Kauneinta mitä sinulle on sanottu?
Tuli mieleen kysyä muilta, mikä on kauneinta tai parasta mitä teille on sanottu. Itselle tuli niin hyvä mieli ja seksikäs olo viime yönä kun poikaystävä sanoi sängyssä rakastelun jälkihöyryissä vielä huohottaen "hitto sä oot kova nainen". Sanoin sille että tuo on kauneinta mitä mulle on sanottu pitkään aikaan. Mites muilla?
Kommentit (35)
Kerroin entiselle tyttöystävälle usen miten kaunis hän on. Kaunotar oli termi. Joka kerta hän tämän kiisti. Höpö höpö en ole. Mielestäni hän oli ja on edelleen.
Mun elämässä sä oot aurinko. ❤
Haluan että mun lapsella on sun silmät.
"Sinulla on hyvä sydän." Sanoja ei siis ollut lääkäri :)
Kävin korjauttamassa selkää ns. niksauttajalla. Hän on mies. Hän sanoi selkääni tutkiessaan:"Sinulla on mallin vartalo."
Minä en ole erityisen kaunis eikä minua ole koskaan kehuttu. Kerran kuitenkin nelivuotias lapseni silitti hirveää löllöriippariani ja sanoi, että äiti sulla on ihanat tissit, mä haluan isona samanlaiset. Olimme siinä iltapesulla eikä minulla ollut paitaa eikä rintsikoita päällä.
"Sä oot paras äiti" 15v poikani ihan spontaanisti yksi ilta kun oli nukkumaan menossa.
Vierailija kirjoitti:
Hanki hiustensiirto ja tee hampailles jotain. m27
Repesin! :D
Toisaalta itse kamppailen samojen puutteiden kanssa :(
M31
Se fiilis kun et keksi mitään kehuja mitä sulle olisi sanottu :(
Kun kaunis maskeeraaja sanoi minulle: nauti kauneudestasi. Olin jo lähelle 50v ja mummo.
"Sulla on suurin mitä olen saanut".
Näin nainen sanoi.
Kuulosti hyvältä mutta lieneekö ollut totta :))
M
'Onpa kaunis lapsi, mutta ei ole ihme kun katsoo äitiä' sanoi vanha herra kun olin noin vuoden ikäisen tyttäreni kanssa kaupassa.
'Sulla on ihanat tissit, muistan aina kun m näin ne eka kerran' sanoi entinen fuckbuddy 20 vuotta sen jälkeen kun oltiin suhde lopetettu, tiiä sitten kumpi noista on kauniimmin sanottu.
"Tulisiksääkin syömään?" työkaverilta nyt mä hölmö en tajunnut et se kysy mua vaan katoin taaksepäin et ketähän se kysyy. Olen ujoudella ryssinyt koko homman ja monet illat päättyy itkuun.
Terv. Ihastunut jo yli vuoden
"Sieltä tulee Helsingin kaunein nainen", sanoi suositun yökerhon ovimies leveästi hymyillen. Tästä on jo vuosia aikaa. Kamppailin syömishäiriön kanssa, ja pidin itseäni jatkuvasti lihavana vaikka olin kaikkea muuta.
Vielä kauniimpi kommentti taisi kuitenkin olla silloisen poikaystäväni aamuherätys, kun hän otti minut kainaloon ja supatti niskaan: "Sä olet maailman ihanin tyttö". Olimme seurustelleet ehkä kuukauden ja muistan vieläkin, kun aurinko siivilöityi huoneeseen kaihdinten välistä ja sydän oli pakahtua onnesta.
Mä pidän susta.
Jäi ikuiseksi arvoitukseksi että tarkoittiko kaverina vai enemmän.