Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu käyttämään työpaikan vessaa (meillä sama työpaikka)

Vierailija
07.06.2017 |

Työskentelemme siis samassa työpaikassa, hän minun alaisena ja minulla on lähes koko-ajan näköyhteys hänen työpisteelleen.
Aamulla ennen kuin lähdemme töihin, mies viettää vähintään puoli tuntia vessassa, juoksee sitten viime tipassa pöntöltä auton kyytiin.
Sama juttu kotiin tullessa, juoksee autosta suoraan vessaan ja on siellä lähemmäs tunnin. Joskus pyytää pysähtymään bensa-asemalla, kun ''pitää ostaa juotavaa/maitoa/jauhelihaa/mitä ikinä kotoa muka puuttuukaan'' mutta oikeasti käy vaan vessassa.
Jo autossa/työpisteellä kiemurtelusta näkee että on hirveä kusi/paskahätä, mutta kysyttäessä väittää ettei ole. Työpaikalla on jatkuva mahdollisuus käydä vessassa, enkä ole ikinä nähnyt miehen näin tekevän. Mistä tässä voi olla kyse? Kertokaa viisaammat.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen sanonut miehelle että voi mennä vessaan, silloin kun näkee selvästi että sillä on hirveä hätä (istuu jalat ristissä, pyörii tuolilla ja ns. pitelee itseään.

Mies vastaa vain että ei tarvitse.

Ap

Vierailija
2/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kysyä siltä puolisoltasi? Oletteko puheväleissä?

Oletteko oikeasti yhdessä 24/7? Kotona, töissä, työmatkoilla? Ja sinä kellotat miehen wc käyntejä?

Koetko että teillä on hyvä parisuhde? Entä mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kysyä siltä puolisoltasi? Oletteko puheväleissä?

Oletteko oikeasti yhdessä 24/7? Kotona, töissä, työmatkoilla? Ja sinä kellotat miehen wc käyntejä?

Koetko että teillä on hyvä parisuhde? Entä mies?

Tottakai olemme puheväleissä ja olen kysynytkin mutta mies ei suostu kertomaan.

Meillä on käsittääkseni kyllä ihan normaali, toimiva ja molempia tyydyttävä parisuhde vaikka paljon yhdessä ollaankin. Työmatkoja ei juuri ole. Enkä minä nyt kellota niitä käyntejä. Pistää vaan merkille kun pitäisi lähteä ja mies kykkii pöntöllä.

Ap

Vierailija
4/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on töissä hoku kuuma kinkku jonka kuulle mies ei kehtaa paskoa. Opeta hänelle oikeaoppinen käsikakkaustekniikka.

Vierailija
5/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja ilmoita syyksi liian pitkät kakkausvälit.

Vierailija
6/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on Kale-vauva ainesta!

Vierailija
7/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vessa työpaikalla on? Onko miesten ja naisten vessat erikseen ja onko asianmukaiset kusiradiot?

Vierailija
8/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö sä työpaikan vessoja?

Vierailija
9/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen vessa työpaikalla on? Onko miesten ja naisten vessat erikseen ja onko asianmukaiset kusiradiot?

Työpaikallamme on kaksi vessakoppia eri puolilla työtilaa, ei miesten ja naisten vessojs erikseen. En tiedä mikä on kusiradio mutta pönttö ja lavuaari löytyy.

Ap

Vierailija
10/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö sä työpaikan vessoja?

Käytän aina kun siihen on tarvetta.

Ap

Vierailija
11/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sillä on ujopissa :3

Vierailija
12/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kusiradio? Kusilaarin tiedän mutta tää on uus juttu.

Vierailija
13/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä vessassa pitää olla tunti, jos sinne on kiire?? Tosin tämä on provo, mutta olen silti joskus ihmetellyt.

Vierailija
14/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 100% varma, mutta luulen että se on wc-tiloihin sijoitettava radio, joka soittaa rauhaisaa vessassakäyntimusiikkia tai vaikkapa vuoristopuron hiljaista solinaa.

Vierailija
15/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä vessassa pitää olla tunti, jos sinne on kiire?? Tosin tämä on provo, mutta olen silti joskus ihmetellyt.

Oot oikeassa, tän on pakko olla provo. Eihän kukaan ikinä käy kakalla..

Vierailija
16/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun täytyy nyt vain käyttää sitä työnantajan direktio-oikeuttasi ja käskeä se vessaan suunnilleen puolessa välissä työpäivää. Jos se sanoo, että ei tarvitse, niin sinä sanot vain, että "tämä on pomon käsky".

Vierailija
17/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille se V.I.Poo vessanpönttö suihke mitä ne mainostaa.

Vierailija
18/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun täytyy nyt vain käyttää sitä työnantajan direktio-oikeuttasi ja käskeä se vessaan suunnilleen puolessa välissä työpäivää. Jos se sanoo, että ei tarvitse, niin sinä sanot vain, että "tämä on pomon käsky".

Tekisi kyllä mieli :D. Mies kyllä varmasti loukkaantuisi kun hänen mielestään ''käyttäisin esimiesasemaani hyväkseni''. Tuo on ollut suhteessamme muutenkin ''ongelmakohta''. 

Ap

Vierailija
19/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot oikeassa, tän on pakko olla provo. Eihän kukaan ikinä käy kakalla..

Niin mutta ei kenelläkään normaalilla mene siellä tuntia!!!

Vierailija
20/22 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 100% varma, mutta luulen että se on wc-tiloihin sijoitettava radio, joka soittaa rauhaisaa vessassakäyntimusiikkia tai vaikkapa vuoristopuron hiljaista solinaa.

Kusiradio, on urinaali, eli urinario eli pisoaari. T: alkuperäisen viestin kirjoittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi