Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikael Granlund muutti Jenni Vartiaisen asuntoon! Seiska kertoo.

Vierailija
08.06.2017 |

Vuokra 3600 euroa kuukaudessa. Jenni kyllä tienaa...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava kuva: jenni mutisee keittiön pöydän ääressä "voi helvetti" ja taustalla huoneistossa granlundin lätkäkamoja pitkin poikin ja granlund pelaamassa pleikkarilla nhl:ää sohvalla.

Vierailija
2/19 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi toiminee jos miettii että granlund muutti jennin asuntoon kysymättä jenniltä lupaa  t. #1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitushakuinen aloitus. Seiskasta näkee asian oikean laidan...

Vierailija
4/19 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallis vuokra mutta Miklulla on varaa, tienaa 3 miljoonaa euroa vuodessa.

Vierailija
5/19 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennillä menee rahallisesti niin hyvin, ettei hänen tarvitsisi lainkaan enää laulaa tai tehdä ammattinsa musiikkipedagogin töitä. Silti hän uskaltaa uudistua musiikillisesti ja rohkeasti tehdä mm Turvasanan kaltaisen biisin jossa kokonaan oma sävellys ja sanoitus ilman Immosen kummittelua taustalla. Hän ei myöskään osallistu Vain elämää ohjelmaan rahan takia, vaan siksi koska edellinen reissu sinne meni aika lailla pieleen eikä hän saanut itsestään annettua riittävästi (itse sanoi näin).

Nyt saa vielä kämpästään 3600 euroa kuussa vuokraa. Erinomainen esimerkki menestyvästä naisesta.

Vierailija
6/19 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään otsikosta luulisi, että Jenni on iskenyt Mikaelin ja muuttaneet avoliittoon :D

Vierailija
7/19 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään otsikosta luulisi, että Jenni on iskenyt Mikaelin ja muuttaneet avoliittoon :D

Granlundilla on jo muijakaveri eikös?

Vierailija
8/19 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä on kyllä aika staili. Itse voisin makssaa siitä n.1000 egee /kk.

Vierailija
9/19 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppä on kyllä aika staili. Itse voisin makssaa siitä n.1000 egee /kk.

vuokralle voisin mennä mutta maksaisin luonnossa

Vierailija
10/19 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan hintaan voisi asua hotellissa ja saisi siivouksen ja aamiaisen.

Vierailija
11/19 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan hintaan voisi asua hotellissa ja saisi siivouksen ja aamiaisen.

Hotellissa ei ole jääkaappia, vain minibaari. Sauna puuttuu. Oma rauha puuttuu. Koti on aina koti. Jos on miljonääri kuten Mikael, ymmärrän hyvin tuontasoisen kämpän vuokralle, vaikka asuukin Jenkeissä.

Vierailija
12/19 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni voisi vähän avustaa näitä köyhiä pisdiksiä kuten Sieppi ja Aitolehti ulosotoissa. Rahaa kun näyttää olevan...

Vierailija
13/19 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni voisi vähän avustaa näitä köyhiä pisdiksiä kuten Sieppi ja Aitolehti ulosotoissa. Rahaa kun näyttää olevan...

Mä jotenkin tykkään näistä kaikesta huolimatta. Jenni V on kyllä business woman. Ihania naisia on Suomen tähtikartalla 😊

Vierailija
14/19 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on kaunis, älykäs, ihmisenä mukava ja kiva, menestynyt, hyvä laulaja ja musiikintekijä. Hänellä on myös hyvä ammatti musiikkiuran lisäksi. Lisäksi hän on rikkaimpia suomalaisista laulajista kun Cheek, Ylönen ja Nightwishin tyypit lasketaan pois. 

Näistä syistä av-mammat häntä vihaavatkin ...

Vierailija
15/19 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Jenni itse meni?

Vierailija
16/19 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin Jenni itse meni?

Tänne:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jenni-Vartiainen-satsasi-laatuun-uusi-oky…

Vierailija
17/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Mikael sopisivat hyvin yhteen. Siis avoliittoon. 

Vierailija
18/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennillä menee rahallisesti niin hyvin, ettei hänen tarvitsisi lainkaan enää laulaa tai tehdä ammattinsa musiikkipedagogin töitä. Silti hän uskaltaa uudistua musiikillisesti ja rohkeasti tehdä mm Turvasanan kaltaisen biisin jossa kokonaan oma sävellys ja sanoitus ilman Immosen kummittelua taustalla. Hän ei myöskään osallistu Vain elämää ohjelmaan rahan takia, vaan siksi koska edellinen reissu sinne meni aika lailla pieleen eikä hän saanut itsestään annettua riittävästi (itse sanoi näin).

Nyt saa vielä kämpästään 3600 euroa kuussa vuokraa. Erinomainen esimerkki menestyvästä naisesta.

Joo kaikkien pitäisi ottaa mallia

Vierailija
19/19 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kaikkien pitäisi ottaa mallia

Sarcasm.