Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystäväni on kokoajan oudon hyväntuulinen. Tunnetteko te tällaisia ihmisiä?

ei_kiitos_isukeille
08.06.2017 |

Ollaan seurusteltu viisi kuukautta. Hän on aivan ihana! Koko ajan nauravainen ja iloinen. Niin erilainen kuin aikaisemmat mieheni, joista etenkin pitkäaikaisin eksäni oli lähinnä vihainen kokoajan. Tunsin tämän nykyiseni melkein kymmenen vuotta ennen meidän suhdetta. Tuolloin hän oli varattu ja luulin hänen vaan esittävän iloista kodin ulkopuolella, jopa säälin hänen vaimoaan, kun luulin hänen olevan hirveä pirttihirmu kotona esitettyään hyväntuulista muille koko päivän.

Totuus on kuitenkin toinen. Hänellä ei ole ikinä huonoa päivää. Hän ei ole edes mikään kultalusikka suussa syntynyt, vaan kokenut rajuakin sairastamista ja työttömyysjaksoja. Silti niin sanotut valituksetkin hän tekee hymy huulillaan. Esim. jos hän on tosi väsynyt, niin hän voi sanoa haukotellen:"Hitsi, kun väsyttää! Voi miten ihana onkaan sitten illalla käpertyä lämpöiseen sänkyyn. Etenkin sinun kanssasi, rakkaani." Hän tekee minun huonoistakin päivistä hyviä. Minä vaan pelkään menettäväni hänet, koska vaikka kuinka yritän, niin en ole yhtä positiivinen ihminen kuin hän. Hassua miten sitä osasi suhtautua paremmin siihen kokoajan negatiiviseen eksään ja pidin häntä inhimillisenä, vaikka ihan samasta asiasta on tavallaan kyse, mutta vaan toisinpäin. Sille eksälle päivä oli huono jo ihan ilman mitään syytä. Tälle nykyiselle päivä on aina hyvä ilman mitään syytä.

Minun on jotenkin tosi vaikea suhtautua häneen. Ihan kuin hän esittäisi kokoajan, vaikkei varmaankaan ole siitä kyse. Hän ei vaan tunnu inhimilliseltä ihmiseltä. Tunnen monesti olevani huono hänen rinnallaan, kun en osaa olla positiivinen kaiken aikaa. Auttakaa, miten oppisin suhtautumaan häneen? Olen tosi rakastunut ja tahtoisin tämän toimivan. Minun vaan pitäisi päästä jotenkin tästä jatkuvasta omasta olosta eroon, jossa koen olevani huonompi ihminen kun hän, koska valitan ja minulla on huonoja päiviä..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisia ihmisiä on olemassa. Toki ei mikään yleinen ilmiö.

Vierailija
2/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä universumia joka päivä ja tee lapsi hänen kanssaan. Nauti elämästäsi. Näin minä tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku antaa sille pimppiä salaa ja pysyy näin hyväntuulisena.

Vierailija
4/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiva aloitus. Hyväntuulinen ihminen on Suomessa hämärä ja outo.

Vierailija
5/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia vihataan.

Vierailija
6/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tulee mieleen, että hän onkin joskus yhtäkkiä odottamatta täysin pahantuulinen. Että koko hyväntuulisuus on vain pelottavaa feikkausta. Itsekin sanoit kokevasi niin.

Vierailija
7/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sellainen olla myös rasittavaa.

Vierailija
8/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sellainen olla myös rasittavaa.

Jos hyväntuulisuus on aitoa, niin ei välttämättä....

Vierailija
9/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kamalaa. Toinen on mitä hienoimmalla luonteella varustettu, positiivinen asenteeltaan, ystävällinen ja toista huomioiva, muttei sekään kelpaa....

Ap, menin tuollaisen miehen kanssa naimisiin 23 vuotta sitten. Kyllä hän on edelleen tuollainen, tosi positiivinen ja hyväntuulinen, hyvä huumori (ei silti mikään pelle) ja rakastava puoliso ja isä. En kyllä ole koskaan keksinyt valittaa tästä :)

Vierailija
10/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat hyväntuulisia koko ajan. Tyyliin Robin, jonka elämä taitaa oikeasti olla aina hyväntuulista, jos telkkarisarjaan on uskominen.

Toisaalta myös sanotaan, että vihaisin ihminen asuu kiltin ihmisen sisällä. Anoppini oli tällainen. Appiukko oli tosi ilkeä, mutta anoppi aina vain hymyili. Luonnotonta.

Vierailija
11/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se hakkaa puita kirveella virne naamallaan niin juokse äkkiä pois.

Vierailija
12/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoissa on hana joka säätelee hyväntuulisuutta ja onnellisuutta. Joillain tämä on pysyvästi isolla ja joillain pienellä. Aika järkyttävää oikeastaan.

Vierailija
13/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ehkä narsisti.

Vierailija
14/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti! Mun työkaverini on tällainen, ja piristää koko työyhteisöä ihan vaan olemassaolollaan. Joskus olen kade hänen vaimolleen. :)

Vierailija
15/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muunlaista miestä ottaisikaan. Niitä naama nurinpäin olevia on tullut vastaan tarpeeksi.

Vierailija
16/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uskovainen?

Vierailija
17/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen varsinkin jos on NIIN ihana ja ero tullut aiemmasta suhteesta. Itse seurustelin tällaisen miehen kanssa ja mulla oli välillä syyllinen olo, koska osoitin tunteeni, myös ne negatiiviset ja hän ei koskaan suuttunut tai hermostunut. Elo oli kaikin tavoin ihanaa, vaikka ei yhdessä asuttukaan. Sitten sairastuin syöpään, ja hän katosi kuin tuhka tuuleen.

Vierailija
18/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella teidän torailut keskenään

Sinä: vit perk jumal saatn!! Hän: Voi kuinka kaunis tuo ilma onkaan

Onko hänellä siis yhtään temperamenttia?

Vierailija
19/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällainen ärsyttävän perus hyväntuulinen ja rento tapaus, mutta mulla jatkuvasti pahantuulinen ja äksy mies. Menneisyydessä ollu todella paljon vastoinkäymisiä ja sairautta, mutta siksi jaksankin olla kiitollinen tyyliin kaikesta nykyään! Joskus esim. juuri sairaana olen hiljainen ja allapäin toki eli kyllä tunneskaalaa löytyy. Ja itkua niin ilosts kun surusta.

Jotenkin tässä olen alkanu miettimään, että oispa ihanaa, jos kumppani ois myönteinen ja jonka kanssa ois kivaa eikä jatkuvaa kiukuttelun kuuntelemista ja lepyttelyä jne. Ja vois tehdä yhdessä asioita ilman että toista ottaa päähän kaikki pikkuasiatkin ja ärsytys näytetään tietysti ulospäin kaiken aikaa.

Vierailija
20/33 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies. Ei tule suhde onnistumaan ap:n kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan