Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätettiin antaa vauvan tulla

Vierailija
08.06.2017 |

Eilen ukon kans juteltiin ja aateltiin että jätetään ehkäsy pois. Vauva saa tulla ihan vapaasti. Ihan hullu olo! Mulla on ollu vauvakuume jo hetken mutta tuntuu kyllä todella hurjalta alkaa tositoimiin. Alusta asti on ollu selvä että perhe perustetaan ja nyt molemmat sopivasti alkanu vauvakuumeileen samaan aikaan.
MUTTA huolettaa se että ei lopun perin olla oltu kovin kauaa yhessä. Tunnettu 1,5 vuotta ja virallisesti seurusteltu alle vuosi. Meillä on kyllä aivan mahtava suhde, semmonen mistä en ois osannu ees haaveilla. Molemmat tehään paljon töitä suhteen eteen, paljon hellyyttä, kommunikoidaan, puhutaan, hyväksytään, rakastetaan. Mutta miten nuori suhde kestää vauva-arjen? Kolmekymppisiä ollaan. Alkaa se biologinen kello tikittään, siksi ehkä kiire..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot asiasta täällä? Teidän asiannehan se on.

Vierailija
2/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne, päätettiin antaa lapsen tulla, kun e-pillereistä oli haittavaikutuksia. Tulihan se, 10 vuoden yrityksen jälkeen, hedelmöityshoitojen saattelemana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jotenki shokissa niin halusin jakaa ja avautua. Ei muuta

Vierailija
4/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vastuutonta. Kyllä ainakin 20-25 vuotta pitää seurustella ensin.

Vierailija
5/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeesti aloitte yrittämään. Tossa vaiheessa on vielä suhteen alkuhuuma päällä ja suhde on mahtava ja sitä toista paapotaan koko ajan. Sitten kun se suhde arkistuu niin ei enää ole yhtä hohdokasta. Ja se hohto häviä todella nopeaa siinä vaiheessa kun on itkevä lapsi sylissä

Vierailija
6/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana asia. Onnea yritykseen! Vauvan saaminen muuttaa kaiken, mutta ei välttämättä huonolla tavalla ollenkaan. Tuo sisältöä elämään ja elämänarvot voi mennä uusiksi. Mielestäni ei voi kuitenkaan täysin ennakoida miten kukakin henkilö käyttäytyy uudessa tilanteessa, en itsestänikään olisi osannut sanoa millainen olen kun vauva syntyy ja lapsi kasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän