Tekipä mies hyvän makaronisalaatin
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
No mitö siihen tulee?
Fusillipastaa, maustekurkkua, sipulia, paprikaa, balkaninmakkaraa, smetanaa ja majoneesia. Kuulostaa varmaan kummalta, mutta mulle maistuu. T:Ap
Miehet on monesti hyviä tekemään tuon tyylisiä ruokia. Mistä lie johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kiititkö myös miestäsi?
Tietenkin kiitin:) T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet on monesti hyviä tekemään tuon tyylisiä ruokia. Mistä lie johtuu.
Mies tekee yleensä hyvää ruokaa mutta välillä sen kokeilut on liikaa mun makunystyröille. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitö siihen tulee?
Fusillipastaa, maustekurkkua, sipulia, paprikaa, balkaninmakkaraa, smetanaa ja majoneesia. Kuulostaa varmaan kummalta, mutta mulle maistuu. T:Ap
Mikä tosta tekee SALAATIN?!?
Meillä mies on aina ollut se kokki. Mies tykkää kokata ja tekee todella hyviä ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitö siihen tulee?
En tiedä. Meillä sitä on aina sanottu salaatiksi. Miksi sä sitä sanoisit? T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on aina ollut se kokki. Mies tykkää kokata ja tekee todella hyviä ruokia.
Niin meilläkin. Välillä se maustaminen vaan menee överiksi. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Makaronimössöksi sanoisin.
Meillä makaronimössö on keitettyä makaroonia paistetun jauhelihan ja sipulin kera. Oli lasten mökkiherkkua aikoinaan:) T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitö siihen tulee?
Höh. Vrt. italianSALAATTI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitö siihen tulee?
Siis kaisersalaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitö siihen tulee?
Höh. Vrt. italianSALAATTI!
Juuri niin. Ihan normaalilta pastasalaatilta kuulostaa ap:n iltapala. Mitä ihmettelemistä siinä on?
Pitääkö salaatissa olla siis salaattia, että se on salaatti? Meillä syödään jopa hedelmäsalaattia ilman salaattia:) T:Ap
No mitö siihen tulee?