Mitä olisitte tehneet? Jäi vaivaamaan asia! Pikkutyttö leikkipuistossa
Tänään pikkutyttö itki kovasti leikkipuistossa, sillä oli veriset haavat polvissa. Menin juttelemaan tytölle ja kysyin, että sattuuko kovasti ja missä äiti on. Tyttö osoitti yhtä naista joka hyssytteli vaunuja.
Putsasin housuja ja veripläntit näin housuissa.
Äiti juoks paikalle ja veti hirveät kilarit. "Joko taa juttelet vieraille ihmisille, ja taas oot sotkenutu ja rikkonut vaatteet ja minä olin kuulemma sairasperverssi joka kopeloi lasta". Retuutti lapsensa pois leikkipuistosta ja sätti tytöä vaatteista kova äänisesti. Itse menin ihan lukkoon. Olinhan auttanut lasta
Kommentit (6)
Naiset nyt vain eivät ole järkiolentoja, vaan täysin tunteidensa ja hormoniensa vietävissä.
Onks Porvoossa kivoja leikkipuistoja?
Porvoon leikkipuistoissa on ihan omat ongelmat.
Vai pervessi, kun menee auttamaan itkevää lasta, kun äiti ei itse tajua. On nää jotkut mammat ihan sekaisin.
Tottakai pientä autetaan puistossa AINA jos on pulassa. Samoin kaikki kyllä kattelevat ainakin sivusilmällä onko siellä asiattomia aikuisia. Kävisitte joskus itse leikkipuistossa niin näkisitte miten hommat sujuu. Tosin ensin trollanderin pitäisi hankkia lapsia mikä on mahdollista heikäläisille ainoastaan partenogeneesillä...
Voi itku :( Teit oikein ja äiti käyttäytyi omituisesti. Toivottavasti hän oli vaan uupunut vauvan hoidosta ja tuo oli häneltä poikkeuksellinen reaktio. Mutta valitettavasti on vaikea tehdä mitään, vaikka äiti olisi tuollainen jatkuvasti :(