Mitä ajattelet aikuisesta ihmisestä joka kommentoi toisen naisen meikkiä näin
"Niin sillähän on meikkiä. Kyllähän minustakin varmaan tulis vaikka minkä näköinen jos minäkin laittaisin meikkiä!"
Ok. No jos asia vaivaa niin laittaisi sitten...
Kommentit (11)
Kateellinen kun ei osaa tai jaksa itse meikata.
Kateellinen mutta ei meikkaamisesta vaan siitä että toinen näyttää hyvältä. Vähättelee toista ja korostaa itseään kuinka olisi muka itse yhtä hyvännäköinen meikillä vaikka kaikki kyllä näkee mikä on totuus.
"Jos mäkin tekisin noin niin mä oisin vielä parempi tai ainakin ihan yhtä hyvä!" Joo. Näytä se äläkä jossittele.
Vierailija kirjoitti:
"Niin sillähän on meikkiä. Kyllähän minustakin varmaan tulis vaikka minkä näköinen jos minäkin laittaisin meikkiä!"
No siis tosiasiahan on, että meikillä saa peitettyä ja muutettua kasvonpiirteitä itselleen mieluiseen suuntaan.
Enkä mä usko että sitä kommentoijaa asia vaivaa sen enempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis tosiasiahan on, että meikillä saa peitettyä ja muutettua kasvonpiirteitä itselleen mieluiseen suuntaan.
Enkä mä usko että sitä kommentoijaa asia vaivaa sen enempiä.
No kyllä mä ainakin olisin imarreltu jos herättäisin jossakussa niin suuria tunteita että pitää lähteä puolustamaan itseään ja vähättelemään/arvostelemaan minua ulkonäköasiassa.
Ei kaikista tule "minkäänlaisia" vaikka laittaisi naamaan kilon puuteria.... Näin. Ketään ei tehdä meikillä kauniiksi. Jokainen on kaunis jo ennen sitä.
Et pysty muuttamaan kasvonpiirteitä meikillä toisiksi. Et voi muuttaa luuston rakennetta. Tyhmä.
Epävarma, ei ole saanut kokea olevansa kaunis, ei ole saanut kokeilla prinsessaleikkejä, ei osaa eikä halua tehdä itseään kauniiksi, säikkyy miehiä, ei uskalla olla näkyvä.
Pitää ko. henkilöä hyvännäköisenä ja uskottelee että kyse on vain meikistä.