Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain työpaikalla vihat niskaan kun kuulivat, että kohdistan hyväntekeväisyyteni eläimiin

Vierailija
08.06.2017 |

En nyt halua tarkemmin kertoa, mitä teen. Mutta sain kuulla, että on ihmisiäkin autettavana ja mun palkkaakin kuulemma voisi vähän pienentää, kun riittää aikaa ja rahaa tuollaiseen turhaan. Nää eläimet, joita autan, on itse syyttömiä tilanteeseensa, ihmiset sen ovat aiheuttaneet. Mielestäni terveen ihmisen on yritettävä ensin itse. Autan kyllä ihmisiäkin, mutta mulla on autettavia lähipiirissä, joten en jaksa enempää, kun ihmisille ei mikään riitä kuitenkaan. Eläimille riittää pienikin. Esimies on pahin..vihaa eläimiä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei välttämättä kannata kertoa että on testamentannut omaisuutensa auttaakseen eläimiä... Kunnioitan suuresti kaikkia jotka tekevät työtä eläinten hyväksi ja teen sitä itsekin. Törmään myös aika ajoin noihin valittajiin mutta ei se ole keneltäkään pois että sekä eläimistä että ihmisistä huolehditaan. Ihmisetkin voivat paremmin kun eläimistä huolehditaan. Eläinten kohtelun laatu kertoo valtion sivistystasosta joten voit hyvillä mielin todeta olevasi sivistyneempi yksilötasolla kuin he. Lakikin jo velvoittaa huolehtimaan eläimistä. Työpaikoilla ei myöskään kannata kertoa liikoja itsestään juuri sen takia kaikki voi vaikuttaa työsuhteeseen.

Vierailija
22/22 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpas juntteja.

Minusta on hienoa, että ihmiset tukevat erilaisia asioita: joku spr:iä, joku amnestyä, joku syyrian lapsia, joku vaikka vanhusjärjestäjä. Ja joku eläimiä.

Nosta nokka pystyyn. Teet arvokasta työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla