Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisitteko ulkomailta tuliaisina konjakkia...

Vierailija
08.06.2017 |

...jos ette itse joisi lainkaan ja kollega pyytäisi tuomaan (maksaisi toki). Ongelma on siinä, että kollegalle maistuu viina vähän liian hyvin ja on ihan sillä rajoilla, että alkaako se haitata työtä muuten kuin satunnaisesti. Tietää kyllä, että olen absolutisti. En haluais tuoda, koska en halua olla osa hänen pahenevaa ongelmaansa. Toisaalta en ole myöskään esimies tai HR:n edustaja, joten sinänsä minun tehtäväni ei ole häntä mestaroida.

Mitä tekisitte - päämääränä on olla loukkaamatta kollegaa?
a) "Ei, koska absolutistina en osta alkoholia." (tyhmältä kuulostaa, voisin ihan hyvin tuoda vaikka karkkia)
b) "Ei, koska mielestäni juot liikaa". (Hitto mitkä defenssit tästä käynnistyisivät)
c) "Ei ole tilaa laukuissa." (Hätävale)

Ideoita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala rahtaamaan viinaa kenellekään.

Vierailija
2/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo raitistu, vaikka jätät konjakin tuomatta. Eli tässä on vain kuviteltu ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) "Ei, koska absolutistina en osta alkoholia." (tyhmältä kuulostaa, voisin ihan hyvin tuoda vaikka karkkia)

Plus, etten halua kantaa mahdollisesti rikkoutuvaa, sottaavaa ja painavaa pulloa.

Vierailija
4/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin outoa kärrätä jotain painavia, särkyviä lasipulloja täynnä nestettä maasta toiseen.

Vierailija
5/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A ja c. Se riittää ettei huvita roudata painavia pulloja, saati juosta jonkin tax free -myymälän perässä kiireessä.

Alkosta saa samaa tavaraa vähemmällä vaivalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme