Ihmiset ovat sitä helpommin kontroloitavissa mitä vähemmän heille annetaan aikaa ajatella?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mene Pohjois-Koreaan.
Millä tavoin ihmisten käytös muuttuisi esim 6 tunnin työpäivän myötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Pohjois-Koreaan.
Millä tavoin ihmisten käytös muuttuisi esim 6 tunnin työpäivän myötä?
Siis ihminenhän on laumaeläin ja narsisti.
No joo, siis ostopäätöksissä ainakin hoputtaminen auttanee.
"Tätä huonetta on enää yksi jäljellä!"
"Tarjous voimassa viikonlopun!"
Funtsin tätä sanomaasi ja onhan se tosiaan noin! Teini-ikäinen kun pyytää jotain/pyytää päästä jonnekin, vastaus pitäisi aina antaa lähes välittömästi. Mitä vähemmän aikaa saan miettiä, sitä todennäköisemmin saa haluamansa vastauksen. Usein kadun, mutta ei sitten oikein voi enää peruakaan, jos on luvan johonkin antanut.
Olen itse asiassa päättänyt monesti, että "otan" kaiken ajan, jonka tarvitsen ennen kuin vastaan. Ja silti menen usein samaan halpaan ja kadun lähes välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Mene Pohjois-Koreaan.
mm Aivopesu, pelottelu, suuren massan houkutteleminen puolelleen vähemmistöä vastaan ja sivistyksen tarjonnan laiminlyöminen ovat vallankäytön välineitä.
Vierailija kirjoitti:
Funtsin tätä sanomaasi ja onhan se tosiaan noin! Teini-ikäinen kun pyytää jotain/pyytää päästä jonnekin, vastaus pitäisi aina antaa lähes välittömästi. Mitä vähemmän aikaa saan miettiä, sitä todennäköisemmin saa haluamansa vastauksen. Usein kadun, mutta ei sitten oikein voi enää peruakaan, jos on luvan johonkin antanut.
Olen itse asiassa päättänyt monesti, että "otan" kaiken ajan, jonka tarvitsen ennen kuin vastaan. Ja silti menen usein samaan halpaan ja kadun lähes välittömästi.
Miksi pienet arjen murheet kasautuva niin suuriksi, että ihmiset riitelevät ja eroavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Pohjois-Koreaan.
mm Aivopesu, pelottelu, suuren massan houkutteleminen puolelleen vähemmistöä vastaan ja sivistyksen tarjonnan laiminlyöminen ovat vallankäytön välineitä.
Kyllä. Jos radiosta soitetaan yhtä ja samaa tiettyä radiokanavaa niin sehän on suorastaan kiinalaista kidutusta. ;D
Miksi nuorten miesten lukuharrastus on laskemaan päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Pohjois-Koreaan.
Kyllä. Jos radiosta soitetaan yhtä ja samaa tiettyä radiokanavaa niin sehän on suorastaan kiinalaista kidutusta. ;D
Mikä saa ihmiset ahneeksi ja mikä tyytymään ja sopeutumaan?
Muuan entinen ranskalainen giljotiinipyöveli (Fernand Meysonniér) sanoi haastattelussaan ihan tuota samaa kuin ap:kin "ei pidä antaa tuomitulle aikaa ajatella"...
Vierailija kirjoitti:
Muuan entinen ranskalainen giljotiinipyöveli (Fernand Meysonniér) sanoi haastattelussaan ihan tuota samaa kuin ap:kin "ei pidä antaa tuomitulle aikaa ajatella"...
Tuomittu voi toimia tehokkaasti mutta tavallisesti laaduttomasti.
ap
Mene Pohjois-Koreaan.