Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu elää puutteessa itse en ole saanut 2 vuoteen mutta ei ole oloa pakko saada

Vierailija
08.06.2017 |

Siitä vaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin omat käteni uudelleen ja tuntui hyvältä.

Vierailija
2/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin puutteessa ja sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa. Pelkkään seksisuhteeseen en käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotta menty ilman ja viimeset 12v tuntunu että pää räjähtää

Vierailija
4/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto ainakin murenee.

En ole puoleen vuoteen uskaltanut ehdottaa seksiä. Olen nyt raskaana ja tilanne huononi entisestään. Meillä on siis viimeisen kerran harrastettu seksiä silloin kun tulin raskaaksi ja pelkäsin että näin käy.

En ole hehkeimmilläni, tiedän sen itsekin. Olen lihonut reippaasti.

Kohta synnytän ja olen päättänyt että laihdutan vaikka se olis viimeinen tekoni ja jos mies haluaa siyten seksiä niin käsken ensin salille treenaamaan "kaljamahansa" pois ja katsotaan sitten uudestaan.

Sen verran katkera olen tilanteesta että annan takaisin samalla mitalla. Hoikkana olen oikeasti hyvänmäköinen nainen eikä pelkoa että yksin tulisin jäämään.

Vierailija
5/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto ainakin murenee.

En ole puoleen vuoteen uskaltanut ehdottaa seksiä. Olen nyt raskaana ja tilanne huononi entisestään. Meillä on siis viimeisen kerran harrastettu seksiä silloin kun tulin raskaaksi ja pelkäsin että näin käy.

En ole hehkeimmilläni, tiedän sen itsekin. Olen lihonut reippaasti.

Kohta synnytän ja olen päättänyt että laihdutan vaikka se olis viimeinen tekoni ja jos mies haluaa siyten seksiä niin käsken ensin salille treenaamaan "kaljamahansa" pois ja katsotaan sitten uudestaan.

Sen verran katkera olen tilanteesta että annan takaisin samalla mitalla. Hoikkana olen oikeasti hyvänmäköinen nainen eikä pelkoa että yksin tulisin jäämään.

Vierailija
6/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi harrastanut seksiä kuusi vuotta sitten, kun erosin silloisesta avovaimostani. Eron jälkeisinä vuosina minulle myös selvisi, että en enää vastaa niitä kriteeteitä joita lyhyempi- tai pidempiaikaiselle kumppanille nykyään asetetaan. Aluksi selibaatissa oleminen tuntui todella pahalta mutta pikku hiljaa olo helpottui ja sitä ajatteli yhä vähemmän. Se mikä ikävä kyllä ei ole helpottanut yhtään on läheisyyden kaipuu. Tämä voi kuulostaa vähän tyhmältä/surulliselta mutta läheisin ihmiskontakti joka minulla on viimeiseen viiteen vuoteen ollut, on kädestä päivää sanominen. Pitkät ja syvät halaukset tai esimerkiksi toisen kanssa sylikkäin nukkuminen ovat niitä asioita joita huomaan nykyään haaveilevan eniten.

Vierailija
7/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pisin aika ilman 5 v parisuhteessa. Sitten lähdin.

Älä ap  valita.Asialle on varmasti tehtävissä jotain täällä valittamisen sijaan?

N46

Vierailija
8/8 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tuo menee kun kädet ja mielikuvitus vielä toimii. 10+ years and still going strong!

-m