Oletko törmännyt lois-mieheen?
Kommentit (6)
Kun ei kauniilla puheella lähtenyt, niin uhkaus poliisilla riitti.
Minä olen aina ollut maksumiehenä ja haluaisin mieluusti kerrankin saamapuolelle loismieheksi. Miten tuo helpoimmin mahtaisi onnistua? Onko kellään mitään vinkkejä?
Kyllä netti on tulvillaan vinkkejä. Lipevä luonne, naisten tunteisiin vetoaminen,sopivasti älyllinen pysyäkseen tarinoissaan, hyvä sängyssä. Niillä jo pääsee ainakin alkuun.
Maksumies kirjoitti:
Minä olen aina ollut maksumiehenä ja haluaisin mieluusti kerrankin saamapuolelle loismieheksi. Miten tuo helpoimmin mahtaisi onnistua? Onko kellään mitään vinkkejä?
Jos naista etsit niin sen täytyy olla itseäsi vähintään 30v vanhempi ja epätoivoinen. Sitä sitten palvot ja pidät hyvänä.
Vanhemmat naiset maksaa mielellään rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Maksumies kirjoitti:
Jos naista etsit niin sen täytyy olla itseäsi vähintään 30v vanhempi ja epätoivoinen. Sitä sitten palvot ja pidät hyvänä.
Vanhemmat naiset maksaa mielellään rakkaudesta.
Kyllä +40v epätoivoinen nainen on ihan sopiva ja helppo narutettava.
Sanoin että meehän kottiis.siis vanhempiensa luo.missä oli edelleenki kirjoilla vaikka yli 30 ja avoliittoja ja lapsia takana.