Kauneinta mitä sinulle on sanottu?
Tuli mieleen kysyä muilta, mikä on kauneinta tai parasta mitä teille on sanottu. Itselle tuli niin hyvä mieli ja seksikäs olo viime yönä kun poikaystävä sanoi sängyssä rakastelun jälkihöyryissä vielä huohottaen "hitto sä oot kova nainen". Sanoin sille että tuo on kauneinta mitä mulle on sanottu pitkään aikaan. Mites muilla?
Kommentit (35)
Hanki hiustensiirto ja tee hampailles jotain. m27
"Olet kauniimpi kuin petolinnunpe*se". Kyllä lämmitti mieltäni. :)
"tpa ittes **tun hu0ra kukaan ei nää sussa mitään muuta kuin h***an" -kiusaaja 6lk
"sä oot lihonu kahes kuukaudes paljon"
-äiti
Joo...mitat on 161cm ja 44kg...
"Susta ei ikinä tuu mitää ku oot tommonen"
-isä vihapäissään
Vierailija kirjoitti:
"tpa ittes **tun hu0ra kukaan ei nää sussa mitään muuta kuin h***an" -kiusaaja 6lk
"sä oot lihonu kahes kuukaudes paljon"
-äiti
Joo...mitat on 161cm ja 44kg..."Susta ei ikinä tuu mitää ku oot tommonen"
-isä vihapäissään
Siis yks kauneimmista mitä voi tulla kotoa kaksi vikaa
Eräs mies oli aivan hulluna mun pieniin tisseihin (aa-kuppi). Kehui niitä koko ajan mikä tuntui todella oudolta kun koko iän on haukuttu laudaksi eikä kukaan muu seksikumppani ole koskaan huomioinut rintojani millään tavalla. Joo, toi oli ehdottomasti mukavinta mitä mulle (ja mun tisseille) on koskaan sanottu :-)
Isäni, joka ei juuri puhu eikä pukahda, eikä ole koskaan kehunut mua (edes lapsena), lausahti kerran: "Sulla on niin kaunis hymy, ettei sun tarttis tehä muuta ku mennä ulos ja hymyillä, ni kaikki miehet ihastuis suhun".
En ole mikään miestenmetsästäjä, mutta tuon lauseen tulen muistamaan aina. Niin paljon se lämmitti isän sanomana :)
Kauneinta, mitä minulle on sanottu, vai minusta? Mikäli minulle, niin kaikki vaan lainaamaan lempikirjailijoita!
Työskentelen yhdessä Suomen suurimmista yrityksistä organisaation keskivaiheilla eli asiantuntijana. Meillä oli firman kesäjuhlat ja viini virtasi , olin itse selvinpäin liikkeellä. Firman toiseksi suurin johtaja on kahvipöytätuttuni, moikataan kun tavataan kahviautomaatilla.
Hän tuli kesäjuhlassa juttelemaan kanssani ja sanoi "näytät kauniilta". Meinasin purskahtaa itkuun, äänekkääseen itkuun.
Toki se oli kohteliaisuus häneltä (meillä ei ole mitään sutinaa). Syy miksi meinasin purskahtaa itkuun oli, että aviomieheni, jonka kanssa olen ollut 15 vuotta naimissa oli juuri paljastunut yllättäen pettäjäksi. Olin sisältä rikki miehen pettämisen vuoksi ja kun joku sanoi minua kauniiksi niin se osui tosi arkaan paikkaan, miehelleni en näköjään ole ollut kaunis.
Miten joku voi kirjoittaa inhottavia asioita tällaiseen ketjuun? Kiva ketju.
Eilen sanoin eräälle nuorelle naiselle, että oletpas sinä luonnonkaunis. Hämmästyttävää.
Ja tarkoitin joka sanan. Tyttö alkoi säteilemään ja takuulla oli iloinen pitkään, sillä eihän täällä kuin alati vittullaan toisillemme.
Oot niin ihana, etten tiedä, miten päin olisin :)
Mulle sanoi kerran kaks ihmistä samana päivänä että: Onpas sulla kauniit hiukset! En ollu mitenkään niitä laittanu, hätäisesti vetäissyt sykerölle. En meikkaa ja olen 50v nainen. Mieltä lämmitti:)
"You are the reason I wake up with a smile every day" <3
"Hymyilet kuin perhonen" erään miehen suusta. Ei mitään tietoa miten perhoset hymyilee :).
Älä välitä, kohta tulee työvoimapula!
"Sun hiusten väri (hiekanruskea/maantienharmaa), on niin ihana, että voisin sisustaa koko asuntoni tuolla sävyllä."
Englannissa joku mies sanoi kadulla ohikävellessään että minä näytän taitoluistelijalta. Vielä kun sikäläisillä on tapana lisätä se "luv" lauseen loppuun, niin kuulosti kyllä kivalta. Suomessa en kehuja kuule.
"Pyysin sut ulos koska sulta saa ilman, että pitää maksaa juomia ja liehitellä, sinä maksat omat juomasi."
Siis ennen kuin astuimme baariin.
"Mutta sähän olit vähän sellainen."
Onneksi silloin sentää ymmärsin olevani pelkkä p***puu ja näytin ovea.
Kun nuo ovat "kauneimmat" ei ole vaikea arvata, millaista muu sanominen on ollut...
Olin parikymppisenä ekassa duunissa. Keski-ikäinen työkaverirouva katsoi minua ja sanoi: "Tuo tyttö on kuin kissanpentu!"
Ihanampaa kuin kissanpentu en tiedä.