Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ärsyttäviä toimintatapoja/ominaisuuksia

Vierailija
08.06.2017 |

Luetellaan tähän ketjuun ihmisten ärsyttäviä toimintatapoja tai ominaisuuksia.

Kannattaa muuten laittaa yksi asia per viesti niin on helpompi antaa peukkuja.

Minä sanon: Se kun ihmiset levittelee tavaroitaan bussissa - sitten kun bussi jarruttaa tai kaasuttaa yhtäkkiä niin tavarat lentää kaaressa toiselle puolelle bussia tai ihan mihin vaan.

Kommentit (237)

Vierailija
61/237 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjät, jotka tyrkyttävät, vaikka olisi jo sanonut "ei kiitos, katselen vain". Hrrr. Välttelen Vilaa nykyään.

KYLLÄ!

'Ei kiitos, katselen vaan tässä"

"Okei, sano vaan, jos tarvit apua."

"Juu, sanon." *onpas kiva neule tossa, onkohan täs....*

"Hei, tuo onkin IHANA! Ja tuon kanssa sopii noi huivit TOSI KIVASTI!"

"Juu, niin kai..." *ok, siirrynpä tonne hyllyn taakse piiloon katteleen noita farkkuja...*

"Niitä farkkuja on sit lisää tossa hyllyn päässä. Tulikin just MAHTAVIA uusia malleja!"

Tästä lähin käyn vaan Prismassa tai tilaan netistä, kts...

62/237 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenvessassa kuppaaminen vaikka on jonoa. Tätä joutuu sietämään erityisesti baarissa. En voi käsittää miten 99% naisista saa kulutettua viisi- kymmenenkin minuuttia pissaamiseen. Kerran yhden kaverin kanssa noiduttiin tätä jalat ristissä vessajonossa ja päätettiin kellottaa toisiltamme ajat. Kumpikin selvisi alle minuutissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin näkee usein pyöräilijöitä ja kävelijöitä, jotka kulkevat tasan tarkasti keskellä tietä. Pyöräilijänä kiva sitten arpoa kummalta puolen ohittaisi. Tätä näkee jokaisena vuodenaikana ja kapeilla ja leveillä pyöräteillä. En ymmärrä mitä tällaisen keskellä kulkijan päässä liikkuu, ajatteleeko että omistaa koko tien? Todella ärsyttävää.

Vierailija
64/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijät jotka ajavat lujaa ja ovat tietoisesti välittämättä muista. Jalankulkijat ovat vähempiarvoisia ja pyöräilijät omistavat koko maailman.

Vierailija
65/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3895 kirjoitti:

Naistenvessassa kuppaaminen vaikka on jonoa. Tätä joutuu sietämään erityisesti baarissa. En voi käsittää miten 99% naisista saa kulutettua viisi- kymmenenkin minuuttia pissaamiseen. Kerran yhden kaverin kanssa noiduttiin tätä jalat ristissä vessajonossa ja päätettiin kellottaa toisiltamme ajat. Kumpikin selvisi alle minuutissa.

Tämä! Mua on aina kans ihmetyttänyt, kun 95% naisista viettää joka vessareissulla 5-10min. Tein aiheesta joskus tännekin aloituksen, niin ihmettelin asiaa niin :D Vaustaukset olivat jotain että "kyllähän siinä kestää, kun pitää sukkahousuja nykiä ja rauhassa pissailla ja vuorata pönttöä". Mutta silti en ymmärrä miten vessassa voi mennä yli 5min! Siis vaikka vaihtaisit tamponin tai siteen, tai kakkisit, ei siellä millään mene niin kauaa. Tämä on ikuinen mysteeri!

Vierailija
66/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelytiellä vasenta reunaa käveleminen en-väistä-ketään -asenteella.

Huomasin että kun alkaa aivastelemaan 1-2metriä ennen kohtaamista, niin väistävät. Yskiminen ei vaikuttanut yhtä tehokkaalta, vaikka sekin valtaosin toimii.

Vierailija
67/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapealla tiellä tulee kaverukset vierekkäin kävellen vastaan niin, että vastaantulija hädin tuskin mahtuu ohittamaan.

Vierailija
68/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reserviläisintoilun tuputtaminen. Ikään kuin huutaisi "olen ääliö, haluan silti kunniamerkkejä!!"

Vierailija
69/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän räplääminen seurassa, tai yksinkin julkisella paikalla, esim. ravintolassa piippausten kera. Röyhkeys, käytöstavattomuus yleisesti. Arkuus, ujous, pelokkuus = yök. Kovaäänisyys, tyhmät jutut. Muodikkuus, sieluttomuus.

Vierailija
70/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen lähipiirissä, joka ei ole itse koskaan saanut elämässään aikaiseksi yhtään mitään, arvostelee ja etsii virheitä kaikista ja kaikesta ympärillään. Miksi? No ehkä just siksi että on itse luuseri, ärsyttävää silti!

Vierailija
71/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjät, jotka tyrkyttävät, vaikka olisi jo sanonut "ei kiitos, katselen vain". Hrrr. Välttelen Vilaa nykyään.

KYLLÄ!

'Ei kiitos, katselen vaan tässä"

"Okei, sano vaan, jos tarvit apua."

"Juu, sanon." *onpas kiva neule tossa, onkohan täs....*

"Hei, tuo onkin IHANA! Ja tuon kanssa sopii noi huivit TOSI KIVASTI!"

"Juu, niin kai..." *ok, siirrynpä tonne hyllyn taakse piiloon katteleen noita farkkuja...*

"Niitä farkkuja on sit lisää tossa hyllyn päässä. Tulikin just MAHTAVIA uusia malleja!"

Tästä lähin käyn vaan Prismassa tai tilaan netistä, kts...

Ja mä taas tykkään niin paljon tästä,en mä aina hoksaa kaikkia vaatteita katsoa ja ihanaa kun joku ehdottelee vaihtoehtoja ja yhteensopivia vaatteita!! En mä ite ole mikään stylisti että aina osaisin kaikki katsoa niin tarkkaan yhteensopiviksi! Sen takia just käyn vilat, veromodat yms että saisin tätä palvelua.

Vierailija
72/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä yksi nuori mies pyyhkii tiskialtaasta vesiroiskejälkensä kiltisti, mutta jättää rätin mytyssä mihin sattuu. 

Vierailija
73/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun ihmiset ei tervehdi kassalla myyjää eikä vaivaudu kiittämään. Hei, se kassamyyjä on ihminen, ei robotti. Joillakuilla ei vaan ole minkäänlaisia alkeellisia käytöstapoja.

Tää kyllä riippuu kassastakin... Jos kassaneiti ei viitsi edes katsoa asiakasta, vaan hiljaa tuijottaa näyttöä ja yleisesti antaa vittuuntuneen/koppavan/kaktus anuksessa vaikutelman, en mäkään vaivaudu tervehtimään. Pahimmillaan kassat ei edes sano summaa vaan sekin pitää itse kurkkia pikku ruudulta että tietää, minkä verran tarvii rahaa antaa.

Vierailija
74/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun joku urpo parkkeeraa sun parkkipaikalle, josta maksat ja joka on sulle kyltin kanssa varattu. Meidän parkkipaikan lähellä on joku lasten liikunta/tanssisali, joten liian monta kertaa "mä vaan odottelen meidän Adalmiinaa pari minsaa". Joo ihan sama, vaikka lukisit siinä huvikses Seiskaa, mutta lähe nyt menee mun paikalta.

Vielä pahempaa, jos auto vain jätetään siihen paikalle ja itse lähdetään vielä katselemaan niitä mussukan harjoituksia.

Vierailija
75/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaaminen. Se on kyllä jonkin sortin aivovamma, kun aikuinen ihminen ei voi etsiä roskista.

Vierailija
76/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3895 kirjoitti:

Tämä! Mua on aina kans ihmetyttänyt, kun 95% naisista viettää joka vessareissulla 5-10min. Tein aiheesta joskus tännekin aloituksen, niin ihmettelin asiaa niin :D Vaustaukset olivat jotain että "kyllähän siinä kestää, kun pitää sukkahousuja nykiä ja rauhassa pissailla ja vuorata pönttöä". Mutta silti en ymmärrä miten vessassa voi mennä yli 5min! Siis vaikka vaihtaisit tamponin tai siteen, tai kakkisit, ei siellä millään mene niin kauaa. Tämä on ikuinen mysteeri!

Mun pissa kieltäytyy tulemasta, jos joku hakkaa ovea. En mahda sille mitään, stressissä en saa tulemaan ja joskus poistun vessasta, vaikka on kova hätä, kun oven hakkaamisen takia ei onnistu. Jos saan rauhassa pissata, selviän parissa minuutissa. Mulla ei ole ikäisilleni tyypillistä virtsankarkailua, vaan päinvastoin, en tahdo saada tulemaan ihan heti. Joskus saattaa kakkahätäkin yllättää kodin ulkopuolella. Ei mahda mitään, vatsa on herkkä. 

Vierailija
77/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kiireen valittaminen. Työssä ja muutenkin. Kauankohan siihen valittamiseen menee aikaa? 

Vierailija
78/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa polvet auki istuminen. Sullon sitten puoliksi syliin.

Vierailija
79/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun keskustelussa aina yritetään nokittaa. Kerrot jostain asiasta, joka aiheuttaa mielipahaa, ja toinen siihen "No mutta eihän tuo ole mitään, minäpä kerron sinulle ..." Ja yleensä tuo lopetetaan toteamalla, että "ole sinä vaan onnellinen, kun sinulla on niin pienet murheet!"

Tästä muunneltu versio on se, kun kertoo jotain positiivista tai positiivisessa mielessä tavallista, mitä on tai on tehnyt tai ajatellut. Toinen vastaa aina jotenkin tyyliin: No en minä vaan pystyisi tai saisi aikaiseksi, en minä vaan ole huomannut tai tykkää sellaisesta. Siis käännetään huomio toisen positiivisesta asiasta itsen säälittelyyn. Väkisinkin alkaa varoa, mitä sanoo tai sanooko enää koskaan mitään. Jos sitten yrittää vastapainoksi muistuttaa kaikesta positiivisesta, mitä se toinen on tehnyt, on vastauksena vastaanväittämistä.

Vierailija
80/237 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisehdotukseen vastaamista lykkäävät. Kirjoitan ystävälle että tavattaisiinko tällä viikolla. No ei käy. Entä ensi viikolla? Ke tai to kävisi mulle. Ystävä vastaa viikon päästä että ei nyt käykään tälläkään viikolla, itse olet varannut noita päiviä koko viikon siltä varalta että sopii. Argh! Mulla on yks tällainen ystävä. Kohta kyllä entinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän