystävä, joiden seurassa viihdyn. Muuten olen introvertti ja viihdyn hyvin yksinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän