Mikael Granlund muutti Jenni Vartiaisen asuntoon! Seiska kertoo.
Kommentit (19)
vitsi toiminee jos miettii että granlund muutti jennin asuntoon kysymättä jenniltä lupaa t. #1
Aika kallis vuokra mutta Miklulla on varaa, tienaa 3 miljoonaa euroa vuodessa.
Jennillä menee rahallisesti niin hyvin, ettei hänen tarvitsisi lainkaan enää laulaa tai tehdä ammattinsa musiikkipedagogin töitä. Silti hän uskaltaa uudistua musiikillisesti ja rohkeasti tehdä mm Turvasanan kaltaisen biisin jossa kokonaan oma sävellys ja sanoitus ilman Immosen kummittelua taustalla. Hän ei myöskään osallistu Vain elämää ohjelmaan rahan takia, vaan siksi koska edellinen reissu sinne meni aika lailla pieleen eikä hän saanut itsestään annettua riittävästi (itse sanoi näin).
Nyt saa vielä kämpästään 3600 euroa kuussa vuokraa. Erinomainen esimerkki menestyvästä naisesta.
Äkkiseltään otsikosta luulisi, että Jenni on iskenyt Mikaelin ja muuttaneet avoliittoon :D
Vierailija kirjoitti:
Äkkiseltään otsikosta luulisi, että Jenni on iskenyt Mikaelin ja muuttaneet avoliittoon :D
Granlundilla on jo muijakaveri eikös?
Kämppä on kyllä aika staili. Itse voisin makssaa siitä n.1000 egee /kk.
Vierailija kirjoitti:
Kämppä on kyllä aika staili. Itse voisin makssaa siitä n.1000 egee /kk.
vuokralle voisin mennä mutta maksaisin luonnossa
Samaan hintaan voisi asua hotellissa ja saisi siivouksen ja aamiaisen.
Vierailija kirjoitti:
Samaan hintaan voisi asua hotellissa ja saisi siivouksen ja aamiaisen.
Hotellissa ei ole jääkaappia, vain minibaari. Sauna puuttuu. Oma rauha puuttuu. Koti on aina koti. Jos on miljonääri kuten Mikael, ymmärrän hyvin tuontasoisen kämpän vuokralle, vaikka asuukin Jenkeissä.
Jenni voisi vähän avustaa näitä köyhiä pisdiksiä kuten Sieppi ja Aitolehti ulosotoissa. Rahaa kun näyttää olevan...
Vierailija kirjoitti:
Jenni voisi vähän avustaa näitä köyhiä pisdiksiä kuten Sieppi ja Aitolehti ulosotoissa. Rahaa kun näyttää olevan...
Mä jotenkin tykkään näistä kaikesta huolimatta. Jenni V on kyllä business woman. Ihania naisia on Suomen tähtikartalla 😊
Jenni on kaunis, älykäs, ihmisenä mukava ja kiva, menestynyt, hyvä laulaja ja musiikintekijä. Hänellä on myös hyvä ammatti musiikkiuran lisäksi. Lisäksi hän on rikkaimpia suomalaisista laulajista kun Cheek, Ylönen ja Nightwishin tyypit lasketaan pois.
Näistä syistä av-mammat häntä vihaavatkin ...
Vierailija kirjoitti:
Mihin Jenni itse meni?
Tänne:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jenni-Vartiainen-satsasi-laatuun-uusi-oky…
Vierailija kirjoitti:
Jennillä menee rahallisesti niin hyvin, ettei hänen tarvitsisi lainkaan enää laulaa tai tehdä ammattinsa musiikkipedagogin töitä. Silti hän uskaltaa uudistua musiikillisesti ja rohkeasti tehdä mm Turvasanan kaltaisen biisin jossa kokonaan oma sävellys ja sanoitus ilman Immosen kummittelua taustalla. Hän ei myöskään osallistu Vain elämää ohjelmaan rahan takia, vaan siksi koska edellinen reissu sinne meni aika lailla pieleen eikä hän saanut itsestään annettua riittävästi (itse sanoi näin).
Nyt saa vielä kämpästään 3600 euroa kuussa vuokraa. Erinomainen esimerkki menestyvästä naisesta.
Joo kaikkien pitäisi ottaa mallia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikkien pitäisi ottaa mallia
Sarcasm.
Seuraava kuva: jenni mutisee keittiön pöydän ääressä "voi helvetti" ja taustalla huoneistossa granlundin lätkäkamoja pitkin poikin ja granlund pelaamassa pleikkarilla nhl:ää sohvalla.